Salaisuus julki!

Meillä oli työpaika porukan kesken juhlat muutama viikko sitten js saavuin tietysti paikalle ihan omissa vaatteissa ja oletin kaikkien tajuavan. No siinä sitten muutaman asiasta tietävän kanssa asiaa sivuten vitsailtiin ja johan kohta kyselivät muutkin että oonko minä paksuna. Ajattelin siinä sitten että "Mitäh?? Oikeesti? Näytänkö minä vieläki vaan lihavalta? Missä minun kaunis vauvamaha viipyy..." ja vastasin tietysti vaan että joo :D
Muutenkaan ei oo hirveesti levitetty uutista, ainakaan minä. Luottanu siihen että puskaradio hoitaa hommansa
 
Mä oon nyt ollut avoimesti raskaana tämän viikon Britteihin suuntautuneella duunimatkalla (käytiin tiimin kanssa yksi ilta oluilla, niin oli jotenkin sellainen fiilis, että vähän pakko selittää tuota alkoholitonta versiota...ja sitten aiheesta toki keskusteltiin vähän enemmänkin), ja sama kävi viime viikolla Ruotsissa, kun projektitiimistä yksi kundi sanoi vaimonsa olevan puolessa välissä raskautta. "Niin mäkin" lipsahti yllättävän helposti, ja siitähän se keskustelu sitten alkoikin...

Pitää ehkä koittaa pitää sama asenne maanantaina omalla toimistollakin, ettei nää ulkomaanelävät juttele aiheesta sitä vielä tajuamattomien suomalaisten kanssa... :P
 
Mä tein sen nyt mitä aiemmin mietin eli jätin eilen ultrakuvan jääkaapin oveen. Siinähän ovat isot siskot pähkäilleeto_O Ei kuitenkaan tullu soittoja töihin. Mutta kuvan viereen oli ilmestynyt 10-veen tekemä piirustus:) Yksi ainakin siis hyväksyi uutisen...

No pitää nyt antaa tyttöjen sulatella asiaa rauhassa. Meillä on tämmönen tiivis ämmäkööri jonka elämä on niin uomiinsa asettunutta, että yksi pieni baby saa todellakin pakan sekasin:confused:
 
Tänään tuli koko raskauden eka "Ootsä paksuna?" kantabaarin pokelta, kun kävin bändiä kattoon. Kai se sit alkaa näkyyn vaikkei töissä oo kukaan mitään sanonut ja samoissa vaatteissa oon kulkenut :)
-Tai sitten juorut jo liikkuu ja halusi varmistaa :wink
 
Meillä edelleen sama tilanne...kaikki muut tietää paitsi mun oma isä :)

Meiän 7v poju ei asiasta muuten juttele,mut pikkuveikalle aina sanoo,et varo ettei vauvaa satu,ku pikkuveikka temuaa mun kimpussa :)

2v poju on kai kans alkanu pikkasen hoksaamaan,et masussa vauva...kun eilen makoilin nojatuolissa niin tuli viereen ja nosti paidan ylös...laitto pari lelua masun päälle ja sano "vauvan" laughing7
 
Mulle tuli nyt vähän kiire kertoo lopulle lähipiiristä kun johan tämä näkyy ja nyt kun vietetään tuon kuopuksen synttäreitä niin joku juhlavieras voi laulaa uutisen kylillä.... Halusin siis, että loputkin siskot ja veljet kuulee tän multa.

Olivat kyllä niin hämmästyneitä ja tottakai ilolla vastaanottavat uuden babyn. Tästä tulee kuulemma todellinen lellivauva:p
 
Ja ai niin... Nyt kun tämä minun tyttökööri tietää odottavansa pikkusiskoo tai -veljee niin onpas hauskaa kun mulla on täällä oma ravitsemusterapeutti! 16-vuotias aloitti hoitotyön opinnot tänä syksynä ja neuvoo (lue=saarnaa) mulle mitä ei saa syödä ja mitä pitäs lisätä. Aamulla kommentoi maksamakkaraleipää ja äsken kahvikuppia...:oops:
 
Mulla eilen juhlissa kukaan ei kehdannu kysyä vaikka näkyi kyllä selkeesti, no kerroin sit ohimennen muutamalle tutulle ja kaikki oli et "no niin mä vähän katoin mutten kehdannu kysyä". Hämmentävää kun joskus aikasemmin kun en oo ollu raskaana, moni on kyselly (ei kuitenkaan nuo eiliset tyypit). :D
 
Nyt alkaa olla salaisuus julki työpaikalla ainakin, puskaradio on tehokas isossakin talossa:grin Ja ne ketkä ei usko juoruja, näyttää tältä :eek: kun ne näkee minut maha pystyssä! Jännällä odotan, että millon asiakkaat (vanhukset, joista suurimmalla osalla käytöshäiriöitä) alkaa kommentoimaan... Voi tulla vaikka mitäo_O
Minun 10-vee pimuhan toivoo pikkusiskoa ja haluaa antaa tälle nimen Meeri:)
 
Työpaikalla taitaa suurin osa tietää, ja eilen illalla muutama jo sukupuolenkin arvasi. Sanoin että en kerro kun kysyivät :D Mutta sitte alkoi se "Se on tyttö! Se on ihan varmasti tyttö" niin pitihän se myöntää, se on tyttö.

Nyt tuon rakenneultran jälkeen tekisi mieli kaikilke toitottaa että meille tulee vauva! ♡ :D
 
Meillä tietää vasta isoveljen vaimo ja kolme ystävääni. Toki neuvolassa ollessa kävi pieni sattuma, kun kaverin sisko tulee samaan aikaan vastaanotolle. Voi toki olla, että tämä kyseinen hlö on sitten päättänyt paljastaa hieman muille tätä meidän onnea. Ei kyllä aivan vielä ole tullut onnittelu kommentteja, tai sitten ihmiset ei vaan tohdi, kun eivät tiedä asiaa varmaksi :))
 
Mulla on kans vähän samat suunnitelmat kuin Happy79:llä. Jos rakenneultrasta tulee hyviä uutisia alkaa täysi vauvahössötys.

Perhe, lähimmät ystävät ja ihmiset, joita ollaan tässä nähty niin tietävät jo. Osa odottaa jo kovasti sukupuolilupauksiakin innolla. Mut kai sitä sit kajauttaa muullekin maailmalle, että meille tulee vihdoinkin lapsia.
 
Takaisin
Top