Rv 12 ultra

Koita tommosia eroja nähdä kun vauva vetää tangoa kohdussa :D No vaavi joka tapauksessa oli jalat ristissä vehkeiden edessä ni eipä sinne ees nähny :)
 
Sukupuolta tässä ekassa ultrassa on turha lähtee kysymään. Koska molemmat näyttää tässä vaiheessa niin samanlaisilta. Mulla kun keskeyteyttiin eka raskaus näillä viikoilla niin luulin sikiötä pojaksi ku luulin että se olisi ollu pippeli mutta se olisikin ollut tyttö. Siinä olikin klitoris eikä pippeli. Tuon takia ei kukaa lähde oikee arvuuttelee ekas ultras kun se on niin epävarmaa sanoo. Kannattaa odottaa siihen rakenneultraan. Tästä oon joillekki jauhanu mutta tuntuu että ei jotkut mua usko. :D
 
No ei niin. Sitä voi van toivoo että näkee kumpi tulee. Esikosta näky heti että poika on saas nähdä kumpi nyt on. Kuitenkin poika on.
 
Tosiaan piti olla PISSAAMATTA Hämeenlinnassa... Vatsan päältä ultrasi. (olin jaksanu pidättää ja mulleki näytettiin oma virtsarakko xD, mutta ei kyllä kehunu niinku Jannskia) Ei arvaillu sukupuolta... Tosin syke 154 nii siitä nyt jotku voi arvailla jotain... Tosin vauva liikuskeli eli eiköhän silloin syke oo joka tapauksessa koholla. Riskiluvut näytti kans heti ja oli onneks pienet. Ja tosiaan vauva viihtyi selällään niin aika pitkään katseltiin :)
 
Haha no mun ultraaja oli vähän vanhempi rouvashenkilö, liekö vähän höppänämpää lajia :D
 
Onkohan sul Jannski ollut sama kuin mulla, ihana Leena Wahlroos Hyvinkäältä :-) Aivan ihana tyyppi, kova höpöttämään kyllä ja puhuu ihan höpöjäkin välillä :D Mut aivan ihana kätilö, asioin jo esikoisen kanssa hänen kanssaan ja toivon et nytkin saan hänen kanssaan asioida aina! Ja kehui kyllä myös mun rakon tyhjyyttä ultratessa :D Et kuulostaisi samalta kuin sulla hehe.
 
S. Hei ootko muute käynyt kattoo onko sulla ilmestynyt sen kirjeen jälkeen sinne kantaan jotain takas?
 
napiainen, kiitos! :)

Toivottavasti teillä nyt kaikki hyvin, pidän peukkuja pystyssä :Heartred
 
Mä oon vähän myöhäs Ruusa tän tietoni kanssa näköjää :D Hämeenlinnassa tuun itekki synnyttään ja siel tosiaa on aina neuvottu menee rakko täytenä ja tulokset ne lukee heti ultrauksen jälkeen. :)
 
Heips!

Täälläkin oli nt-ultra tuossa maanantaina 25.9. ja kaikki vaikutti onneksi olevan kunnossa. Sukupuolesta kysyminen ei tullut edes mieleen kun oltiin vaan iloisia että sydän löi ja kaikki oli muuten kohdallaan.

Luultiin tosin että olllaan rv 12+4 mutta sikiön koko olikin 13+2 joten LA aikaistu melkein viikolla! Hassua sillä kävin (muistaakseni rv 7) varhaisultrassa ja siellä sikiö vastasi vielä ihan oletettuja viikkoja. Olen kyllä lihonnut sitä tahtia että ihmekös jos masuasukkikin on "hyvinsyönyt" Jännä nyt sitten nähdä että jaksaako masuasukki yksiössään huhtikuulle asti vai tuleeko jo maaliskuun lopulla. No esikoinen meillä oli viikon myöhässä mutta tämä raskaus on muutenkin ollut ihan erilainen.

Maha on tosiaan jo ihan valtava pallo ja kova kuin mikä. Tosin tämähän on jo mun 3 raskaus (1 meni kesken tokalla kolmanneksella ja maha oli ehtinyt kasvaa) joten ehkä mahakudokset ovat vaan jo valmiiksi niin venyny vaikkei kiloja aikaisemmista oo jäänykkää Oksettaa koko ajan, kohtu painaa jo ylös keuhkoihin ja välillä pistää kummasti millon mihinkin varsinkin jos vaihdan jotenkin hasssusti asentoa. Muistaakseni mulla oli näin täysi olo vasta viimeisellä kolmanneksella.

Mieleeni on nyt tullutkin että voisiko olla mahdollista että mahassa onkin kaksi asukkia...googlasin ja luin tarinoita joissa toinen asukki on piilotellut itseään rv 20 rakenneultraan asti!! Mulla kohtu taakse kallellaan ja tämä ultrassa näkynyt asukki oli varhaisultrassa lääkärin mukaan hassusti aivan vasemmassa takakulmassa kohtua (??) ja tässä nt-ultrassa en nyt oikeen ottanut selvää kun heti pläjähti ruutuun ihan jo vauvan mallinen pikku-asukki Sen lääkäri sanoi, että istukka on ihan edessä ja nyt ainakin toistaseksi kohdun suulla. Noh tuskinpa tässä kannattaa tällaista enempää pohtia. Kaipa se ennen synnäriä selviää jos siellä on enemmänkin tulijoita

Vointi on ollut TOSI huono ja valitin siitä ultraavalle lääkärille. Uskoi että oireet ovat ihan normaaleja raskaudesta johtuvia mutta päätti kuitenkin laittaa mut kilpirauhastesteihin. Nyt kyllä onneksi on ollut muutaman päivän ihan eri fiilis...voimatkin jotenkin palannu..ehkä se on tämä maagisen 1. raskauskolmanneksen loppuminen. En kyllä tiedä miten kestäisin töissä jos huono olo jatkuis näin Ehkä tää tästä nyt helpottaa ja pääsee vihdoin nauttimaan kunnolla raskaudesta
 
Jee! Aamulla olin ultrassa ja kyllä sieltä mönkiäinen löytyi! Nyt vasta uskon olevani raskaana, kun itse näin. Mulla raskaus on ollut todella oireeton, rintojen arkuuskin loppui jo monta viikkoa sitten. Nyt mennään viikoilla 12+5, laskettu aika aikaistui koon perusteella päivällä 10.4. Pikku pähkinä on 6,6cm pitkä ja syke 157. Niskaturvotus 2,1. Nyt jännätään seulan tuloksia. Hienosti näkyi aivojen puoliskot, sydän ja virtsarakko. Siellä se huitoi, venytteli ja pompautteli itseään ilmaan ❤
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    287.9 KB · Katsottu: 22
Me käytiin maanantaina, turvotus 0,5 ja netpostiin tuli samana iltana, että normaalia näyttää. Tää kaveri ei ollut suostuvainen mittauksiin ja karkasi koko ajan anturin alta, yritettiin myös alakautta saada mittoja, sekään ei onnistunut.
Lopulta saatiin mitattua pituutta ja vastas 13+3 piti olla 13+0, mutta ei muutettu laskettua aikaa :)
 

Liitteet

  • DSC_0640.JPG
    DSC_0640.JPG
    829.8 KB · Katsottu: 47
Mulla on vasta 15.10 nt-ultra. . Pari viikkoa täytyisi vielä odottaa.. :shifty:
 
Takaisin
Top