Ruokahimot ja mieliteot

Keskustelun 'Kesäkuiset 2018' aloitti Celavii, 20 marras 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. kadonnut Peruskäyttäjä

Kylmän ruoan lämmittäminen on pahinta, hyi joku nakkikeiton haju kylmänä:depressed:

Mieli tekee vaan minttujäätelöä:joyful:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. Taikatalvi Peruskäyttäjä Kesämammat 2018

Liekkisiivet ja feta :hungry: Niitä voisin syödä vaikka kuinka paljon, samoin vesimeloni on kova sana. Melkein kaikki muu sitten ällöttääkin..
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. m-inski Ihastunut foorumiin Kesämammat 2018

Jäätelöt:) kylmä mut niitä vois vetää
  4. Inkkis Peruskäyttäjä Kesämammat 2018

Joku mainitsi minttujäätelön ja turkkilaisen jugurtin banaanilla ja heti alkoi tehdä mieli kumpaakin :p en siis tykkää, tai ainakaan ennen tykännyt, kummastakaan..
    • Hauska Hauska x 2
  5. kesääodotellessa Tuttu foorumilla Kesämammat 2018

Mikä mua vaivaa kun ei oo himoja ei mitään.....
  6. vilttitossu Tuttu foorumilla Kesämammat 2018

Olet tasapainoinen nuori nainen, joka elää järkiperäisesti, eikä ole mikään hormonihirviö? : D Helpommalla pääset, ole tyytyväinen :) ja vielä tässä on aikaa tulla niitä himojakin :)
  7. voikukka83 Tuttu foorumilla Kesämammat 2018

Ei mullakaan mitään varsinaisia himoja ole, eikä ollut viime raskaudessakaan.
  8. Lum_ Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018

Multa kysellään usein, onko tullut jotain himoja mutta ei mullakaan mitään erityistä mainittaaa ole. Vaihtelee melkein päivittäin mitä tekee mieli :hilarious:
  9. aamunen Tuttu foorumilla Kesämammat 2018

Ketsuppi! Kaikkeen mihin voi laittaa, melkeen alusta asti. Tänään söin aamupalalla muutaman lihapullan et sai laittaa ketsuppia vähän.. :angelic: Mies jo nauraa mun ketsuppihimolle.. :hilarious:
    • Hauska Hauska x 3
  10. vastavirrassa Rakastunut foorumiin

Ei mullakaan oo ollut mitään oikeasti himoja, ei nyt eikä esikoisen raskaudessa. Joskus tietysti tekee jotain mieli mutta se nyt on ihan normaalia ilman raskauttakin.
  11. l. Aloittelija

Juusto himottaa :eek: suklaa ällöttää (entinen suklaahullu...)
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. -pallokala- Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018

Mielitekojahan on tosiaan ihan ilman raskauttakin, mutta olen huomannut että näin raskausaikana mieliteot ovat kovasti voimistuneet. Välillä yltävät jopa sellaisiin päähänpinttymiin, että jotain tiettyä ruokaa on vain saatava. Mieliteko ei kylläkään ole valitettavasti mikään tae siitä, että ruoka maistuu. Itse olen nyt himoinnut jo pari viikkoa(ko) pannaria mansikkahillolla ja jätskillä. Tää himo tuli sen jälkeen kun joku mainitsi pannarin täällä. Ehkäpä huomenna sitten :joyful:
  13. vastavirrassa Rakastunut foorumiin

Se olin muistaakseni minä! :D Ja vieläkään en oo uskaltanut maistaa uudestaan kun silloin tuli niin huono olo..
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Embo Peruskäyttäjä

Mulla edelleen sitrushedelmät ja kaikki kirpeä. Uutuutena hunajapomelo :Heartred Hankala kaveri kuoria ja saada raadeltua syömäkuntoon, mutta on vaivan arvoinen! Käy jopa kirpeästä hedelmäkarkista, jos kovasti haluaa niin itselleen uskotella :wink Lisäksi erilaiset jauheliharuoat (pulla, pihvi jne) pottumuusin kanssa. Yleensä en edes syö hirveästi punaista lihaa, yrittäiskö kroppa kertoa, että se tekis nyt hyvää verelle?

Eilen söin pitkästä aikaa mäkkärin tuplajuustohampparin. Maistui taivaalliselle mutta olo sen jälkeen oli karsea! Maha turposi, kramppasi ja meinas oksu tulla. Ei taida beibi tykätä tykätä roskaruoasta..
  15. Nti kesäheinä Peruskäyttäjä Kesämammat 2018

Musta tuntuu, ettei viime raskauden aikana ollut mielitekoja, eikä ole nytkään. Synnytyksen jälkeen kotiin tullessa oli pari viikkoa kummallisia mielitekoja, kun oli pakko saada korvapuusteja . Mä en oikeasti edes tykkää kovasti korvapuusteista...
  16. -pallokala- Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018

Nyt on napa täynnä pannaria, nam! Oli kyllä just niin hyvää kun kuvittelinkin :p. Syötiin suolaisena tonnikalamössöllä, ja makeana mansikkahillolla.
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. Lia83 Tuttu foorumilla Tammikuiset 2021 Kesämammat 2018

No nyt munki alko tekee mieli sitä pannaria :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  18. voikukka83 Tuttu foorumilla Kesämammat 2018

Ostin tänään värillisiä lakuja ja kotona tajusin, että onhan nekin lakritsia! On vaan ollut ne mustat ajatuksissa kun on miettinyt kiellettyjä ruokia. No saahan noita syödä sen 50g päivässä. :D
    • Hauska Hauska x 1
  19. voikukka83 Tuttu foorumilla Kesämammat 2018

Ei kun eihän lakuja enää suositella ollenkaan! Vähän jo söin. Toivottavasti miehelle maistuu loput.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  20. -pallokala- Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018

Mulla ainoa mikä auttaa tähän pahoinvointiin on halvan lakritsipastillit. Niillä on ihan maaginen vaikutus. Oon ostanut nyt pari sellaista miniaskia. Vissiin joku 40g askissa. Niitä pastilleja tulee syötyä joku 5-10 päivässä, eli luulisin ettei näin pienellä määrällä ole merkitystä. Enemmän mua pelottaa hampaiden kunto, se miten ne kestää jatkuvat happohyökkäykset. Onneksi on keskiviikkona aika lääkärille tästä pahoinvoinnista. Toivottavasti sais kunnon lääkettä kokeiluun. Ois se parempi.
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu