Sairaalakassi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nii määki luulen!!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Kaikki mitä sairaalassa tarvitaan saa sieltä käyttöön. Parempikin käyttää niitä sairaalan vaatteita vauvalla kun jos hoitaja vaihtaa vaatteita niin ei sitten vahingossa jää sinne. Ja ite käytän myös pelkästään sairaalan vaatteita siellä kun ei haluta kantaa kauheaa pyykkikassia kotiin mukana.

No niin määki aattelin, kyllä me peipin kanssa sairaalassa sairaalan vaatteilla mennään.

Juu me ei tarvittu koko sairaala-aikana mitään muuta omaa vaatetta kun mun crocsit! Edes mun villasukille ei ollu käyttöä.

Jos on puhelimelle sellasta pitempijohtosta laturia niin sellanen voi olla hyvä! Mulla ei yltyäny puhelin laturissa sänkyyn ja se ärsytti koko reissun ajan.

Jorvissa on sellaset kietaisupaidat vauvalle missä on käännettävät tumppuhihat. Oma pipo meillä nyt päässä kun poika pissi sen villapipon minkä sai synnäriltä. Jorvissa siis ei enää ole niitä trikoopipoja vaan lahjoituksena tulleet neulotut pipot minkä saa sit omaksi. Tumppuja ei ole mut ei tartte.

Omat sukat oli synnytyksessä hyvät, tepsuttelin villasukilla. Omia tossuja ei ole, köpöttelen nyt sairaalan kengillä.

Sairaalakassista mulla puuttui shampoo ja tissirasva mut mies toi perästä. Ja kun vauva on niin pieni niin kotiutumisvaatteisiin hän hukkuu :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Oho! Täällä Jorvissa on tisseille vaan bepanthenia...

Niin ja vauvalle voi ottaa oman harjan, täältä sai vaan sellasen kovan kamman joka on kauhee! Me kun ei otettu pakkausta niin pehmeä harja on nyt ostoslistalla!

Eli sairaalassa on yleensä vauvalla käytössä vaan sairaalan vaatteita.... Ja mä kun aattelin että sillä vois olla jotain omaa ainakin kun sukulaiset käy kattomassa :)

Mimii, varmasti saat pitää omia vaatteita sairaalassakin niin paljon kun haluat, en ole ainakaan kuullut että missään sitä olis kielletty..

Mites paljon niitä sukulaisia saa siellä käydä? Meillä päin ainakin vissiin aika rajotettuja ne vierailut?

Meillä ei saa tulla ku mies ja vauvan sisarukset. Tuoki siis täysin paikkakunta kohtasta..

8-20 mies ja sisarukset. 17.30-19 muut sukulaiset, jos nyt ulkoa muistin oikein

^ Jotain vastaavaa täälläkin. Tutustumiskäynnillä sanottiin, että ei niitä mummuja sekuntikello kourassa vahdita, jos osaavat käyttäytyä eivätkä häiritse huonetovereita.

Jorvissa on vapaat vierailuajat isille ja sisaruksille - minkä vuoksi toivon kovasti sinne perhehuoneeseen pääsyä, koska täällä huonekämppiksen vauvalla saattaa olla niitä sisaruksia (ja "sisaruksia") jalkapallojoukkueen verran... Ei jaksais mitään heimokokouksia oman sänkynsä vieressä.

Onneks täällä on 20.30-08.30 niin ettei kukaan saa vierailla, mut muuten saa olla mies ja sisarukset, sit 18-19 muuta sukua.
Mä en muuten halua kavereita ollenkaan sinne sairaalaan vierailemaan, mites teil muilla??
Jotenki ei vaan tunnu et jaksais, kun kuitenki sinne tulee omaa perhettä niin eiköhän ne riitä.
Kiva vaan kun jotku kaverit tarjoutunu että voisivat sitte tulla kattomaan vauvaa... ite on vaan että jooo, niii, katotaa sitten.

Mä oon ajatellut asian niin päin, että sukulaiset saa luvan tulla sinne osastolle vierailulle tai sitten odottavat mukisematta kutsua kotiin, kun se meille (eli mulle) sopii. Kaverit on niin tolkun porukkaa, että malttavat odottaa kahvittelukutsua.

mä kattelin et yleinen vierailuaika ois 18-19, eli sinäänsä aika nafti aika. ei siinä kauheesti kyllä parane tulla. Riippuen siitä kauan ollaan vauvan kanssa sairaalassa, mut ekana listalla on isovanhemmat ja mun toinen sisko. Mut sekin ihan puhtaasti meidän voinnin mukaan, jos mua ei kiinnosta tai en jaksa niin sit on voivoi. Pari kaveria ollut jo "saako tulla sit synnärille katsomaan??" ja oon vähän ihmetellytkin sitä, ei mulla tulis mieleen tupata heti synnärille kyläilee.. kaverit saa odottaa kun on kotiuduttu ja sillonkin saa tulla kylään vain sillon ku meitä huvittaa.

Takaisin