pauski90
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Meillä mies alotti pudottaa sairaslomalla kertyneitä kilojaan, joten ajattelin että alan myös seuraamaan tarkemmin mitä syön. Herra toivoi että tekisin hänelle ma-ti salaattia (kanalla, katkaravuilla, halloumjuustolla, fetajuustolla vaihdellen aina välillä ) ke-pe kaalikeittoa ja viikonloppusin sitten jtn mitä tekee mieli. Alkaa kaalikeitto jo tympiä, toinen viikko menossa mutta salaatit uppoo hyvin, niihin mulla on tullu himo ja kaikkiin keitto ruokiin! (paitsi siihen kaalikeittoon joka tulee korvista ulos)
Mulla kanssa BMI 29 ja tavotteena olis et ei yli 10kg tulis lisää. Edelleen -1kg ja rv 22 joten tuo 10 kg saattaa hyvällä tuurilla jopa onnistua
Esikoisen raskausaikana tuli 12kg ja mulla ei jääny sairaalaan kun 5kg, siksi olis tärkeetä ettei kauheesti painoa tulis ku ne ei sit noin vaan pois multa lähdekkään 
Käytkö missä neuvolassa, ite käyn keskusneuvolassa viipurintiellä ja ärsyttää et siel on ollu joka kerta eri neuvolantäti vastassa, huomenna kolmas neuvola, saas nähdä kuka siellä tällä kertaa on vastassa 
Eikös lääkkeistä tuleva turvotus ole vähän sama asia kun nesteitä kerääntyy ja paino nousee hetkessä mutta lähtee poiskin aikanaan.