Juu, sotanorsuksi itse myös paisuisin jos söisin ihan kaikkea mitä huvittaa, vaikkakin suurin osa ruuista ja muista ällöttääkin yhä. En ole syönyt lähes ollenkaan herkkuja!! Miksi siis kilot tarranneet kiinni?! Tää mua kans niin rassaa, että lihon kyllä super helposti, mutta sitten kun lopetan mässyttämisen niin mitään ei tapahdu!!Mun ruokahalu on palannut. Pystyisin jopa karkkia vetämään. Pari viikkoa sitten kaikki makea oli ihan nou-nou. Jäätelö ei edelleenkään maistu. Muutenkin olotila on aikalailla normalisoitunut. Pyrin kuitenkin syömään järkevästi kasviksia ja hedelmiä suosien. Vähän väliä tekee mieli syödä. Mä paisun yli 100 kiloiseksi jos vedän ruokaa sitä tahtia kun mieli tekee..
Neuvolan vaa´an mukaan paino 87kg (päivä oli jo puolessa, eli turvotusta ehti mukaan). Samana päivänä kotivaaka noin 83kg. Nyt se on pyörinyt noin 79-80kg, eli noin niinku toiveikkaasti ajatellen kiloja olisi pikemminkin tippunut. Parempi näillä kiloilla niin. Housut ahdistaa vyötäröltä, vaikka maha ei varsinaisesti näykään. Vyötärönympärys on kasvanut muutaman sentin.
Jos mä oon aiemmin syönyt karkkia ja suklaata joka päivä ja välillä vähän liikaakin ja nyt en syö käytännössä ollenkaan, niin miksei ne kilot lähde?! MISSÄ VIKA?? Niin ku taisin jossain aiemmin sanoakin, että en yritä laihduttamalla laihduttaa, vaan luonnollisesti saada kiloja karistettua tai ainakin edes pysymään kurissa, mutta ei hirveästi tunnu auttavan. Jos tämä olis niin helppoa kuin sanotaan, niin munhan pitäisi kohta olla mallin mitoissa!
Yeah right... aikoinaan terkkari mainosti miten voi lähteä muutama kilo jo sillä, kun vaihtaa esim. maidon rasvattomaan... siinä kun aikani katoin niitä ruokajuttuja terkkarin kanssa ja söin niitä vähärasvaisimpia vaihtoehtoja, niin kysäisin terkkarilta, että missä se mun -10 kiloa on. Eipä hän siihen osannu mitään sanoa - yllättäen. Nyt sitten olen vaihtanut rasvattoman maidon kevytmaitoon ja ei ole paino noussut, että pitäköön tunkkinsa. Mutta joo, mua niin ketuttaa, että oon 3 päivää sitten syönyt puolikkaan Kinder Bueno -patukan ja paljon hedelmiä, eikä paino mene alemmas! Ja itse asiassa oli tullut se yksi kilo lisää... Muutenkin on niin herkkis fiilis ja raivostuttaa nuo pirun näppylät pitkin turpaa, että pienikin paha asia tuntuu aivan järkyttävän suurelta. En tiiä sitten syönkö liian vähän, että elimistö pitää kynsin hampain kiinni läskikerroksista, mutta ei tässä paljoa enempää uskalla syödä ettei turpoa!
No, näytti mitä näytti, läskiä on omasta takaa ja kuitenkin kotivaa'an näkymä ollut sama koko ajan. Välillä on näyttänyt +1 kg, mutta sitten kun on ummetus hellittänyt hetkeksi, niin painokin kummasti pudonnut