Rv 12 ultra

Kaikkea ne testailee :) Me osallistuttiin vasta synnytyksen jälkeen joihinkin tutkimuksiin, annettiin ottaa pojasta verinäyte ja myös vanhemmista, liittyi johonkin keskosuuteen ja mistä se johtuu ja kaipasivat täsmällisesti syntyneitä lapsia. Ihan hyvä että tutkivat :)

Jee mullakin huomenna nt-ultra! Toivottavasti olis kaikki hyvin pikkusel. Hmm siitä on pari viikkoa kun on antanut ne äitiseulat. Luulen että ehkä oltaisiin jo soitettu. Mut no vähän erilailla nää seulat menny ku aiemmin otettu. Ehkä sit ultran jälkeen tulee jotain tietoa.

On mulla ne arvot tullu mutta ne tekee sen vertailun vielä niskaturvotukseen yms. Et vasta ultran jälkeen.

Mulle tuli kirje perjantaina, et lisääntynyttä riskiä ei ole. Verikoe otettiin rv 10, tulokset sain vasta ultran jälkeen, koska kumpikaan ei kuulemma yksinään ole vertailukelpoinen..

Ootteko kertoneet raskaudesta heti ultran jälkeen? Vai odottaneet yhteenvetolausuntoa ultrasta ja verikokeista? Meillä oli tänään ultra ja kaikki oli mainiosti. Vielä pitäisi kuitenkin viikko odotella lausuntoa verikokeista. Kävin tosin jo kannasta kurkkimassa niitä verikokeiden tuloksia ja googlailin mitä ne arvot onkaan kun kaikki on hyvin - jos nyt oikein ymmärsin niin kaikki niissäkin ihan normaalisti. Vielä ei kuitenkaan sitä lääkärin lausuntoa ole, ja tahdottaisiin ihan hirveesti kertoa kun tuo mahakin on jo niin iso! Miten te ootte tehneet?

Me ollaan kerrottu läheisille jo, mut ei kavereille. Ja sitkun tulokset tullu kirjeenä/soittoja ja ultra tietty huomenna ohi ni varmaa loppuviikosta/ens viikolla aletaan kertoo jos siis kaikki hyvin :) En esikoisestakaan kertonut kellekään ennen kun joku huomas ja töissäkin kielsin pitkään :D Mä en osaa hehkuttaa hei mä oon raskaana! Mutta varmaan nyt on helpompi kertoa tästä toisesta että poika saa sisaruksen tms.

Mulla ois np-ultra keskiviikkona ja jänskättää! Ne ei siis heti siellä kerro että mitä seulat sanoo...? Kamalaa, pitääkö odotella lisää? :arghh: Oon jo nyt niin jännittynyt ja hieman stressaantunut tästä, kun pelkään mitä vauvalle kuuluu. Lisäksi oon hieman huolehtinut niistä seulaverikokeista, kun mulle tuli se lappu jossa oli verikoepäivä ja mähän en sillon sitten päässyt sinne. Soittelin kumminkin labraan ja sain ajan päivää aikaisemmaksi, labrahoitaja kyllä jutteli ettei mitään haittaa vaikka oon päivän aikaisessa, mutta ite oon kyllä vähän murehtinut että mitä jos kuitenkin tulee epätarkka arvio nyt kun olin aiemmin. Sillon olin kymmenennellä viikolla (9+4). Nyt sitten ois ultra 12+4. :)

Riippuu Ilmeisesti sairaalasta kerrotaanko heti vai tuleeko tieto myöhemmin. Ja ainakin täällä seulaa varten verikoe voidaan ottaa 9 - 11+6 välillä :)

Hussin alueella tulee kirje tai soitto seuloista ultran jälkeen. Verikoe on otettu ihan hyvään aikaan :)

Mulle terkka sanoi ekassa raskaudessa että soittaa verikoetuloksista heti kun näkyy sen koneella ja ultrasta saa heti sen nt-arvon. Sit jälkikäteen tulee se yhteistulos eli joku riskiluku... Hyvin (huonosti) näköjään muistan noita juttuja. Huomenna siis vasta eka neuvola ja sitten piiiiitkä odotus vielä nt-ultraan. Labran varasin ensviikolle...

Mä oon täällä Satakunnan suunnalla menossa np-ultraan, osaako joku sanoa että mitä Porissa tehään, kerrotaanko heti vai ei? :) Onko kellään muuten kerrottu npssä vielä sukupuolta / kysytty haluaako tietää?

Meillä oli kaikki oikein hyvin np-ultrassa. Oli ihan mielettömän liikuttavaa nähdä se pieni köllöttelijä ja kuulla sydänäänet <3. Seulan kokonaistuloksia viel odotellaan mut niskaturvotus oli ainakin normaali. Kerrottiin kavereille ja lopulle perheelle nyt ultran jälkeen. Mä en ois enää mitenkään malttanut pidempään odotella

Ihana kuulla hyviä uutisia! Söpö kuva vauvasta Hannamn :) mäkin varmaan alan ensi viikon ultran jälkeen kertomaan muille kun perheenjäsenille jos vaan kaikki hyvin, en jaksa enää piilotella ja salata! Töissä kerron sitten kun uskallan :nailbiting:

Takaisin