Sairaalakassi

Mun pitäs löytää joku kiva kassi johon pakata jotain. Nykynen käsilaukku on ärsyttävän kokoinen ja näköinen, ei oikein mahdu sitä mitä pitäs. Mut onhan tässä vielä aikaa kun nyt vasta 35+6 :wink
 
Mulla kassi alkais olla pakattuna.. Mieskin sanoi pakanneensa repun autoon jossa ns mukavat/puhtaat vaatteet ettei tarvi likaisissa raksakuteissa olla jos tulee kesken työpäivän lähtö.. :)
 
Joo erittäin terävä mies sulla, pautu! 10 pistettä ja papukaijamerkki! :D Täällä sain patistaa just eilen kiinnittämään turvaistuimen isofixin autoon, ettei tarvii sit rueta ihmettelemään kun pitäs olla hakemassa vauvaa ja vaimoa kotiin. Hammasharjan olen pakannut omiin tavaroihini myös miehelle ja pikkusen evästä molemmille. Niin ja sitten miehelle hihattoman löysän paidan, että saa vauvan ihokontaktiin mun ollessa pesulla :)
 
Meillä minä olen ainoa, jolle ei ole pakattu mitään synnärille =D Heh.
Mies laittoi omiaan ja vauvalle olen pakannut, kaukalokin on autossa tarvikkeineen. Putkeen meni =D

Meinasimme toivoa perhehuonetta näin esikoisen kanssa, mites muut?
 
Perhehuone olisi toiveena täälläkin.
Sairaalakassit on pakattu. Samoin kulmat ja ripset värjätty, joten valmista kauraa synnärille :grin Miten niin turhamainen :rolleyes:
Tänään 39+3.
 
Perhehuone olis ihana ajatus, mutta käytännössä mahdotonta koska mies aikoo käydä töissä kotiutumiseen asti ja sitä ei perhehuoneen kanssa voi tehdä. Joten ihan perinteisellä vuodeosastomeiningillä mennään.
 
Meillä oli esikoisen aikaan perhehuone ja oli kyl ihana. Junnulta ei otettu ja nytkään ei oteta.
 
Perhehuone ois kyl kiva mut esikoiselle joutus hoitopaikan ettimään :/ mut enköhän mie pärjää vaavinkin kaa... Sanoo ihminen mikä väänti yks päivä miehen sylissä itkua ku ikävä on jo valmiiksi :D
 
Kirjottelen tässä listaa mukaanotettavista asioista, niin monessa on tullut esille luumut auttamaan vatsantoimintaa. Minä en niitä syö ja kotosalla tulo käytettyä magnesiummaitoa, mikä vaatii kylmäsäilytyksen. Eli vinkkejä mitä ottaisin mukaan? :)
 
Jos otat ihan magnesium tabletteja mukaan? Ite oon koko raskauden saanut olla ilman ummetusta kun otan joka ilta magnesiumia nukkumaan mennessä :) Jalkakramppienkin takia melkein pakko syödä..
 
Me ei otettu esikoisen kanssa perhehuonetta, mies kävi harrastuksista ja järjesti varpajaiset niin ei olisi toiminutkaan:joyful: Oli meille toimiva ratkaisu kun olin niin paljon vauvan kanssa kuitenkin, että miehelle aika ois tullu pitkäks (ei ole mitenkään päin paikoillaan viihtyvä tyyppi). Tosin mulla kävi huoneen kanssa muutenkin säkä, sinne tuli vasta viimesenä iltana/yönä seuralainen. Sitä ennen sain olla ihan perheen kesken.
 
Ihan hyvä huomautus Aphrael =D
Ehkäpä sitä ei tarvitse sairaalaan pakata ensiapulaukkua mukaan :wink
 
Saa varmasti lääkkeitä mutta en oo mitään muuta ikinä käyttäny kun tota maitoa, enkä oo kovin halukas kokeilemaan mitään uutta :D
Mutta toivottavasti meillä lakeuksillakin on tuo jääkaappi mahdollisuus. :)
 
Ansofii, Magnesiamaitoa löytyy myös sairaalan valikoimasta. En tiedä löytyykö jokaiselta synnyttäneiden osastolta, mutta ainakin niiltä osastoilta löytynee joissa hoidetaan suolistopotilaita ja sairaala-apteekin valikoimista ainakin :wink
 
Onpa hyvä tietää! :D mun ystävä on vartijana sairaalanapteekis mut empä silti ees aatellu!
 
Takaisin
Top