Salaisuus julki!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MadR91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kerroin tänään, vähän yllättäenkin, ensimmäiselle ihmiselle! Tilanne ei liittynyt mitenkään esim. alkoholiin, pahaanoloon tai pömppömahaan, vaan kaveri sattui kysymään ihan suoraan, kun jotenkin päästiin aiheeseen vauvakuume. :D Oli jotenkin helpottavaa, että vihdoinkin edes joku tietää! Tilanne vaan muuttu vähän oudoksi, kun toinen hyvä kaveri liittyi heti tämän jälkeen seuraan, mutta sille en saanutkaan asiaa sanottua, ja nyt tuntuu jotenkin epäreilulta, kun toinen tietää ja toinen ei...Muille kuin ihan näille muutamalle läheisimmälle ystävälle en oo vielä vähään aikaan ajatellu kertoa.

Kerroin tänään isovanhemmille ja sisaruksille, mummin ilosta tuli pulma kun kuulemma isomummi ja isoukki ei kuulosta hyvältä :)

Äiti oli porannut ja skoolannut tulevaa mummiuttaan iskelmä festareilla ja nimet olivat selvillä mummi ja Harri-pappa (äidin uusi mies ei siis isäni)
Sisko ilahtui nuhaisen aamun keskeltä ja onnitteli ja lupautui tädiksi ja sedäksi ilolla ihanan poikaystävänsä kanssa:)
Veli naureskeli ja onnitteli ja sanoi innolla odottavansa enon puuhia :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ääää, miten vaikeeta voi olla se kertominen!! Yhelle ystävälle tuli siis kerrottua, kun suoraan sattui kysymään, mutta nyt en saa sanottua parille muulle, joilla ois musta "yhtälainen oikeus"=P tietää nyt, kun yks tietää. En vaan jotenkin saa sitä muiden juttujen keskellä luontevasti suustani, vaikka tässä nyt nähdään suht usein.

Toiveinen, tiedän tunteen. Mä en saanu äidille sanottua millään kun ei vaan tullu luontevaa asiayhteyttä, mutta ystävälleni kerroin vaan puhelimessa kun se kyseli kuulumisia. Ei sekään tainnu kovin luontevasti tulla, mut oli mukava kertoa ja jutella sit siitä. Äidilleni kerron varmaan varhaisultran jälkeen jos kaikki kunnossa.

Mä yritin kertoo yhdelle kaverille, jonka aattelin haluavan kuulla... Mutta ei siitä tullut mitään kun alkoi napista siitä kun hänellä ei ole mitään syytä kertoa mulle kuulumisia. :( Noh, kai mä osasin sitä odottaa.

Mä oon yrittänyt pitää hiljaiseloa kertomisen suhteen vaikka tekis mieli kailottaa uutinen kaikille :D Vasta np-ultran jälkeen tosiaan luvalla aion siitä puhua. Muutamalle oon jo kertonut mut he tietävät etteivät levitä salaisuutta enempää :)

Mä kerroin mun parhaimmille ystäville askartelemalla niille palapelin joka niiden piti koota. Siinä oli vihjeenä sitaatti, jonka toinen tajus heti ja toisella kesti hetki. Hupaisaa mun vanhemmille kerrotaan kun mennään lomalla niiden luokse. Pitää siihenkin keksiä jotain Mirkkumaista. Ultrakuva kehyksiin?

Mäki kyllä aattelin kertoa suurimmalle osalle vasta varsinaisen ultran jälkeen. Mietin, oisko tylyä laittaa sit omille vanhemmille & sisaruksille vaan maililla/tekstarilla kuva siitä ultrakuvasta jollain tekstillä...Sit vois vaan ite ootella puhelua takaspäin, ku se suullisesti päräyttäminen tuntuu musta nyt jotenki niin hirveen vaikeelta.

Jouduin siskolle ja veljelle kertomaan lauantaina kun oli sellaset juhlat minne mentiin yhdessä tuumin kun niille ei ois mikään selitys menny läpi että miksen alkoholia ota. Ja omille vanhemmille pitää varmaan kanssa kertoa pian että saa äidin varattua ultran ajaksi vanhempia muksuja vahtiin niin päästäis sit miehen kanssa sinne yhdessä. Kahdesta vanhemmasta lapsesta on tosiaan vasta ekan ultran jälkeen kerrottu kun oon halunnu ensin itse varmistua siitä että kaikki hyvin ja että siellä tosiaan on joku.:)

Mies haluu kertoo tänään ja sovittii et vanhemmille ja sisaruksille kerrotaan. Sit rv12 jälkeen saavat kertoa vasta eteenpäin muulle suvulle. Ite oisin varmaan halunnu viel pitää salassa, mut samapa tuo toisaalta, jos jotain vielä kävis niin joutuis kertomaan kuitenkin kun esikoinen pitäis mahdollisesti saada hoitoon jos johonki tartteis lähteä.

Mua alkoi surettaa tänään ku yks mun parhaista ystävistä soitteli tänään ja juteltiin hänen häistään, joissa oon siis kaasona. Ko ystävä on joskus lasten tullessa puheeks lytännyt koko idean, ku hänen mielestään ei voi enää elää vapaasti omaa elämää eikä keskustella kavereiden kanssa mitään järkevää jos on lapsi. Ja kun tosiaan ei tätä salaisuutta ole vielä kellekään paljastettu, tuntu nytkin puhelimessa kamalalta puhua ja suoranaisesti valehdella ku hää kysy millon me aletaan yrittää. Tuntuu että hää kysyy sitä jotta tietää millon lakata pitämästä yhteyttä. Ne häätki on just viikko sen jälkeen ku meinattiin kertoa ihmisille tästä. Must on tosi kurjaa jos hänen mielestään ei voida enää olla läheisiä lasten tullessa kuvioon, mutta en mä sille mitään voi.. äh, harmittaa :/

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

No onpa Mippu omituinen asenne sun ystävällä, kuulostaa todella lapselliselta!:/ Noi on just sellasia ihmisiä kun kääntää selän ystäville jos nämä eivät ole samassa elämäntilanteessa ja kulje täysin samaa polkua pitkin mutta ootappa vaan sittenkun hänelle itselleen tulee lapset ajankohtaiseksi, kummasti taas kelpaakin vanhojen, hylättyjen, ystävien seura! Itse en kyllä siinä vaiheessa moista itsekästä tyyppiä ystäväkseni huolis...

Femi, joo lapselliseltahan se kuulostaa. Luulen et sillä on menossa jonkin sortin ikäkriisi johon lapset aiheuttais ahdistusta, kun siinä konkretisoituu oma ikä ja ettei sitä aikaa olekaan elämässä loputtomiin. No, aika näyttää miten hänen kanssaan käy. Onneks on ystäviä myös samassa elämäntilanteessa ja tää palsta :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Kuulostaako edes käytettävältä idealta? Mies ehdotti että mentäisiin
rv 12 ultrakuvien kanssa vanhempien luona käymään.. Kuvat kertoo
kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, vai miten se meni.. ;p

Huh, sain vihdoin kerrottua kolmannellekin kaverille. Hirvee helpotus, että pari läheisintä ystävää tietää, vaikka vielä ois jäljellä koko muu maailma. :D

Uuden uutukainen kirjoittelija..
Mä oon parille kaverille kertonu, toiselle vähän vahingossa kun olin heille lastenvahtina. Lisäksi mun äiti tietää.
Miestä kielsin kertomasta kenellekään, koska heidän puolella ei salaisuudet säily viittä minuuttiakaan.
Nyt 7+1 ja vajaa 2vko ekaan neuvolaan..

Mä oon jo miettiny josko tänään ultran jälkeen kertois jos kaikki kunnossa. Viikkoja vasta 8, mutta hirmusesti tekis mieli kaikille kailottaa. Viimeks kerroin noin 10 viikolla monille ka 12 viikoilla julkiseks.

Me ollaan kerrottu miehen äidille ja veljelle. Mun mummulle ja parhaalle ystävälle. En tiedä onko mies kertonut kaverilleen. Mun ei tarvi pomolle kertoo kun vasta np jälkeen kun meen samana päivänä töihin lomalta kun se np on ja pomo on nyt lomalla. Se kyllä näkisi kun masu selkeesti jo pömpöttää ;) mä kerron sit omille veljille ja isälle kun np on ohi eli 6.8 :)

Tänään tuli kerrottua läheisimmälle kaveri-pariskunnalle kun hörpittiin takapihalla kesäjuomia :) Oli kiva kertoa kahdelle kaverille kun varhaisultrassa kummiskin kaikki näytti hyvältä.

Vähän tuntuu pahalta mutta yritetään kaikille muille pitää salassa tonne vkn 12 ultraan asti..Inhottavaa sitten jos joutuu huonoja uutisia joka paikkaan kertoa. :confused:
Omille vanhemmille tekis vähän mieli kertoa kun tiedän kuinka onnellisia olisivat mutta äiti ei osaa pitää suutaan kiinni niin pian koko kaupunki tietäis :grin

Takaisin