Sairaalakassi

Okei, kiitos vastauksista. :) En siis ota koko boksia mukaan. Muutama suoja riittäköön ja jos ei niin mies hakekoon kotoa lisää.
 
Muutama pari tosiaan varmaan riittää.. Mä laitoin muistaakseni toisena päivänä liivit ku rasvasin kipeitä nännejä ja laitoin sitte ne suojat suojaamaan liivejä enempiki siltä rasvalta ku maidolta:) kivempi ois ollu kyllä tuuletella ihan reilusti tissisilleen;D
 
Mulla synnytyksestä kohta 2vkoa ja on niin arat tissit ettei edelleenkään voi kuvitella laittavansa rintskoita. Saati liivinsuojia hiostamaan. Kaikkein vähiten kertakäyttöisiä, jotka jää näneihin kiinni ja repii haavat auki joka kerta, kun poistaa suojan. Ei vaan pysty. Mä kuljen maidonkerääjät imetyspaidassa. Saa nännit ilmaa ja ei tarvitse pelätä, että nänni osuisi johonkin. Nimittäin huuto pääsisi!
Onneksi on talvi, niin ei maidonkerääjät erotu neuleen tai toppatakin alta
Nyt alkaa pahin kipu helpottaa ja neiti alkaa oppia oikean imuotteen. Ei tarvitse rintakumia enää käyttää, mutta hyvin tarkkana pitää olla miten tissin vauvan suuhun asettaa.. Muuten näkyy tähtiä!!!
 
Kyllä sitten naiset saa kestää kaikkea mahdollista, luulis että jo synnytys riittäis mutta tuommostakin vielä, ai saakeli kun sattuu jo pelkkä jutun lukeminen :oops:
 
Pitäis varmaan kohta alkaa miettiä sitä kassin pakkaamista jos maanantaina joutuu jäämään "toimenpiteeseen", mut jotenki tuntuu vielä aika epätodennäköiseltä et mulla kohta vauva, eihän se nyt etuajassa voi tulla :rolleyes:
Ostin kanssa maidon kerääjät kun muistan et imettäessä aina myös toinen rinta vuotaa hurjasti :)
 
Pakko kommentoida, että tissikipu on hellittänyt melkein kokonaan. Vauva alkaa saada suun tarpeeksi isoksi
Ja mulla ekaa kertaa synnytyksen jälkee rintsikat kun käytiin kaupoilla :)
Mun pelastus on ollut bebanthen ja maidon kerääjät ❤️❤️
Äläpä eevis4 sano. Ties vaikka hän päättäisikin syntyä jo hyvissä ajoin. Ja etenkin jos sulla on kassi pakkaamatta, niin silloin varmaan nimenomaan päättää syntyä
 
Mä en ole tuota kassia juurikaan edes miettinyt. Viime kerralla se oli lähes turha koko laukku sisältöineen, eli tuskin kamalasti tavaraa tarvii tälläkään kertaa? Ainut, että vauvan kotiutumisvaatteet varmaan pitää valita, ihan vaan sen takia kun isäntä ei osaa niitä kuitenkaan päättää - pystyisi siis kyllä varsin hyvän kokonaisuuden valitsemaan jos suostuisi päätöksiä tekemään asian suhteen. Niin, ja vauvan toppapuku täytyy varmaan tässä pestä vielä, kun on ollut tuolla puruvintissä säilytyksessä niin tuoksuu tylsälle.
 
Laitan tänään sen kassin valmiiksi, lähinnä nuo omat pesuaineet ja muu kosmetiikka ja sit tietty puhtaat vaatteet itselleni. Vauvan kotiutumisvaatteet olen jo laittanutkin ajat sitten :)
Kolme ässää kokeiltu ja eilen kolasin vielä lumetkin pihasta mut mitään ei tunnu tapahtuvan o_O
 
Heh, eevis, meilläkin eilen Ässät käytössä eikä tuolla ollut muuta vaikutusta kun että nukutti oikein hyvin lähes aamuun saakka. :p Ollaan tänään menossa Ellin serkun synttäreille, niin isäntä tuossa vitsaili, että kun joka tapauksessa ajetaan mennen tullen synnärin ohi, niin voisi samoilla bensoilla pysähtyä sitten siellä kotimatkalla. Ja koska siskonsa, kenen luo synttäreille ollaan menossa, on kovin siivoushullu, niin ajateltiin että kahvipöytä olisi sopiva paikka lapsivesien menolle. :grin Selvät on siis suunnitelmat, mutta epäilenpä että Elmiina on eri mieltä!
 
Takaisin
Top