Rv 12 ultra

Meillä oli kans tänään ultra. Kaikki hyvin! Mittojen mukaan rv12+0, menkkojen mukaan 12+3 ja varhaisultran mukaan 11+3. Eli tänpäiväisen mukaan siis LA 6.4. Siellä se vauveli nukkui ja kätilö ihanasti selitti koko ajan mitä näki. Rakenneultra varattiin samalla, on ma 23.11.
 
Mulla on huomenna ja jännittää kans nii paljo et oon jo iha varma et tää paha olo johtuu jännityksestä eikä raskaudesta..
 
e9015077041f60e7a84f78d5add65c64
 
Tarkoittaneen että koko vauva tuon sun vauvan masun kokoinen siinä kuvassa.
 
Tirrikin,hassua, että sulla on la aikasemmin ku mulla vaikka mun rv:t on pidemmällä:D saa nähä millä aikataululla meidän pikkuset tähän maailmaan putkahtaa :)
 
Meillä oli nt ultra 3.9 ja kaik oli muuten hyvin paitsi nt oli 2,6 (raja 3). Seuraavana päivänä tuli soitto että veriseula hälytti luvulla 1:135. Päädyttiin sitten NIPT verikokeeseen jossa tutkitaan lapsen dna:ta ja suljetaan pois downit sun muut kehitys häiriöt. N. 2vkoa sen jälkeen eli edellis päivänä postiluukusta tipahti lappu jossa luki että lapsi on terve ja siinä oli sukupuolikin. Meille on tulossa poika ( ennestään meillä on kaksi tyttöä). Olen nyt 15+1 ja tiedämme jo sukupuolen ja että lapsi on terve, ollaan onnesta soikeina :)
 
Huh, teillä on varmaan ollut aika jännät ajat, kun otte saaneet noi nt ja veriseulatulokset ja joutuneet sen jälkeen olemaan epätietoisuudessa pari viikkoa. Ihan että masuasukki on terve ja aika hassua että se sukupuolikin paljastui samalla :) Mä olen päättänyt ottaa vastaan kaikki tutkimukset ja seulat, koska oman iän puolesta riski poikkeavuuksiin on jo suurempi. Tosin eihän nuo seulat ihan 100% varmuutta anna...
 
Takaisin
Top