mä ostin erilliset matka rasvat ja saippuat yms ja pistin jo laukkuun... kumminki unohdan ne sit pakata ku pitää lähtee tosin sillon viimeks mä unohdin sen koko laukun kotia, niin saa nähä onko tästä pakkailusta taaskaan mitään hyötyä
Mulla on kans matkapakkaukset kaapissa sitävarten että pakkaan sit sairaalaan mukaan. Ajattelin ostaa myös uuden hammasharjan ja -tahnan niin ei tarvii sit lähdon hetkellä muistaa kaikkea vaan kamat voi laittaa kassiin jo hyvissä ajoin. Ainoot mitä ei voi etukäteen pakata on ne perus käsilaukkukamat eli lompakko, puhelin, laturi ja neuvolakortti.
Mulla on onneks noita purkkeja ja purnukoita niiiiiin paljon et osa liikenee jo kassiin Hmm... Herkut mitkä ostin kassia varten on tosin jo syöty Et eväät pitää ostaa kyl vast sit
Mä reissailen sen verran että valmiina löytyy toilettilaukku, jossa on peseytymiseen tarvittavat tökötit, harja, dödö, pikkusakset yms. Muuten mulla jäis aina puolet kamoista kotiin.
Omat kotiutumisvaatteet pakkaan varmaan viimeisenä kun omistan vaan yhdet collarit ja ne aattelin pakata mukaan. Ne vaan on mulla muutenkin koko ajan käytössä :)
Pitihän tuota aloittaa kassin pakkaaminen itsekin kun on vaan sellainen tunne että syntyy huhtikuun puolella tää vauva, ihan ku siskonsakin vähä etuajassa vaikkakin turvallisilla viikoilla :) Todentu heti kertaheitolla et kohta sitä ollaan taas synnyttämässä Hui mut samalla jee!! :P Myöskin pinnasänky saatiin tänään kotiin. Halusin vielä esikoisenkin pitää pinniksessä että aamut alkaisivat vähä rauhallisemmin sitten kahden pienen kanssa :D Esikoinen kun on semmonen touhutapaus että parempi löytää se aamulla sieltä minne on illalla jättänytkin :P
Elisha86:Tuo on ihan totta. Voi kun itselläkin toimisi tuo.. :) meillä kaksi vanhempaa avuliasta tehopakkausta tietää kyllä miten äidin saa äkkiä ylös: avustavat tuon nuorimmaisen vilperin pois pinniksestä ja sit alkaavat huutelee, että X menee vessaan, X on keittiön kaapeilla... Ja on kyllä huomautettu useaan otteeseen, ettei tartte toista nostaa "pahantekoon" ja alkaa sit kannella hänestä.
Elisha86, todella hyvä pointti! Ollaan tässä mietitty, joko pitäis ostaa esikoiselle isompien lasten sänky. Mut ehkä sittenkin odotetaan vielä edes kesän yli :D
Meillä vauva ei todennäköisesti tarvii pinnistä ennen kuin yösyönti loppuu. Meillä on toisetkin nukkuneet mun kupusessa sen ajan. Eli kaks ekaa oli 4kk ja nuorin oli puolivuotias, kun siirtyi omaan sänkyyn. Jos sit kesän jälkeen siirtäis tuon yksveen pois pinniksestä.
Mie en radiota halua päälle kun ponnistan, mutta avautumisvaiheessa voisin kuunnella hetken jotain musaa silloin vielä kun supistukset on lieviä..
Sitten haluan keskittyä kipuun ja siitä selviämiseen :)
Pakkailin kassiin vauvalle useamman vaatekerran. 50-koon vaatteet ÄP-kamaa, koska niin pientä ei ole tullut ostettua. Jostain kuulin että jos on synnärillä ruuhkaa, saattaa vauvanvaatteet siellä olla kortilla eli sitäkin silmällä pitäen mukana on muutama setti. Mies toki voi tuoda lisää jos jostain syystä omia tarvitaan ja joutuu olla siellä pidempään.
Itselle pakkasin collegepuvun, trikoopaidan ja pari teeppaa. Hygienikamoja en valikoinut vaan heitin reissupussini tuonne suoraaan. Jos tulee reissuja vielä tehtyä niin ehkä niihinkin kandee varata sairaalakassi autoon mukaan :)
Nyt puuttuu vielä herkut (!) ja kaikki viihdekama. Kännylaturiakaan en nyt jaksanut hakea vaikka niitä pitäisi olla kyllä useampikin. Kamera mulla on kokoajan laukussa, mutta senkin laturi pitäisi jostain kaivaa esiin.
lyyti, niinhän tuota on itselläkin kassi aivan vaiheessa vielä :D Mut luotan siihen että synnyttämään ei niin kiire tule että ei ehtisi loppuun pakata :P Ja sullahan on kassissa ne tärkeimmät jo :)
Mä luulen, että kaipaan siellä enemmän suolaista kuin makeaa, myslipatukat on mulle usein liian makeita jos oon suorittanut kunnolla ja nälkä oikeasti kurnii. Mut mikä pysyis kassissa hyvänä pitkään? Juureslastut yms muka-terveelliset sipsit? En mä hapankorppujakaan syö ihan ilman mitään päällistä...