Rv 12 ultra

Se niin riippuu paikasta ja laitteista :/ Kysy jo ilmoittautumisessa et mikä juttu rakon suhteen ja äkkiä vettä naamariin jos tarvii olla täys :D

No mä kävin pissalla ku päästii sairaalalle sit ku vauva ei suostunu kääntyy nii mut lähetettii kävelylle ja uusiks vessaa :D

Huuui ku jänskättää huominen! Puoliltapäivin pitäis siis olla ultrattavana, onneks mieskin pääsee mukaan :Heartred Jotenkin niin pelkään että sieltä tulis huonoja uutisia, mutta yritän tietysti parhaani etten ajattelis moisia juttuja... Stressailuun taipuvaisena se on hiukan hankalaa... :nailbiting:

Rupesin kans miettimään et hmm, hetkonen, mites se menee pissimisen kanssa jos on alateitse tehtävä ultra? Ei kai siinä pissaamatta tartte olla, kamalaa touhua jos tarvii! :confused: Oletan meinaan että tuskin täällä ultraavat mahan päältä, tai ei kai sitä tiedä... Hmm. On tossa kutsussa ultraan kaikenmaailman ohjeistuksia mm. "ottakaa tähän sairauteenne liittyvät röntgenkuvat mukaan..." ( :woot: ) mutta ei mitään pissimisestä... Nooh, kai mä meen vaan tavallisesti niin että oon kotona käynyt veskissä, ei siitä muuten kyllä mitään tulis siellä jännätä pissihädässä :p

Onpa paljon ihania uutisia ja kuvia :love017
Itellä vielä pari viikkoa jännitettävänä, mutta hyvinhän ne tässä muiden uutisia lukiessa menee!

Tietääkö joju Seinäjoen käytänteistä? Saako siellä heti tietää turvotuksesta ja miten pitkälle menee virallisten tulosten saanti? Tai mitä kautta ne ylipäätään saa..?

Tsemppiä kaikille lähipäivien ultrattaville!

No voin kertoa että esikoisesta olin ekassa alakautta ultrassa rakko jostain syystä suht täynnä vaikka olin käynyt vessassa mutta mikä lie jännitys ja se rakko näky selvästi ultratessa ja tätikin sano että haittaa vähän näkyvyyttä, ja seuraavalla kerralla parin viikon päästä olin rakko tyhjänä ja näkyi paremmin ja mun mielestä selkeämmin, samaa sano ultraaja. Ja useasti sit rakenneultrassa sais olla rakko suht täynnä et tuo näkyvyyttä kun vatsan päältä ultraa. Mut tosiaan liekö vaan laite ja paikkakohtaista.

HUSin alueella ohjeena on, että rakko on tyhjä. Kehotettiin tulemaan ajoissa, että ehtii vielä käydä vessassa. Rakenneultraan ei ole vielä tullut ohjeita.

Muokattu viimeksi:
Joo HUSsilla ei taida kauheasti olla väliä rakennetutkimuksessa kun eivät ohjetta anna, ei lue tossa ajanvarauslapussa eikä maininnut siellä erikseen. Huuh rakenneultraan 8 viikkoa :o Missä välissä kannattaisi käydä 4D:ssä? Ennen vai jälkeen rakenne?

Anteeksi täällä huutelen, vaikka huhtikuisiin en ole vielä ilmoittautunut oman edellisen 21+4 keskeytyneen raskauden takia. Mutta Oinas, Seinäjoella ohjeena on pissalla käynti ennen ultraa, joten tyhjä rakko. Niskaturvotuksen saa tietää heti ja seulan tulokset kätilö kertoo heti ultran jälkeen. Näkee ne tietokoneelta, kotiin ei tullut mitään tuloksia.

Tyhjä rakko meilläkin saatiin ohjeena sekä np ultraan että tulevaan rakenneultraan ja hus:in alueella ollaan :)

Np-ultra takana <3 Kaikki oli hyvin ja LA siirty 6päivää ja on nyt 1.4. Just ja just huhtikuisissa siis... Mullakin etuseinä istukka, mutta sehän vissiin siirtyy vielä, eli ei tarkoita että tulis etinen istukka siihen kohdunsuulle silti.

Alle viikossa lupas soittoa ja viikon sisään kirjeen :| Viimeks tosiaan meni niin että 15.18 ne kirjotti sen kirjeen ja 20.34 oli netpostissa :D Joo oon vähän malttamaton :P

Jannski, tutkivat varmaan, koska mä kiinnitin samaan huomiota kun eilen maanantaina ja eilen kattelin omakantaa.
Mulla oli maanantaina ultra ja jo tänään tuli postitse lappu verikokeista. Kaikki hyvin kaikin puolin jes <3

Multakin on nyt sitten ohi nt-ultra! Vatsan päältä tehtiin, yksi vaaveli löytyi, ultraajan mukaan kaikki vaikutti olevan ihan hyvin. Siellä se potki, ojenteli jalkojaan, heilutteli ja näytti jopa siltä että ois hieronut silmiään... Aika hurjan näköinen kyllä, etten sanois. Mun silmissäni vauva näytti hoikalta ja pitkältä, lieneekö sitten tulossa isiinsä... :p Ei kuulemma vastannut aivan viikkoja kuten ounastelinkin ja LA siirtyi, nyt se olis sitten vasta 13.4, eli olisin tänään vasta 12+0 :) Nt oli 1,0mm ja riskiluvut huiteli yli viisnumeroisissa. Sukupuolta yritin udella, mutta ultraaja ei sanonut mitään, omaan silmään kyllä näytti ihan tytöltä kun jalkoväli pariin otteeseen oli aivan selkeänä keskellä ruutua ja ei siellä mun mielestä mitään ollut. Mutta ootellaan, en osta mekkoja vielä :grin

Tuli muuten mieleen katottiinko kenelläkään sukupuolta? Meillä esikoisesta lupaili poikaa mutta tiedä sitte Ku tällä hetkellä tyttö ja poika elimet näyttää suht samalta, niin ei kait ne yleensä sit kato?

Vähä riippuu lääkäristä :) kyl ne alkaa näyttää 11-13vkol jo itseltään. Ootas etin yhen linkin missä kerrotaan asiasta..

Takaisin