Mä oon jo pakannu aikalailla kaikki. Mut eilen tajusin että mäkin haluun päästä Tampereella siihen potilashotelliin, koska tavallisia perhehuoneita ei ole sairaalassa. Potilashotellissa vauva tarvii omat vaatteet (ja mä), joten niitä mietin eilen. Miestäkin muistutin, että nappaa itelleen lähdön hetkellä vaihtovaatteet yms.
Mäkään en halua näin aikasin antaa pois käytöstä kunnon kasseja, joten mulla on hoitolaukussa (Adidaksen olkalaukku) hygieniatarvikkeet, naposteltavat, meikit ym. ja erikseen yhdessä muovikassissa omat vaatteet ja toisessa muovikassissa vauvan vaatteet. Siirrän sit vasta joulukuussa kunnon kangaskassiin, kun sillon ei varmasti enään reissata missään.
Mä ostin matkakoossa pesuaineet ja sellaset. Ja meikkejä mulla on kans niin paljon, että huonommat versiot pakkasin sairaalakassiin. (Ja toki pakkasin vaan perusjutut.) Vaatteistakin oli helppo valkata muutamat löysät ja mukavat, joita ei nyt loppuvuoteen käytä. Lääkepurkeista otin parin vuorokauden annokset tabletteja pikkupurkkiin.
Mä haluan että kassi on valmis aikasin, koska joskus poikkeustilanteessa lähtö sairaalaan tulee liian aikasin ja yllättäen. (Toki silloin tuskin pääsen potilashotelliin ja edes kotiudun vauvan kanssa...)