Michelle
Jostain jotain jo tietävä
Mä aloittelin pakkaamaan tota kassia itse tänään, ja loppujen lopuksi en saanut sinne paljoakaan mitään vaikka jännitin aluksi että riittääkö tila ollenkaan :D Lääkkeitä esimerkiksi en voi pakata etukäteen, sillä noi on sellasia mitkä pitäis mielellään säilyttää ennen käyttöönottoa jääkapissa, joten en viitsi kamalan pitkäksi aikaa ottaa niitä lämpenemään tuonne. Sairaalassaoloajan ne kyllä siellä säilyy, kun ei onneksi niin herkästi menetä tehoaan kuitenkaan. Hygieniatuotteetkin on shampoota lukuunottamatta vähän niin ja näin, koska mulla ei ole kuin yhdet jokaista niin ei niitäkään voi pakata vielä. Joku lehti tai joku vois olla kyllä ihan kiva, täytynee metsästää kaupasta seuraavalla kerralla vaikka joku vauvalehti.
Muutenkin oon jotenkin ihan hukassa ton kassin kanssa enkä tiedä mitä ihmettä sinne ottais edes mukaan. Vaatteet sain vauvalle valittua, mutta siinäkin jännittää että tulee joko liian kylmä tai kuuma. Kamalaa kun stressaan taas kaikesta niin paljon
Muutenkin oon jotenkin ihan hukassa ton kassin kanssa enkä tiedä mitä ihmettä sinne ottais edes mukaan. Vaatteet sain vauvalle valittua, mutta siinäkin jännittää että tulee joko liian kylmä tai kuuma. Kamalaa kun stressaan taas kaikesta niin paljon