Sairaalakassi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen pakannut kans jo jotain. Lähinnä vauvalle. Ja itelle hammasharja ja tahna. Ehkäpä mies voi hoitaa sen eväspuolen sitten kun nälkä alkaa kurnia? Onneks Jorvin lähellä on Mäkkäri :bootyshake

Imetysliivit vielä pitäis pakata, mut taidan hakea kaupasta uudet. Sen verran on elopaino enemmän kun esikosta että ympärysmitta ei ihan riitä miellyttävästi noissa vanhoissa liiveissä. Vaikka todellisuudessa painan nyt saman verran kun esikoisesta näillä viikoilla. Lähtö vaan oli vähän eri :grin

Mä en usko että lähiaikoina on äkkilähtöä tulossa, joten en oo pakannut juuri mitään. Pikkushampoo ja -hoitoaine sekä varahammasharja ja -tahna ovat kyllä omalla paikallaan reissupussissa ja saan sen parissa sekunnissa mukaan. Jos jotain yllättävää kävisi, luotan että mies ei olisi ihan sormi suussa vauvanvaatteiden kanssa.

Nyt vaan alkoi nää eväsasiat mietityttää. Luulen että joku kiisseli ja keksi eivät ihan riitä mulle synnytyksen jälkeen vaan haluan rasvaa ja suolaa.

Onhan siinä Kättärin lähellä Hese ja ABC ja Old Sophien rasvaiset pizzat... mmm, pizzaa...

Linkosuon grilli ruissipsit on huippuhyviä!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä en loppujen lopuksi ehkä kehtaisi pyytää pizzaa osastolle, vois olla aikamoista hajuterrorismia kaikille niille, jotka ei saa syödä. Testaan noi ruissipsit viikonloppuna!

Ja tuc-suolakeksit on hyviä :grin nom nom nom....

Niinku mä tuola kauan sitten puhuin, etten voi kovin aikasin laukkua pakata, ku ehdin purkaa sen miljoonaan kertaan, niin tänään se sitten alko :confused: Mulla meni lista sekasin, että mitäkö sieltä vielä puuttuu ja oli pakko purkaa... Tein uuden listan ja pakkasin laukun uudelleen, mut hävitin sit sen uudenki listan :mad: Pakko siis alottaa huomenna alusta :rolleyes: Tätä mä just tarkotin...! Mut selvisin sentää näinkin kauan........ huoh.......

Itse ajattelin käyttää eväspuolen koostamiseen samaa logiikkaa kuin vaellusruokia pakatessa: pelkkiä herkkuja, sellaista mikä oikeasti maistuu helposti ja mitä tekee väsyneenä ja huonovointisenakin mieli.

Siis suklaata ja sipsejä ja salmiakkia!

Tääl ku himoitaan kaikest hyvästä. Ni hitto noi Spearmint Renniet on hyviä!!! :grin:grinIMG

Joo spearmint renniet on herkkua. Vähänkö olin pettyny kun viimeeksi vahingossa ostin niitä ihan tavallisia kun en muistanu mitä ne hyvät oli. Pakko myöntää et oon välillä ottanu yhen spearmint rennien vaikka ei ees pahemmin närästäis. Ihan vaan niikö ennaltaehkäisevästi :rolleyes:

Joo niitä söis ihanku karkkia. Tai jopa söisin noit Spearmint Renuja mieluummin kuin karkkii, mut hittoku niitäkää saa syyä ku 11 päivässä ja hirmusen kallita syyä karkkina. :grin Ne tavalliset ei oo kyl kovin herkkua, phyh! :confused:

Mulla tuo kassi on ollu valmiina jo pitkää ja siihen sit vaan heitän tärkeimmät päälle :grin Se tulee nykyään otettuu joka sairaala reissul mukaan kun ei voi koskaa tietää joutuuko sen käyrän jälkee jäädä tarkkailuun :confused:

Ja mun mielestä nuo renniet maistuu aivan kamalille ! :grin Onneks närästys pitänyt taukoa nyt hetken aikaa kun en voi sietää niitä :grin

Mulla tökkii kaikissa renniessä se emäksinen maku. Vaikka se on "maustettu" hyväksi niin se vaan öllöttää. Sama on sen Gavisgonin kanssa, mutta siinä on lisäksi vielä ällö koostumus ja muovinmaku. Onneksi nyt ei ole närästänyt kuin niin vähän että ei ole tarvinnut lääkitä.

Mä kyllä jollain oudolla tavalla tykkään kaikista tommosista pureskeltavista pillereistä. Päivän kohokohtia kun voi ottaa pureskeltavana d-vitamiinin ja magnesiumlisän. Sitte löysin kaapista pureskeltavia maitohappobakteeripillereitä, maultaan vadelma. Ne ei oo niin hyviä mut kelpaa kyllä. Paras on kuitenki toi spearmint rennie. Kai nää nyt on niitä raskauden mukanaan tuomia himotuksia ku en mie aikasemmin niin oo noista välittäny :)

Mie tykkään jenkin spearmintun maust, mut rennies se on paljon pehmeempi. Nam :)

En edes tiedä missä mun jumppakassi on minkä oli tarkoitus toimia sairaalakassina. Pitäiskö sitä jo etsiä....

No niin, mäkin aloitin. Repussa on kylppäriasiat, hiusharja ja myslipatukoita. Heti tuli tosi valmistautunut olo. Ehkä vielä tyhjän vesipullon voisin sinne heittää, inhoan pienistä mukeista juomista.

Mä en oo kerenny vielä ees niin pitkälle et olisin miettiny ylipäätään sitä mihin kassiin tavarani sullon. Eli tässä käy vielä niin, että kun tulee äkkilähtö synnärille ni mä kaivan tosta Alepan kassin ja survon sinne kaiken tarpeellisen, ja todellisuudessa multa puuttuu kaikki oleellinen.

Vesipullo, hyvä vinkki!!
Jos nää nesteet lähtee samalla vauhdilla kuin esikoisesta niin synnäriltä lähtien vedän vettä kaksin käsin..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin