Rv 12 ultra

Mulla np -ultra ylihuomenna. Jänskättää taas, vaikka eihän siitä oo ku 2 viikkoa ku viimeksi ultrattiin! Mikäs se normaalin turvotuksen raja on?

Tulispa torstai nopeasti! Mulla on aamusta eka neuvola ja sit päivällä saa ajella sairaalalle... Ei millään tunnu aika kuluvan vaikka näitä ajan kuluttajia on menossa mukana kaks..

Ginger, ei ne sukupuolielimet ole kai vielä kehittyneet näillä viikoilla, että voisi mitään varmaksi sanoa. Mutta, meillä kyllä tänään kätilö sanoi että näyttää pojalta, mut mikäli ymmärsin oikein niin kaikilla vauvoilla heiluu tässä vaiheessa tavaraa (napanuoraa yms) siel jalkojen välissä et se on sukupuolesta riippumatta sama :-P

Mulla oli viime keskiviikkona ultra ja perjantaina oli tullu jo viesti omasote-palveluun, että seula on, ei aiheta jatkotutkimuksiin. Oli vielä numero synnärille että jos haluaa jotain kysyä. Mutta mitäpä sieltä, jos kaikki on kerran ihan kehityksen mukaisia lukuja! Ihanaa!!
Meillä niskan mitat oli 1,1 ja 1,2. Ilmeisesti jos menee jonnekkin kolmeen niin ollaan riskirajoilla..? Mutta ilmeisesti se yhteistulos verikokeiden kanssa määrittää tarkemmin.

Jeee! Vihdoinkin np-ultra kunnialla ohi! Naistenklinikalla ihana kätilö ultrasi vatsan päältä sen puoli tuntia. Kuulemma näkyi kaikki ihan tosi hyvin. Kiva kun saatiin kattoa miehen kanssa seinällä olevalta näytöltä kun vauva vilkutteli ja heilu ympäriinsä. Niskaturvotus oli 1,2mm (kaikki alle 3 on normaalia). Syke 150 (120-160 normi kuulemma) ja crl 6,7cm. Saatiin kivoja kuviakin mukaan. Mahtavaa aamun alotus :)

Ja poks! 13+0

Ainiin ja 2vk sisään pitäis postissa tulla seula tulokset.

Ultra nro 2 takanapäin. Toukalla edelleen kaikki hyvin, oli kasvanut viikossa sen mitä pitääkin! Raajoja ei ollut kadonnut eikä ylimääräisiä tullut viikon aikana :joyful: Niskaturvotuskin saatiin mitattua nyt, 1.7mm saatiin tulokseksi. Viikon sisällä pitäisi soitto tulla jos verikokeissa jokin hälyyttää.

Nyt saa kai jo huokaista helpotuksesta pikkuhiljaa? :happy:

Meillä on kanssa np-ultra nyt takana, ja kaikki näytti olevan mallillaan. Tyyppi potki ja sätki ja pyöri minkä kerkesi! Niskaturvotus oli 1,25, CRL 5,95 cm ja syke 139, ja vauva vastasi viikkoja 12+4.

Ja sain kuin sainkin myös verikoeseulonnan, mutta se pitää maksaa itse kun paikallinen sairasvakuutus ei sitä kata. Siitä tulee tulokset parin viikon päästä.

Ihanan helpottunut olo!! ❤️

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1443517327.869511.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1443517327.869511.jpg
    85.6 KB · Katsottu: 60
Mulla on ultra 6.10 (12+0), eli tasan viikon päästä. Oli kiva kun sai itse varata ajan (Hyvinkää), sain sopivasti vapaapäivälle :)

Kytsi olin tänään just siellä Hyvinkäällä :) Vartin oli myöhässä aika ja mä pyörin tuolilla :D Mut kivan rauhassa sit ultraili täti siellä alakautta ja mahan päältä ja kehui kuinka olin hienosti käynyt pissalla :P Olin vähän ööööö

Heips!
Oli tosiaan tänään tuo np-ultra. Ja vastasi viikkoja 12+3. Elävä kaveri. Unelias niinku sisaruksensakin tuossa ultrassa. Jouduin pomppimaan ja vähän alkoi liikkumaan ja ihan vähän kylkeään käänsi. Nt 0.7mm. La 10.4. Mutta menen kyllä menkkojen mukaan 11.4. Tänään siis rv 12+1.

Jannski olit hienosti käyny pissalla?? :D Hmmm mä elän yhä siinä uskossa, että pitää olla pissaamatta huomisessa ultrassa

Joo ne sano jo puhelimessa aikaa varatessa et tyhjä rakko sit, ja kysy ennen ultrausta olethan käynyt pissalla ja sit kehu tyhjää rakkoa ainakin kaks kertaa ja vielä näytti ultralla :D

Jestas tosiaan :D Joko Hämeenlinnassa ihan omat käytännöt tai sitten se sihteeri neuvo väärin... Noh pissaanhuomenna kun pissattaa enkä ressaa kummin ois tehtävä! Rakko on sitten puolityhjä tai puolitäysi

Niin kai pitäis... inhaa vaan jos joutunu pidätellä turhaan!

Takaisin