Ruokahimoja ja ällötyksiä?

Salmiakkia himoitsen. Jatkuvasti.
Mites kahvinjuojat, uppoaako enää? Itellä vähän niin ja näin. Tekee kyllä mieli kahvia, mutta lopulta saa todeta että puolet mukista onkin jäänyt juomatta. Alkuun nimittäin vähän jännitti että miten onnistuu rajottamaan suositusmääriin, mutta näköjään kroppakin tietää mikä kannattaa ja mikä ei... :D

Voi, oispa ihanaa kun olisi noin.. väsymys on aiheuttanut sen, että aiemman 1-2 kupin sijaan juon nyt kolme päivässä.. :O Vauvalla tulee olemaan luultavasti kolme päätä :)
 
Täällä vähennetty kahvin juontia. Ennen raskautta pystyin juomaan parikin kuppia kerralla mutta nyt alkaa puolen kupin jälkeen tökkiä. Arlan kahvin makuista jugurttia sen sijaan himoitsen. Yleensä en tykkää mistään jugurteista mutta nyt vetelen tuota muutaman purkin joka päivä. Ja toinen mitä himoisten on paprikan makuiset Tuc-keksit. Ne auttaa mulla pahoinvointiin.:D
 
Ennen plussaa tuli kerran paha olo kahvin jälkeen. Sen jälkeen oon vähentänyt kahvin käyttöä. Muutenkin juon vaan muutaman kupin viikossa, nyt meneekin vain kuppi viikossa.
 
Kahvijuonti on itsestään hävinny, hedelmäteetä ja kaakaoo oon juonu sijasta.. mulle menee alas riisi-ja mannafrutit sekä himoan perunarieskaa.. tänään huomasin juovani luomu ykkösmaitoa, ikinä en aikasemmin pelkästään sitä oo juonu.. :p
 
Täällä uppoaa kahvi entiseen malliin, mutta pehmeät salmiakkipantterit!! Nousee vesi kielelle kun ajatteleekin :D
 
Mulla edelleen salmiakki ja laku himottaa..! Uih salmiakkikalat tai liitulakut tai irttarihyllyn kingkong-karkit..
 
Mun tekee kokoajan mieli jotain suolaista mättöä, lihaa, hamppareita, pitsaa, kebabbia. Ihan hulluuteen asti. Kiva yrittää jotain salaattia väkisin pureskella kun vetelis pekonia mieluummin :hilarious: viittais vahvasti siihen et poika olis itämässä :grin
 
Viime viikkoon asti himoitsin kokoajan avokadoa, mutta nyt etoo pelkkä ajatuskin sen syömisestä. Eilen yökkien nakkasin jääkaapista roskiin viimeisen avokadon, mikä jäi syömättä :depressed:
 
Eilen illallan kotiinkuljetuksella oli pakko tilata pitsa, nyt töiden päätteeksi himoitsen vain pitsaa.. ehkä vielä tänään voisi käydä ostaan :rolleyes: oiskohan se kans se poika sitten :grin. Makeat ällöttää nyt
 
Munkin tekee mieli vaan suolasta. Tosin vastapainoksi pizzalle ja sipseille mieli tekee raikasta smoothieta tai salaatteja :D kunnon ruokaa ei oikein tee mieli..
 
Mulla tekee hulluna mieli suolakurkkuja ja pottumuusia jatkuvasti, ja paahtoleipää.:D Makeaa ei yhtään. Mutta poikaa oottaessa oisin voinu elää suklaalla ja irtokarkeilla, eli se suolasen himo ei oo järin luotettava mittari :D
 
Mä oon kyllä aina ollut enemmän suolan kuin makean perään. Ettei oo pelkkä raskausoire..

Mmai, kiva kuulla, et menee myös noin päin! Tyttöä tässä salaa toivotaan..
 
Mikään ei vielä ällötä, paitsi kinkkuleike maistui liikaa possulta. :D ribsejä tekis mieli! :p
 
Mulla on kans vaikeuksia kahvin kanssa, ennen meni useampi kuppi päivässä, mutta enää ei saa yleensä edes sitä yhtä kuppia alas. Ja sitte oon kans huomannu, että koiranruoan haju on alkanu hirveästi etomaan etenkin aamuisin, kun sitä koiralle ruokakuppiin laittaa. :shy:
 
Aamulla pitää saada appelsiinimehua . Ja nyt syön makaroonia, jauhelihaa ja sipulia ketsupilla. Lapsuuden herkku, jota en ole syönyt vuosiin. Nyt piti saada. :D
 
Täällä kans aamulla ekana appelsiinimehuhörppy, ennen sitä ei voi mitään laittaa suuhun. Nektariinit ja tomaatit on kans sellaisia mitä söisin vaikka kuinka.
 
Kahvi ei oikein maistu taallakaan. Talla hetkella maistuu kylmat ja raikkaat asiat, kuten kurkku, viinirypaleet ja miniluumutomaatit.
 
Mulle ei oikeen nyt maistu mikään. Ainakaan ajatuksen tasolla. Sitten kun alan vaan väkisin syömään niin yleensä ihan hyvin alas kuitenkin menee.
 
Takaisin
Top