Sairaalakassi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en kyllä roudaa mitään imetyspaitoja tai omia alkkareita. Ne verkkopöksyt on hyvät ja sairaalan paita tarpeeksi löysä ja miellyttävä. Kotiinlähtö-vaatteet saa mies sitten tuoda kun se on ajankohtaista...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mie en ota taas mitää suojia. Saavat sieltä antaa siel oloon. Kotona sit omia.

Oma kassi kasautuu hiljalleen. Tärkeimmät eli kaikenlaiset pesuaineet on pakattu, samoin liivinsuojia, sidepaketti ja kaurapussi. Pikkuisen kotiinlähtövaatteita katselin juuri ja koska ei voi tietää, minkä kokoinen mörkyli sieltä tulee ja millainen sää on, niin pakkasin useamman vaihtoehdon.

Oiskohan noloa ottaa sinne läppäri mukaan? Ku mie en käytä nettiä puhelimella... Ja eiks sektion jälkeen joudu kuitenkin olee pitempään siellä?
Vai meneeks se niin et ei siellä sit ees pysty keskittyy muuhun kun vauvaan? :)

Kyllä mä ainakin ottaisin läppärin mukaan jos menisin sektioon. Mies saa sit tuoda sen perässä jos nyt jostain syystä päädytään ennakkosuunnitelmista poiketen sektioon. Ihan vaan vaikka varmuuden vuoks jos vaikka tuliskin tylsää.

Mä mietin kans tota läppäriasiaa, mun puhelin on ihan aataminaikanen eikä sillä luonnaa mikään netin käyttö. Mutta toisaalta, josko mies sit tois sen läppärin vaikka seuraavana päivänä jos sitä kaipaa... Mä pelkään et tylsistyn jos en pääse kaiken aikaa kyyläämään foorumia :D.

Mä aion ottaa tabletin mukaan varmuuden vuoks, kun toi puhelin niin hankala..eipä toi onneks kauheesti tilaa vie, niin ei sit niin haittaa jos jää käyttämättä :D

Tabletti lähtee täälläkin mukaan, jos vaan muistaa pakata sen siinä hetkessä. Mulla on nyt laukussa omat ja vauvan kotiutumisvaatteet, pesuaineet, meikit ja ristikkolehti. Oletan että synnärillä on ainakin siteitä ja siellä käytän niitten vaatteita ettei omat mee sotkuun. Nitähän oleellista vois viel tarvita.....?
Muoks. Kamera on!

No nyt sain mäkin alotettuu tän sairaalakassin pakkaamisen. Iskin sinne nyt ens alkuun imetysliivit ja puhtaat alushousut(sairaalassa kyllä käytän niiden kuteita), liivinsuojia, shampoot saippuat ja hammasharja ja yks kaapissa ollut protskupatukka. Laturit pitää kippaa kyytiin sit lähtiessä samoin ku kotiinlähtökuteet.
Vauvalle kanssa laittelin valmiiks oman kasan, ja tajusin et ne muutamat 50 bodyt ja housut mitä mulla on, on niiin tylsiä. housut saa nyt olla beben isommasta mallistosta että miellyttää äipän naamaa. Mukaan laitoin sen nallehaalarin, mikä voi kunnon helteen sattuessa olla liikaa (?) mutta sit sovelletaan. Ei se kyl pelkät sisävaatteet päällä pärjää...Paitsi eihän siin oo ku automatka ja siihen voi heittää peiton päälle. Noh, eiköhän me selvitä. Oikeestaan ainoo asia mikä nyt etukäteen huolettaa vauvan hoidossa on se et osaanko pukea sille tarpeeks päälle :grin

Ainii, lääkkeitä laitoin mukaan. Veljen puoliso sano ettei päksissä saanut riittävästi särkylääkettä. Migreenilääkkeetkin on tärkeet. Noi villasukat viel lisään. Hamnasharja, lankain ja tahna on.

Tinska: Ei mun kaveri ollu sektion jälkee nyt, kun 3pvää ja ois jo tokanaki päässy pois jos ois älynny ite kysyä :) Vasta kotiutui urakasta.

Mä ottasin läppärin mukaan mutta ei oo enää mokkulaa. Kännyn kautta vissiin saisi yhteyden kyllä pystyyn, tarttis varmaan kokeilla :)

Ja joissakin sairaaloissa on Wi-Fi!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

joo en mäkään oo kuullu et sektion jälkeen olis ollu automaattisesti kauemmin jos kaikki on ok.... mut voi tietty riippuu sairaalasta sekin....

Ite joudun kyllä olla foorumipimennossa sairaalassaoloajan,en mä sinne kyllä ala läppäriä raahaan ja puhelimella en pysty tätä käyttään :sad001 Että sitten ainakin tietää että oon sairaalas kun mua ei muutamaan päivään oo näkyny tai kuulunu

joo voi hyvin olla sama homma täällä.... en tiä jaksanko konetta raahata ja oon niin onneton ton puhelimen kans että..... no katsotaan :)

Mä en oo käyttänyt foorumia ku puhelimella. Varmaan osais ees toimia täällä jos istuisin tietokoneen äärellä :grin En itseasiassa edes muista koska olisin viimeks ylipäätään käyttäny tietokonetta yhtään mihinkään..

Suurimmaks osaks tulee puhelimella selattua foorumia-ja puhelin on tietysti mukana sairaalakassissa, tosin voi olla että sairaalassa olo aikana ei tuu hirveesti selailtua...

Takaisin