Rv 12 ultra

Höh mulla omakannassa ei näkynyt vielä kun se eka neuvolakäynti. Missä se ultra-aika teillä siellä näkyi? ja näkyykö seuraava neuvolakin? Mulla ei näkynyt sitäkään varausta vaikka se on sovittu.
 
Tais olla hoitojaksot ja käynnit otsikon alla ja sit siinä näkyi jo käytyjä ja diin tais olla kohta missä luki et tulevat käynnit tms. Ja siit ku klikkas ni tuli esiin se.
 
Hei jes! Se oli tuolla "muut käynnit ja hoitojaksot" jotka oli siinä hoitojaksojen alla missä näkyi eka neuvola. Tutkimuksista löysin myös labravastaukset, suurin osa oli vastattu kun kävin puoltoista viikkoa sitten. Mutta oiskohan toi "29.9. HUS" sitten np-ultra? jee! Silloin ois jo 12+6.
 
Meillä oli nt-ultra 15.9. ja olipa mieletön helpotus kun mahasta löytyi täysin viikkojaan vastaava pieni köllöttelijä, jolla sydän pompotteli kovasti! Seulontatulokset saatiin samalla ja kaikki silläkin saralla ok. Miehellekin taisi konkretisoitua koko homma ihan eri malliin, kun nyt puhuu musta koko ajan monikossa :Heartred
 
Mä sain nyt sit siirrettyä sen. En tajuu se oli aika nihkeen olonen se nainen puhelimessa. "Katotaan nyt voiko tätä sit tehä ees tollon" ku samalla viikolle mut maanantaille siirty perjantaista. Ja nyt on 11+3. Eli mulla on nyt tasan viikon päästä.
 
Osaatteko sanoa mitä testejä Suomessa sen itse np-ultran lisäksi tehdään noissa seulonnoissa? Koitin täällä kysellä lääkäriltä, ja se sanoi että tolloin 12 viikon kohdalla tehdään vaan se ultra, ja sit jonkunmoinen verikoe olis vasta 16 viikon paikkeilla.


Mulle just tänään sanottiin, että ne verikokeet paras tehdä mahdollisimman lähellä 10+0. Mulla ne otetaan ainakin ihan omassa terveyskeskuksessa 10+2.
 
Jaahas, pitihän se arvata että täällä ei homma taas toimi ihan niin kuin pitäisi. Nyt taitaa olla liian myöhäistä jo sille verikokeelle, kun olen jo 11+2, ja lähdetään loppuviikoksi reissuun. :sad001
 
Myös Suomessa voidaan ottaa se verinäyte viikolla 16 (otettava 15+0-16+6 välillä) jos syystä tai toisesta ensimmäistä ei otettu, eli pitäisi sen olla ihan yhtä hyvä. :)
 
Tänään oli mun ultra. Riskiarvot hyvät. Ei mitään epänormaalia. Hieman haittaa istukan sijainti näkymää päältä ultrattaessa ja "Kerttu" ei millään meinannut kääntyä parempaan asentoon. Siinä piti käydä uudestaan tyhjentämässä rakkoa kesken hommien ja pomppia paikallaan.. Lopulta kaikki mitat kuitenkin saatiin. Kaikki vallan :Heartred viikkoja on tänään 12+1. Ja edelleen sieltä tuli 3 päivän heitto.. Eli oikeasti taidan olla jo 12+4 mutta laskettua päivää ei näin pienestä muutettu. Taidan siis edelleen jäädä tänne huhtikuisiin :)
 
Mulla on nt-ultra 15.10. En tosiaan jaksaisi oottaa! Saas nähdä miten käy lasketunajan kun esikoista odottaessa muuttu viikolla, tokan heitti vaan parilla päivällä. Pelottaa vaan että entä jos mitään ultrattavaa ei enää olekaan... Miksi aina pitää ajatella pahinta, huokaus... :/
 
Mulla taitaa olla samana päivänä myös nt-ultra kuin sulla Pöllönen, ainakin kanta.fi:n mukaan. Samat pelot kuin sullakin, että onkohan siellä mitään... ei voi muuta kuin odottaa..
 
Tsemppiä wolfie!
Tänään näkyi kanta.fi:ssä labratulokset, eihän niistä arvoista ymmärrä mitään :D Noh perjantaina näkee sit!
 
Siellä se toukka polskutteli :love017

Päivän oli viikkoja pienempi, mutta laskettua ei sen takia muutella. Kaikki näytti miltä pitikin tähän mennessä.

Viikon päästä vielä uudestaan täytyy mennä kun ei saanut nt-mittaa otettua kun toukka ei vaihtanut asentoa paremmaksi vaikka miten hytkyteltiin. Silmämääräisesti sanoi kuitenkin että näyttää hyvältä. Ja istukka oli edessä joten haittasi vähän näkyvyyttä, kaiken tämän vararavinnon lisäksi mitä on kertynyt :joyful:
 
Takaisin
Top