Sairaalakassi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitti listasta Lyyti, mäki taidan tossa vapun tienoilla pakata... en oo viel pakannu enkä ostanu mitään!
En tiiä tosta imetyspaidasta et meniskö ja ostais ihan H&M:stä uuden peräti, yks mulla jossain pyörii muttei hajuakaan missä... Mäkin meinasin miehelle hiukan jotain vaatetta pakata, ainaki isomman t-paidan ku se suosii tollasia vähän istuvampia ni ei sinne mahdu vauvaa väliin... :)
Eväspuoli meil on kaik hankkimati ja sitten kun ne hankin, piilotan kyllä kassiin hetipian ettei ne pääse häviimään!

Se kassi ois niinkö tuttia ja crocseja vaille valmis! Käääääkkk!!!!:eek:

Mä kans pakkailin kassia ajankulukseni tossa :) oks siellä pyyhkeet synnärillä?

Hmmm. Imetysliivejä en oo ostanu, ku en tiiä onko ne mun juttu.. kehukaa joku nyt ne maasta kattoo!!

Villasukat!!! Joo ne pitää ite kans lisätä..

Ne carriwelin liivit!!!ja changen kaarituelliset!!!ne carriwelin on aivan ihanat päällä!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mun sairaalakassi on kyllä ihan vaiheessa edelleen. On siellä jotain vauvalle ja jotain mulle mutta en yhtään enää muista että mitä... Ei se missään nimessä ole valmis mukaan otettavaksi mutta en mä toisaalta tiedä mitä sieltä akuutisti sit tarvii...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ne carriwelin liivit!!!ja changen kaarituelliset!!!ne carriwelin on aivan ihanat päällä!!

kai munki on sit pakko kokeilla noita carriwelleja.... mistä ootte tilannu HALVIMMAT?! :wink

nimim. luotto on nollassa aina uusia asioita kohtaan...

Mä tilasin pienten parhaaksi-verkkokaupasta eilen ja tänään tuli sähköposti että se on lähetetty. Vähän vertailin ja se oli edullisimmasta päästä ja paras väri+kokovalikoima!

Tarviiks Tonttu muuta: body, housut ja niiden päälle mul on gollegehaalari, sukat, tumput ettei pääse raapimaan, hattu ja kaukaloon vielä fleece, tutti ihan vaan varmuuden varalle ja vaipat...

Joo. No sit on Tontulle kaikki. Kirjotan nyt sit omankin listan minkä meen pakkaamaan ihan just: rasvat, peauaineet, hammasharja ja -tahna, alushousuja, liivit (en oo viel ees kattonu imetysliivejä päin, pitäiskö tutkia asiaa), liivinsuojat, sukkia, rennot housut, toppi+ pitkähihanen, villasukat, laturi, kamera ja ladatut akut, joku juomapullo, jotain pientä syötävääpikkunälkään, musiikkia puhelin täyteen ja kuulokkeet.

Tarviiks jotain muuta huvitusta? En oo kauheen kova lukemaan...

Jotkut omat kengät/crocsit? Alushousuja en ota.. Mut muuten aika hyvältä kuulostaa.. Oliko siinä dödö?

Mää kävin carriwelit ostaa baby stylestä, sai ainaki kerralla oikian kokoset jos koko epäilyttää.

Meinasitko Spitaali tulla sairaalan pöksyissä sieltä kotiin :p

Mä en oo ainakaan koko päivänä muuta tehny kun hikoillu!

Mimmma pyyhkeet saa synnäriltä. Mä en oo vielä toistaseks ainakaan tarvinnu imetysliivejä. On paljon helpompaa olla vaan tässä sairaalakaavussa! Mitään omia vaatteita en oo siis tosiaan kaivannu :)

Mä en normaalisti hikoile, mutta raskaus on jo muuttanut asian, joten odotan innolla mitä imetys tekee. Luulin että raskauden aikana vähentäisin kemikaalialtistusta, mutta eipä mitä, mun on pitänyt ottaa dödö päivittäiskäyttöön ekaa kertaa ikinä.

Takaisin