Rv 12 ultra

Täällä jo 11+2 :eek: Aika tuntuu menevän kauheen hitaasti, mutta jotenki nää viikot vaan vierii eteenpäin:D
 
Kävin äsken vielä katsomassa kanta.fi niin siellä "Käynnit ja hoitojaksot" kohdassa on linkki " Katso muut käyntien ja hoitojaksojen merkinnät". Siellä näkyi 1.10. HUS eli todennäköisesti on sitten se np ultra kun silloin on 12+0 varhaisultran mukaan :) Ei millään malttaisi odottaa vielä 2 viikkoa.. On onneksi juuri vapaapäiväkin :)
 
Mullakin oli kannassa merkitty 28.9. aika eli ehkä se on sit se np ultra. Silloin olis sit 12+6. Toivottavasti huomenna tulis aika postista :). Olispa jo, et näkis, että kaikki hyvin :).
 
Mulla oli tänään nt-ultra! Viikkoja piti olla 12+1 ja la 31.3 mutta vauva vastasikin viikkoja 11+1 ja la siirtyi 7.4 :)
Kaikki oli kunnossa, syke 162 ja niskaturvotus 1,1milliä :D
Siirrympä nyt tänne teihin huhtikuisiin odottelemaan! :)
 
Eloisamami oonkin tässä miettinyt et kun mulla nt ultra 11+3, ettei olis liian aikaista kun muilla enempi 12 jälkeen, oon käynyt ar ultrassa nii viikot suht paikkansa pitävät. Mut näköjään ei oo liian aikaista kun säkin oot ollu "ajoissa liikenteessä" :) Vai sanoiko ne et pitäs myöhemmin tulla?
 
Ei sanonu mitään :) varattiin aika rakenne ultraan vaan joka on sit 29.11.. Ei ilmeisesti haitsnnu vaikka olikin näin ajoissa :)
 
Jannski, mulla on kans ens keskiviikkona nt-ultra 11+3. Ja kans kävin siinä varhaisultrassa, kahestikin kun seurasivat, niin että viikot luulis pitävän kutinsa.
 
Ok no hyvä :) Muistan vaan kun esikoisesta olin liian ajoissa (tais olla 10+1) et tuu parin viikon päästä uusiks ni saa luotettavamman tuloksen turvotuksesta, taitaa alhasil viikoil olla reilumpaa niin näyttää "liikaa". Noh nyt vaan jännäämään et kaik menee hyvin ultrassa :)
 
Mulla vielä reilu neljä viikkoa odoteltavaa. Yh.
 
Meillä ensimmäinen ultra oli 14.9. On se vaan pitkä aika odottaa ennen kuin ensimmäisen kerran saa tietää onko masussa edes masuasukkia. Me saatiin iloisia uutisia, kaikki hyvin:Heartred Uskomaton tunne huomata näytöltä, että masussa ihan oikeasti asustelee joku joka liikkuu ja jonka sydän lyö:happy: Jännää miten selvästi sen näytöltä näkee, mutta mitään ei silti tunne. Kaksi kuvaa saatiin muistoksi:Heartred
 
Mä katoin kans omakannasta ja mullaki ois 28.9 (12+6) silloin. Nyt vaa oottelen et kirje tulis ja sais varmuuden. Kivasti osuis vuorotyöläiselle vapaapäiväkin siihen :)
 
Takaisin
Top