Sairaalakassi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mul on kotona kyllä lämmin kun mies paleleetosin kuin yleensä, mut vielä en hikoile. Kattellaan! :)

Ei mullakaan ole ollut hikiongelmia ennen ekaa mutta silloin imettäessä piti ottaa apteekin erikoisdödö käyttöön mikä suorastaan tukkii hikirauhaset! Niin karmee hien eritys ja sitä myöten haju!!!

Onneks se helpotti ettei jäänyt ongelmaksi :)

Voi hyvää päivää sitä hikoamista siinä sairaalan muovitetussa vuoteessa. Mulla oli koko ajan ihan järkyttävän kuuma ne pari päivää synnytyksen jälkeen, kunnes kaikki neste meni tisseihin.

mä en muuta teekkään ku hikoile.... oon aina hikoillu ku synti.... saatika ku raskaaks tulin, koko homma eskaloitu ihan täysin!! ei mitkään dödöt tai talkit auttanu, ja sit ku rupesin imettämään mä uin siinä hiton hiessä :confused:

Mäkun olin eilen tätä kassia pakannu, niin mulla oli vielä toi toilettilaukku tossa auki, mies oli sit ottanu asiakseen käydä tönkii sitä... kysyin, että miks ihmeessä?

Oli kuulemma kattonu ku kaikki MEIKIT pitää ottaa mukaan, mistä lähtien hoitoaine,kosteusvoide,dödö, hammastahna ja ripsiharja ovat olleet meikkejä?????

Hitto tollasia noi maalaistollot on.. hänku ei ymmärrä, kun luonnollisuuden päälle.. pitää alkaa haista, niin saa nähdä voinko alkaa käyttää meikkejäni.

Nii siis monet miehethän tykkää luonnollisesta lookista mut ne ei tajua että
jotain tarvii kumminkin, mullakin on ns meikittömänä kuitenkin
BB-voidetta ja vähän ripsaria ja niillä aattelin sairaalassaki mennä!

otan mäki meikkipussin mukaan... vaikka tuntuu et monen mielestä se on hirveen pinnallista, eihän se elämä ja naisellisuus siihen synnytykseen lopu....?! on se kiva sit "laittautua" (ripsiväri) ku kotia lähtee.... kumminki kuvia tulee otettua, niin on se kivampi kattoo ja esitellä niitä sit ku iteki muistuttaa ihmistä niissä kuvissa....

Mä otin kans pelkän ripsarin mukaan kun ajattelin et näytän sit vähän inhimillisemmältä kun mun vanhemmat tulee käymään... Muuten pärjään kyllä pelkillä hygieniatarvikkeilla :)

Täällä kun monet on pakkailleet mukaan crocsit ni onko tosiaan niin, ettei sairaalasta saa mitään läpsyttimiä lainaksi? En millään viittis mitään tohveleita lähtee varta vasten sairaalassa oloa varten ostamaan, mut ei siellä sukkasillaankaan haluais hiihdellä.

Sitten mietin myöskin, että onkohan siellä hiustenkuivainta käytettävissä vai pitääkö sekin sinne ite raahata. Menishän se periaatteessa ilmankin, mutta kun on pitkät hiukset niin mielellään ne föönäis kuivaksi.

Meikeistä sen verran et ite pakkaan mukaan kyllä cc-voiteen, puuterin ja ripsarin. Voi olla, että jää käyttämättä, mutta kun on tää akne edelleen 29-vuotiaana riesana ja raskaus ei oo tilannetta yhtään parantanu niin ihan mielellään sitä vähän näitä näppyjä ja muutenkin laikukasta ihoa vähän silottelis. Etenkin jos joku tulee kameran kanssa räpsimään.

Mä laitoin sairaalakassiin tosi epäkätevät varvasvälitossut. Kai niillä hiihtelee sen pari päivää. Ja just nakkasin pari pillimehuakin kyytiin; muita eväitä en ole vielä saanut hankittua.

Ja nyt kun sain pikkutyypille hankittua kotiutumishaalarin (joka on koossa 62 hivenen suuri, mutta mahtuupa toistekin), voinkin katsoa vauvan sairaalakassin sisällön. Taas. Mutta se on söpöä puuhaa!

Sanokaapa tää mun miehelle.. itekin vois ton bb voiteen SALAA tonne laittaa 8) mulla on onneks ihan ok iho,mutta kukaan ei varmaa näytä kukkaselta siellä. Ja ripsienpidennykset pelastaa mut muuten :)

Mullakin on kassissa tosi epäkätevät varvasvälisandaalit, ja sit villasukat, hiihdän jommillakummilla. En ala crocseja ostaa tätä varten. Vanha jämäripsari on pakattu ja puuteri tai meikkivoide tulee mukaan jos lähtiessä ehdin ja muistan ne reppuun nakata. Päädyin pakkaamaan lopulta kaksi laukkua, kotiutumisvaatteet itselle ja vauvalle saa tulla miehen mukana myöhemmin.

En aio noista meikeistä miehelle huudella, se pitäisi turhamaisena, mutta itse tiedän että joskus peilistä kattoo suohirviö ja silloin on ankeaa kohdata ihmisiä ilman mitään vippaskonsteja.

Mullekin tuli yllätyksenä, että sairaalasta ei enään saa niitä tossuja vaan omat pittää olla mukana..kuulemma niin paljon pöllitään NIITÄKIN. Taivas.

muoks. kuka haluaa kotia raahata sairaalassa pöpöttyneet tossut?!

Siis what! Eikö sieltä saa niitä tossuja enää? Kyl mä oon aina saanut ne ei-niin-mukavat-mutta-asiansa-ajavat-tossut sieltä, onko nekin nyt poistettu. Mulla kyllä on crocsit mut en kyl ajatellut niitä kannella mukana, ne natisee rumasti ja kovaa jos kastuvat plus en vaan halua niitä. Ne ois sit kyl helppo pestä pöpöistä kotona... hmmh.
meikkejä ei vielä ainakaan pakkattu, ideana ois kiva olla kuvissa ihmisen näkönen mikäli se on edes mahdollista sen jälkeen kun tusertanut monta tuntia yli kolmekiloista mönttiä reiästään ulos mutta... Ehkä heitän tonne ripsarin ja bb-voiteen (pitää muistaa sit poistoaineetki!) varuiksi mukaan, käytän jos käytän. Tukka lähinnä on mulla sellanen joka eniten näyttää norsunvitulta jos sille ei tee mitään ja makaa takaraivo tyynyssä monta tuntia hikoamassa. Se on luonnokihara eli kääntyy just väärään suuntaan ihan miten huvittaa ja saa mut raivon partaalle, eli ponnari, pinnejä ja lakka ois meikkejä tärkeempää muistaa ottaa mukaan... Tai pipo.

Kyllä minäkin ajattelin nakata vähintään peitevoiteen kassiin. Onhan se nyt kivempi, ettei kuvissa ole mahdollisesta oksentamisesta ja kahden vuorokauden valvomisesta pesukarhunaama.

Kai siellä on niitä tossuja edelleen mut ne on vaan niin epämukavat! Mäkin taidan pakata 2 kassia ja toisen saa mies tuoda sitten kun kotiinlähtö on ajankohtainen!

Josta tuli mieleen että täytyy käydä säätämässä se turvakaukalokin autoon. Siinä on varmaan vielä isomman vauvan asetukset joten pitäis säätää niitä hihnoja ja laittaa "vauvapienennys" paikalleen...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla pitäis jossain olla vanhat muoviset rantalipokkaat. Täytyykin etsiä ne jostain ja nakata kassiin mukaan. Vois kyllä vielä ens viikon neuvolakäynnillä kysyä terkkarilta onko sillä tietoa onko KOKSissa mitään tossuja vai onko ne kaikista sairaaloista poistettu käytöstä. En haluais hirveesti roudata mitään turhaa roinamenttia mukana sairaalaan...

Oulussa ei ainakan enään oo ollenkaan tossuja, kaveri siellä parhaillaan ja sano että niitä ei ennään saa, kun lähtivät synnyttäneiden yms mukaan. Että sukkasillaan siellä kuletaan jos ei kotoa oo omia raahannut...

Ja minä oon niin turhamainen että meikit todellakin lähtee mukaan ja todellakin meinaan sutaista naamaan ja tehdä itsestä edes hitusen katsottavamman näköisen. Tietenkin jos olo sen vaan sallii.. :) Nytkin vaikka kotona päivät pitkät ollut vuoden alusta saakka, niin joka päivä itseni laitan. En kenenkään takia itseä tällää, vaan ihan itseni vuoksi minulla on kiva olo kun on meikkiä naamassa ja hiukset laitettu :)

Kävin perjantaina kampaajalla ja heti muutama kaverini asiasta mainitsi, että eikö se oli ihan sama miltä hiukset näyttää jossaki synnärillä!?!?!?!?!? Jollekkin se on ihan sama, mutta kyllä minä ihan itseni vuoksi sinne kampaajalle menin. Tässä tilassa ei siis saisi nauttia itsesnä hemmottelusta tai kun olen ÄITI niin en saisi käyttää aikaa itseni "huolehtimiseen"

Meillä oli jotain lipokkaita tuolla, ainakin vielä kun ultrassa kävin. Synnäritutustumisella paikkaa esitellyt kätilö sanoi ettei tarvii muuta olla mukana kuin neuvolakortti (mistä vetoa että unohdan omani), mutta mukavuusjuttujahan tuollaiset tossut ja muut omat kamppeet onkin. Tai no, ehkä myös turvallisuusasia jos on kovin liukkaat lattiat niin menee sukkasillaan nurin. Tuskin siellä silti kauheasti juoksenneltua vielä tulee :P

Takaisin