Ruokahimoja ja ällötyksiä?

Täällä tekee mieli kaikkea roskaa kuten sipsiä ja jätskiä ja pitsaa ja hesepullaa. Jäätelöö on tullut syötyäkin ja se kun ei sovi sisuskaluille lainkaan niin tarttis kyllä jättää taas vähemmälle. Tänään ostin torilta tuoreita mansikoita ja ai kun ne on hyviä. :)
Mul on ollu sellanen et joku mitä tänään tekee hirmuisasti mieli ja on ah niin hyväää nii huomenna ajatuskin ällöttää.
 
Mulle kyllä maistuu suklaa ja lihan himokin on päällä. Esikoista kun odotin niin en pystynyt jossain vaiheessa syömään mitään lihaa.
 
Minulla edelleen jo avokadon näkeminen aiheuttaa etomista, hyi yök. Sipsejä on kyllä himottanut monta viikkoa enemmän tai vähemmän, koko ajan enemmän. Pitää varmaan viikonloppuna antaa himotukselle periksi :hungry:

Viikonloppuna oli useampaan otteeseen tarjolla kylmäsavulohta ja kyllä tuntui että itku tulee kun ei saa syödä :shifty:
 
Mikähän noissa hesen hamppareissa on kun niitä himoaa. Ja nimenomaan hesen, ei kelpaa mäkkipulla. Onneksi lähin hese on sen verta kaukana, ettei viitsi asiakseen lähteä. :D
 
Ennen meni kahvia monta kuppia päivässä nyt hyvä kun yhden saan juotua :/ Iltaisin iskee järkyttävä suklaanhimo mutta jo yks pala saa närästyksen ja etovan olon :sad001
Kaupasta huomaamattani hamstrasin kaapin täyteen rahkoja ja juotavia jugurtteja jotka tuntuu häviävän kiitettävää tahtia :)
 
Vitsit alko tänään ihan naurattaan oma himo.. vaalea paahtoleipä :D olen välttäny vaaleaa leipää jo kohta parisen vuotta mut mies meni ostaan ja kyllä voisin vetää vaikka kuinka monta.. voita, kinkkua ja suolakurkkua päälle.. nam :D
 
No nyt himottaa ruisleipä juustolla, kinkulla ja Italian salaatilla... neljä siivua tuli just kiskottua. Nälkä on jatkuvasti. Ei esikoista odottaessa ollut sitäkään. :D
 
Ylipäätään leipää tekee mieli. Paahtoleipä kurkulla ja aromisuolalla, ruisleipä juustolla, kalkkunalla ja kurkulla. Näitä voisin vetää koko ajan.
 
Leipä on täälläkin ykkössuosikki. Paahtoleipä, voi, kinkku, juusto ja kurkku, voisin elää sillä. Ja paljon oon elänytkin, ja turvotus on kyllä sen mukanenkin! Ruisleipää ei maha kestä yhtään syödä, mutta suolakurkuilla sekin houkuttelee kamalasti :D
 
Joo, leipa. Seka vaalea etta taysjyvaruis. Se puuro, ja ne tuplajuustohampparit. Taalta Brittilasta katsottuna lahin Hese vasta kaukana onkin, mut sinne jos paasisin niin tilaisin pari kanatortillaa. :shy:
 
Mua valitettavasti ällöttää ihan kaikki "terveellinen" ja tuore :D Ennen puoltapäivää pystyn kyllä syömään melkein mitä vaan, mutta sen jälkeen ajatuskin ruuasta alkaa etoa. :yuck: Oon nyt ruvennut syömään runsaita aamiaisia ja lounaita, että saisin tarpeeks ravintoa! Aamulla yleensä puuro, marjoja ja turkkilaista jugurttia ja lounaaks vaihtelevasti jotain. Tänään hain Subwaystä sämpylän. :wink
 
Jääkaappikylmä tuore kurkku, ai nam että on herkkua! :p Oisin eilen syönyt varmaan kokonaisen kurkun, jos ei olisi loppunut kesken :shifty:
 
Mua on alkanu hirveesti ällöttämään ja etomaan kaikki lämmin ruoka. Ei toivoakaan, että voisi lämpimän aterian syödä päivällä vaan heti tulee huono ja oksettava olo. :facepalm:
 
Kaikki terveellinen ja tuore ällöttää, tää viikko on menty ranskalaisilla ja pihvillä, kiinalaisella jne. Nyt makaroonia ja tonnikalaa. Aikalailla se mitä syön tänään nii huomenna ei pysty.
 
Voi, kaikki ällöttää! Yleensä juon kahvia monta mukillista, nyt ei meinaa mennä alas edes yhtä. Hajukin ällöttää kun muki on siinä työpöydällä. Croissantteja ja mikrossa lämmitettäviä valmispitsoja oon syönyt useamman viime aikoina, vaikka ne ei todellakaan kuuluu normaalisti mun ruokavalioon :D
 
Viimeisin himon kohde on ollut lihapullat muusilla ja kermakastikkeella :) Kun jaksais tehdä vielä, ei oo Ikea lähellä.. Toinen uusi suosikki on banaani ja mansikat turkkilaisella jugurtilla, jota en oo ikinä ennen syönyt ja nyt ihan koko ajan :D
 
Kauheesti vaihtelee mitä milloinki tekee mieli syödä. Riisimuroja, jukurttia, mansikoita, perunamuussia ja voileipägrillissä tehtyjä leipiä pystyy syömään. Ja sipsejä! Ja jauhelihan haju saa mut voimaan pahoin (vaikka pahoinvointia onki jatkuvasti). Hyh.
 
Mua eto tänään aamulla koiranruoka niin paljon, että oli käytävä oksentamassa sillä välin kun koira söi :facepalm:
 
Mä en ole pannut merkille oikein mitään himoja tai ällötyksiä, ainakaan vielä! Kahvin juonti on ehkä ainoa selkeä, jota en enää pysty, yritin vaihtaa teehen mutta heti sai juosta oksentamaan.

Nyt kun pahoinvointi on helpottanut niin syön jotain usein vähän kerralla, muuten lähtee taju..
 
Takaisin
Top