Rv 12 ultra

Mulla on rv 13+0 ja oikee la ois ilmeisesti 31.3., mutteivät lähteneet sitä muuttamaan, vaan pidettiin toi alkuperänen, eli 4.4. :D

Mulla oli tänään se verikoe nt-ultraa varten ja otettiin vaan yksi putkilo verta. Muistaakseni joltakin oli otettu jopa kolme? :eek:

Kävin juuri verikokeissa, multa otettiin 4 putkea ja 2 jäi vajaaksi (ei tullut kunnolla) ja kättä jouduttiin vaihtamaan... En tiedä itsekään mitä kaikkea otettiin ja käytetäänkö niitä kahta vajaata myös. Itse ultra on sitten 13.10 rv 12+6. Odottavan aika on piiiiiiitkä... ;)

Neljä!? :eek: Miksiköhän multa otettiin vaan yks. Onko teillä muilla otettu ekassa neuvolassa verikokeita? Multa otettiin sillon kaksi putkiloa verta, jos siksi otettiin vaan nyt yksi.. o_O

Neuvolassa ei otettu muuta kuin hemoglobiini, virtsatestikin otettiin nyt tuolla terveysaseman labrassa. Seuraavalla kerralla sitten neuvolassa, ja nekin tehdään nykyään itse ja mittauslaite on siellä vessassa. Näin Vantaalla...

No, se ehkä sitten selittää sen miksi nyt labroissa otettiin vaan yksi. Luulin jo, että joku unohdettiin ottaa. :rolleyes:

ÄÄK! en kestä miten ihania ultrakuvia! Upea sivuprofiili tossa manteliinan omassa! sydän sulaa :Heartbigred

Viena sulla varmaan otettiin ne hyppykuppa/rh/veriryhmä testit siis neuvolassa ja nyt sit se seulatesti :) Mulla otettiin kaikki kerralla terkkarissa ja pissanäytteen vein samalla, seuraavat pissat annan aina neuvolakäynnillä ja neukkutäti stiksaa. Näin Keravalla, ei onneks joudu ite viel mittailee mitää :D Paitti vaa'alle nousta :P

Kävin eilen verikokeissa ja otettiin 7 putkiloa! Meinas jo tulla huono olo, piikkikammoinen kun olen, mutta ihana hoitajatäti jutteli mukavia ja piti ajatukset muissa asioissa! :) Nt-ultra vasta 12.10 (rv 12+3), mutta oma varaama ultra yksityisellä onneksi jo 1.10, saa väliaikatietoja.. :)

Jannski, sillai mä nyt sen järkeilin myös, terkkari otti ne muut ja labroissa vaan se seula :) Porissa siis näin. Aika paljon on eri käytäntöjä kuntien välillä.o_O

Viena joo, tosi typerää että näin paljon hoitoeroja :( Jossain myös vähemmän kaiketi käyntejä :/

Täällä np-ultraan vielä reipas pari viikkoa odotettavaa, kunpa aika menis äkkiä!! :)

Ihmetteli se tätikin sitä määrää ja kävi tarkistamassakin! :D Se liittyi jotenkin siihen Kubico-tutkimukseen(?) että yhden ison sijaan ottivat 4 pienempää, tiedä sitten miksi?! :)

Takaisin