Rv 12 ultra

Jannski, joo vatsanpäältä. Olisi kyllä voitu alakauttakin katsoa, mutta silloin näkyvyys on "kapeampi" ja sikiön pitäisi olla just eikä melkein oikeassa asennossa.. Ja tämä tapaus oli tänään melko vastahankainen vaihtamaan asentoa paremmaksi, selän vain käänsi aina :D

Ei sillä, ei haittaa ollenkaan päästä uudestaan pientä katsomaan :happy:
 
Mulla ultrattiin eka alakautta ja lisäksi vatsan päältä et saatiin nt mitta :) vauveli ei suostunut kääntymään vaikka kuinka tökittiin, mut mutta saatiin kumminki :D
 
Meillä oli kans tänään ultra. Kaikki vaikutti olevan ok, viikot nyt 12+2, mittaa sai 12+5 mukaan. Kaikki lapset kuitenkin (yhtä lukuunottamatta) syntyneet reilusti toista viikkoo yli lasketun, joten en odota tätäkään syntyväksi ennen huhtikuun puoliväliä (la siis 3.4.).
 
Jee tuli ultrakutsu vihdoin! 29.9. ja samalla jo se seuraava 19.11. Miten jaksaa odottaa!?
 
Mulla huomenna nt-ultra! Ootteko ottaneet miehen mukaan? Ja kauanko tuo koko sessio kestää? Mietin että ehdinkö töihin...
 
Mulla kans huomenna! Meillä on ulkoistettu Terveystalolle ja sieltä kun tuli ajavarausmuistutus, niin siinä luki että 40 min aika. Varmaan jotain samaa luokkaa muuallakin? Mulla tulee mies mukaan :) Ei ollut niissä kunnallisissa varhaisultrissa, kun ne oli keskellä päivää ja vaikea järjestää, mutta tämän sain klo 17.20 ja ois se tähän joka tapauksessa pyrkinyt pääsemään töistäkin.
 
Mulla meni noin tunti. Katsottiin sekä vatsan päältä että sisältä. Paremmin saatiin mitat lopuks kuitenkin sisäkautta meillä.
 
Mulla ultra torstaina! Niin jännää! :) Alunperin tuli aika vasta maanantaille mut sain vaihdettua kun eka aika ei olis meille käynyt. Ihana kun on tullut monelle hyviä uutisia! :Heartred
 
Täällä oli myös mies mukana, kun sattu vapaata olemaan. Meillä se kesti tosi vähän aikaa, ehkä 20-30 min! :eek: Ultrattiin sekä vatsanpäältä että alakautta.
 
Piti siirtää ultra tiistailte kun oon loppuviikon "saikulla" ni ei kait sillon saa hiihdellä ympäriinsä. Ja sillon tasan 12+0 :)
 
Mulla on aika vasta 15.10. Miten jaksaa odottaa kolme viikkoa että saa tietää on kaikki hyvin.
 
Aamulla oli ultra ja kaikki näytti hyvältä! Koko vastasi odotusta ja niskapoimu mittailtiin niin sanottiin että ihan normaalilta vaikuttaa! Huh! Ja mun varhaisultrassa tasan kuukausi sitten löydetty kysta oli hävinnyt ilmeisesti kokonaan, koska sitä ei sieltä enää löytynyt.. Seuraavan kerran rakenneultrassa sitten tsiigaillaan löytyykö mitään ylimääräistä.

Siellä se pikkukaveri meille kovasti vilkutteli! Mieskin lähti siis mukaan, vaikka arpoikin lähtöä.. Pelkää lääkäreitä, eikä tykkää mistään vempaimista tai neuloista. Hyvin selvisi mies kuitenkin, heti sisään mennessä sanottiin että tuolle penkille istumaan ja siinä se sitten tökötti. :D Hymyili vaan kun mahakamu vilkutti! :D

Meillä oli koko homma oli 20 minuutissa. Ei mitään ylimääräistä tai turhaa häsellystä tai hössötystä. Asiallinen sessio ja hyvä mieli jäi! :) Saatiin kolme kuvaakin muistoksi!
 
Kai kaikkialla saa nt-ultrasta kuvia mukaan??? Mä siis Hämeenlinnaan äitipolille menossa. Pelkään jos siirtyvät niin digitaalisiksi etteivät tulosta kuvia :sad001
Kun mies ei päässy viimeksi mukaan ku lääkäri ultrasi eikä pääse nt-ultraankaan, niin toivon todella että kuvia ees saisin
 
Kyllä nt-ultras ja rakenneultrss saa kuvat mukaan. Onnea hyvist ultra kuulumisist! Itseäkin jännittää tuleva tiistai jolloin olis se ultra silloin rv 12+1. Maanantaina tosiaan näin vilauksen mini vauvasta joten uskoakseni aika hyvät mahikset eläväiseen näkyyn. En odota mitään niin paljoo ku että kuulisin hyvät uutiset kun pari huonoa kokemusta on. Mutta sikiöllä ei ollut sellaista poikkeavuutta kun ekassa niin jännittää se niskaturvotus mitta.
 
Eli onko meitä jo kolme vai neljä kellä on nt-ultra 15.10? Jännitetään yhdessä ja toivottavasti kaikki saavat hyviä uutisia :)
 
Takaisin
Top