Salaisuus julki!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MadR91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MadH91 mä luulen et aika monellakin helmikuulaisella on tuo helmi ;) Tosin jos lohduttaa niin varmasti meidän työnimi muuttuu kunhan opin tuntemaan tätä pikkusta jossain kohtaa :D Molemmista pojista ainakin muuttunu nimitys siinä 10-16 viikkojen välissä :D Mut katotaan miten käy tällä kertaä :)

Siis onhan se ja ei se oikeesti mua haittaa, mut se harmitus oli mun mielestä huvittavaa :D varmaan oli hormonit ku aiheutti sen :D et ei siin mitään haittaa ole vaik onki sama :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Me oltiin päätetty esikoisen nimi, siis tuleva nimi jo tosi ajoissa ja pelkäsin ihan hulluna että joku tuttu ehtii ensin ;)

Hehe :D mää eilen vedin hysteeriset itkut, mut sen jälkeen on taas ollu jokseenkin oireetonna. Alavattaa nipistelee ja se onki ainoo mikä välillä muistuttaa mitä on tapahtumassa :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Me kyllä varmaan odotellaan vähintään se kaks kuukautta ennen ku kerrotaan perheillemme. Yhelle kaveripariskunnalle joudutaan kertoa aikasemmin ku ne tulee vierailulle yheks viikoks tossa parin viikon päästä ni ne kyllä arvais sen jo muutenki:grin Varmaan kerron mun pomolleki parin viikona päästä ku en yhtään tiiä miten tää alkuraskaus tulee meneen. Jos olo meneeki tosi huonoks ni ei tartte sitte alkaa pomolle selitteleen. Mun pomo on tosi ihana tyyppi ni tohin sille kertoa :)

Mä en osannut tänään pitää suutani kiinni kun eräs läheinen ystävä tuli lapsineen kylään koko päiväksi. Puhuttiin raskauksista ja muusta ja kun hän kysyi että joko mies on siihen neljänteen suostunut, niin pakkohan se oli sanoa että tuloillaan on näillä näkymin. :) Kaipa se oli helppoa kertoa siksikin että samaisella ystävällä on myös neljännen lapsen yritys aikeissa lähiaikoina. :)

Tänään sain suuni auki täällä töissä.....
Lähinnä siksi että olin perjantain pois olojen takia ja terkkari kirjoitti sairaslomalappuun törkeesti että pahoinvointi :grin
Mun pomo oli niin ihana :) Halas ja onnitteli, ja sanoi että on huomannut mussa jotain outoa, sanoi että olisi puhunut mun kanssa että mikä mulla on, mutta nythän se selvisi! :p
Turhaan siis jännitin, mutta vielä jännitän kahden työkaverin reaktioo, meidän tiimissä on neljä ihmistä, tehdään tiiviisti töitä yhdessä, niille pitäisi vielä kertoa....:confused:
Mutta täällä siis olot jatkuu, HUH HUH.
Edellisestä mulla ei ollut mitään oireita, tää taitaa olla hankalampi tapaus, varmana poika :p:p:p

Mä ajattelin tällä kertaa odottaa kunnes vatsa näkyy, ensimmäisen kohdalla lähetin varhaisultran jälkeen kuvan läheisimmille. Voi tosiaan olla vaikeaa pitää salassa, etenkin omalta äidiltä joka jankuttaa jatkuvasti, että uusi vauva aluille vaan mahdollisimman nopeasti

Asun Ruotsissa ja täällä tehdään vain yksi ultra, eli rakenneultra. Tuskin kuitenkaan jaksan odottaa siihen asti, varhaisultra houkuttaa kun yksi kkm takana ja nt ultra ainakin täytyy sitten yksityisellä käydä tekemässä. Sen jälkeen voi sitten lähettää äidille kuvan, muut saa odottaa

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ninanu85: Mulla oli tyttöraskaudessa se paha olo kaikkein järkyttävin. Oli poikienkin kanssa oksentelua, mutta vähemmän. Toisaalta en tiedä että voiko asiaan vaikuttaa sekin kun on ensimmäisestä raskaudesta kyse, että oireet oli silloin niin voimakkaat.

Nyt alkuraskaudessa mulle on ilmestynyt naamaan finnejä. Sanoinkin miehelle että ihme jos ei mun naamasta jo nää että oon raskaana kun mulla ei ole lähes koskaan finnejä. :D Eilen tuli vähän etova olo, joka meni nopeesti ohi. Varmaan piakkoin alkaa taas ne järkyt olot. Tein eilen varmistustestin clearblue digitalilla ja se näytti "raskaana 3+" eli just niinku pitää. :) (3+ tarkoittaa yli 5 viikkoa) Mulla pitäis olla nyt viikkoja joku 6+1. Viikon päästä on ultra ja silloin selviää sit lisää. Perjantaina neuvolaan. :)

Mä oon muutamalle hyvälle ystävälle vaan kertonut vaikka tekis mieli koko maailmalle kailottaa :D kerrotaan vanhemmille varmaan vähän ajan päästä kunhan viikkoja on vähän enemmän kasassa. Töihin aijon kertoa vasta sitten kun hoitovapaalta syksyllä palaan :D kiva ilmottaa että jäänkin tossa jouluna uudelleen lomille :D

Mulle tuli eilen sen varmistustestin jälkeen sellanen olo että nyt voisin kailottaa koko maailmalle. :D Mut eiköhän nyt odoteta ainakin siihen ens viikon ultraan niin sit voi jo kertoa kaikkein lähimmille. :)

Kolmenäiti voi kuule ollaan kohtalon tovereita :D Mulla ei ikinä oikein naama kuki ja nyt se on jo kuin perunapelto xD Finniä finnin perään. Ja voi jumankauta, mun hiukset rasvottuu päivässä :/ Upeeta käydä atoopikkona jatkuvasti suihkussa.

Vaikeeta on pitää kielensä kurissa ja täälläkin eräs joka vois huutaa koko maailmalle :D

Mä oon niin haamun näköinen että nyt tietää lähimmät työkaverit, kohta varmaan muutkin tällä naamalla :confused:
Myös meidän molempien vanhemmat tietää, mun anoppi ja appi asuu naapurissa, joten nähdään niitä jokapäivä, hyvin vaikea olisi pitää salassa näillä oloilla.

Eniten mä odotan sitä että pääsisin kertoon mun tytölle uutiset :Heartbigred

Mä oon kertonut vain yhdelle luotettavalle ystävälle ja muuten pidän piilossa viimeseen asti ihan vain testi mielessä kun toisen lapsen kohdalla olisin voinut piilottaa raskauteni loppuun saakka vaikka olenkin laiha. :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mulla kävi töissä tänään hassusti ku sattu olemaan skumppaa tarjolla ja mullekin oli kaadettu lasi. Kiltisti otin sen vastaan, kastoin huuleni siihen ja sanoin että pitää mennä tekemään jotain, poistuin hetkeksi työhuoneeseni, imutin skumpan papereihin jotka heitin roskiin ja palasin tyhjän lasin kanssa muiden joukkoon. Oli aika typerä olo :) mutta en missään nimessä halua paljastaa asiaa vielä töissä. Nauratti kyllä itsekkin koko touhu, helpompi olisi vain ollut kieltäytyä, mutta jotenkin ajattelin että sitten kaikki heti arvaa! On tää kyllä vaikeeta tää salailu! :)

Mulle sattu kans niin et töissä oli juhlat tässä hetki sitten ja skumppaa tarjolla ja kaikkien " piti" ottaa lasit. Otin pari huikkaakin ( tuskin se vielä mitään aiheutti). Kun oli kerttispikarit niin heitin loput roskiin sen mukana :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Tuttu on alalla ja sanoi että puol lasia skumppaa 'pakollisessa' tilaisuudessa ei todellakaan haittaa mitään. Olihan 70-luvulla vielä yleisenä ohjeena raskaana olevien matalaan verenpaineeseen tilkka konjakkia päivässä! Niin ne ajat muuttuu... En kyllä ite ottanu viimeks enää mitään sen jälkeen ku sain tietää olevani raskaana. Ei olis helppo antaa itelleen anteeks jos oliskin tullu jotain.

Jos ens tiistaina on ultra niin kyllä me varmaan mun vanhemmille kerrotaan juhannuksena mikäli kaikki on ultrassa mallikkaasti. Me mennään heidän mökille juhannuksena ja luulen että silloin on sopiva ajankohta möläyttää asia ilmoille. :)

Toistaiseks ei olla kerrottu vielä kenellekään. Varmaan yritetään pitää ihan omana tietona sinne 12+ -viikoille, mutta saa nyt katsoa, miten onnistuu. Pomolle kerron aikaisemmin, jos tulee pahoinvointia tai jos se alkaa ehdottelemaan työmatkaa Kiinaan tms. sinne vuodenvaihteen tienoille.

Kerroin töissä esimiehelle jo kun alotettiin yrittämään. Nyt kaikki töissä jo tietää ja toki ystävät ja vanhemmat. En kuitenkaan naamakirjaan meinannut laittaa. Ehkä sit joskus ku on rakenneultra jos sillonkaan. Ei kuulu tää asia mun puolitutuille vaikka muuten tätä huutelenki päivittäin :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin