Sairaalakassi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ostettu Turkin Pippuri harmaa pussi ja laitettu synnärireppuun visust pois silmistä. :P

Mulla on synnärikassissa nyt 2 luumupilttiä, 2 protskupatukkaa, 4 pillimehua ja sokeriton redbull. Ei kai me ton enempää tarvita eväitä?

Mies innostu ku sanoin et sille vois hyvä olla eväitä mukana. Se oli ku lapsi karkkipäivänä "oi oi, mitä hyvää ottais. Ainakin suklaata, oikeeta cocista, sipsiä, kolmioleipää, pasteijaa, voisko sinne tilata pizzan?". Piti vähän toppuutella... :D

Jomsuli: nytkun yhen äkkiä muistin sen pussin ja ajattelin samantien tänne ilmottaa.. Ni kävihä toi itelläki mieles, et ois ihan kiva kyl napostella.. Toivottavasti itsekuri pitäis, tän kerran! :grin

Kauhee ku tuli sellaisn fiilis et pitäis ottaa jotn tosi terveellistä sinne, eiks ne kätilöt muuten kato paheksuvasti jos kaivaa laukustaa jotain namia tai tuc keksejä :D Ihan ku sillä siinä välissä ois paskaakaan väliä, söit mitä söit ja ajattelin joku mitä ajatteli.

No perse, se sairaalaruoka on pahempaa ku kaupasta ostettu einespaska! Et ravitsevamman makusta noi herkut on, kun se mömmö mitä siel lautasel on! Ni jos kattoo kuka miu nameja ni kattokoo. Osaan mieki mulkasta takas!

Mun mielestä sairaalaruoka oli ihan ok, kun olin siel yön tossa pari kk:tta sitte. Salaattia, marjakiisseliä, perunaa, lihakastiketta, jugurttia, sämpylää, pullaa, kahvia, teetä, mehua, pasteijaa...Ja siis ehin olemaan yhen yön ja osan päivää, ja sinä aikana jo tullu noi kaikki tarjottimella eteen!

Muutkin on kehuneet Hyvinkään sairaalan ruokia, joten luotan siihen etten näänny nälkään :)

Joo en tiiä onko noissa sit paljon kaupunkikohtasia eroja, et jossain saisi paljon nihkeemmin ja huonompaa ruokaa, mut kyllä Hyvinkääällä on kuulema aina ollu ihan hyvät ruuat sairaalassa ja sitä tulee riittävästi. Että en taida pakata mitään ruokaa mukaan, kahviossaki aina niin tuoreet pullat ja hyvät sämpylät ja tietty läätelöt ja karkit niin voi sieltä hakea mitä haluaa lisää :)

Täällä mitä oon joutun syömää sairalaa safkaa ni hyi hälvetti.. Sais kyllä olla yhtä hyvää kuin muualla kehutaa olevan. Ja sit se leipä! Mitähä ihme hiivaa sekin on.. "ruisleipä"

Kouluruuat on tääl ollu tosi hyvät et senki takia ihmettelen miks saikun ruuat on tollasia mauttomia höttöjä. Viimeks eile himoitsin yläasteruokaa, nams!

Sairaalakassit viimesen päälle pakattu! Voisin mielellään synnyttää vaikka torstaina :)

Tämän illan jälkeen alan kyllä oikeesti pakkaa sitä sairaalakassia! Huomenna pesen imetyspaidat!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

^^ mulla on siis vino pino kaverilta saatuja imetyspaitoja joita ennoo kehannu pestä vielä :)

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Phks:n ruoka oli ihan jees... mautonta, mut ei pahaa, mut sitä oli aivan liian vähän! sen takia mä oon varautunu eväillä... viimeks pyysin kaikkia vieraita aina tuomaan suklaata, et pysy nälkä kurissa.... nyt on sentään säilykehedelmiä :p....ja tietty suklaarusinoita........

Mä muistelen, et K-SKS:ssä sai itse ottaa ruuan ja syödä niin paljon kuin napa veti. Ja ihan hyvää ruokaa oli. Tosin pitäähän siellä vähän herkkujakin olla mukana :)

Imetyspaidat pyörii koneessa ja listaa tehty mitä sinne kassiin pakataan! Ajattelin ite kotiutua ihan vaan niissä cubuksen lökäreissä ja kuhan nyt jossain paidassa. Hygienia vehkeetkin aikalailla pakattuna. Katotaan jääkö laukkuun tilaa vauvan vaatteille vai tuoko mies perästä.

Päksissä tuli esikoisen aikana tarjottimella valmiit annokset :sad001 mua nälättää jo nyt ku ajattelen niitä annoksia....

Mun kassista uupuu enää pesuaineet,hammasharja sekä puhelimen laturi ja kamera. :) Niin ja miehen itelleen hankkimat herkkueväät.

Takaisin