Ruokahimot ja mieliteot

Kylmän ruoan lämmittäminen on pahinta, hyi joku nakkikeiton haju kylmänä:depressed:

Mieli tekee vaan minttujäätelöä:joyful:
 
Liekkisiivet ja feta :hungry: Niitä voisin syödä vaikka kuinka paljon, samoin vesimeloni on kova sana. Melkein kaikki muu sitten ällöttääkin..
 
Joku mainitsi minttujäätelön ja turkkilaisen jugurtin banaanilla ja heti alkoi tehdä mieli kumpaakin :p en siis tykkää, tai ainakaan ennen tykännyt, kummastakaan..
 
Multa kysellään usein, onko tullut jotain himoja mutta ei mullakaan mitään erityistä mainittaaa ole. Vaihtelee melkein päivittäin mitä tekee mieli :hilarious:
 
Ketsuppi! Kaikkeen mihin voi laittaa, melkeen alusta asti. Tänään söin aamupalalla muutaman lihapullan et sai laittaa ketsuppia vähän.. :angelic: Mies jo nauraa mun ketsuppihimolle.. :hilarious:
 
Ei mullakaan oo ollut mitään oikeasti himoja, ei nyt eikä esikoisen raskaudessa. Joskus tietysti tekee jotain mieli mutta se nyt on ihan normaalia ilman raskauttakin.
 
Mielitekojahan on tosiaan ihan ilman raskauttakin, mutta olen huomannut että näin raskausaikana mieliteot ovat kovasti voimistuneet. Välillä yltävät jopa sellaisiin päähänpinttymiin, että jotain tiettyä ruokaa on vain saatava. Mieliteko ei kylläkään ole valitettavasti mikään tae siitä, että ruoka maistuu. Itse olen nyt himoinnut jo pari viikkoa(ko) pannaria mansikkahillolla ja jätskillä. Tää himo tuli sen jälkeen kun joku mainitsi pannarin täällä. Ehkäpä huomenna sitten :joyful:
 
Mielitekojahan on tosiaan ihan ilman raskauttakin, mutta olen huomannut että näin raskausaikana mieliteot ovat kovasti voimistuneet. Välillä yltävät jopa sellaisiin päähänpinttymiin, että jotain tiettyä ruokaa on vain saatava. Mieliteko ei kylläkään ole valitettavasti mikään tae siitä, että ruoka maistuu. Itse olen nyt himoinnut jo pari viikkoa(ko) pannaria mansikkahillolla ja jätskillä. Tää himo tuli sen jälkeen kun joku mainitsi pannarin täällä. Ehkäpä huomenna sitten :joyful:

Se olin muistaakseni minä! :D Ja vieläkään en oo uskaltanut maistaa uudestaan kun silloin tuli niin huono olo..
 
Mulla edelleen sitrushedelmät ja kaikki kirpeä. Uutuutena hunajapomelo :Heartred Hankala kaveri kuoria ja saada raadeltua syömäkuntoon, mutta on vaivan arvoinen! Käy jopa kirpeästä hedelmäkarkista, jos kovasti haluaa niin itselleen uskotella :wink Lisäksi erilaiset jauheliharuoat (pulla, pihvi jne) pottumuusin kanssa. Yleensä en edes syö hirveästi punaista lihaa, yrittäiskö kroppa kertoa, että se tekis nyt hyvää verelle?

Eilen söin pitkästä aikaa mäkkärin tuplajuustohampparin. Maistui taivaalliselle mutta olo sen jälkeen oli karsea! Maha turposi, kramppasi ja meinas oksu tulla. Ei taida beibi tykätä tykätä roskaruoasta..
 
Musta tuntuu, ettei viime raskauden aikana ollut mielitekoja, eikä ole nytkään. Synnytyksen jälkeen kotiin tullessa oli pari viikkoa kummallisia mielitekoja, kun oli pakko saada korvapuusteja . Mä en oikeasti edes tykkää kovasti korvapuusteista...
 
Nyt on napa täynnä pannaria, nam! Oli kyllä just niin hyvää kun kuvittelinkin :p. Syötiin suolaisena tonnikalamössöllä, ja makeana mansikkahillolla.
 
Ostin tänään värillisiä lakuja ja kotona tajusin, että onhan nekin lakritsia! On vaan ollut ne mustat ajatuksissa kun on miettinyt kiellettyjä ruokia. No saahan noita syödä sen 50g päivässä. :D
 
Ei kun eihän lakuja enää suositella ollenkaan! Vähän jo söin. Toivottavasti miehelle maistuu loput.
 
Mulla ainoa mikä auttaa tähän pahoinvointiin on halvan lakritsipastillit. Niillä on ihan maaginen vaikutus. Oon ostanut nyt pari sellaista miniaskia. Vissiin joku 40g askissa. Niitä pastilleja tulee syötyä joku 5-10 päivässä, eli luulisin ettei näin pienellä määrällä ole merkitystä. Enemmän mua pelottaa hampaiden kunto, se miten ne kestää jatkuvat happohyökkäykset. Onneksi on keskiviikkona aika lääkärille tästä pahoinvoinnista. Toivottavasti sais kunnon lääkettä kokeiluun. Ois se parempi.
 
Takaisin
Top