Ruokahimoja ja ällötyksiä?

Mä en ymmärrä, kun jotenkin ruokahalu on kadonnut kokonaan. Aamuiset ruisleivät vaan inhottaa, tomaatti kuvottaa, paistetut peruna purjottaa ja en keksi mitään syötävää jota voisin syödä himolla [emoji23]
 
Täälläki on ruokahalu hävinny jonneki. Annoskoot on kanssa tosi pieniä, jotenki tuntuu että maha täyttyy ihan olemattomasta määrästä. Esikoista kun ootin ni vedin ruokaa ja herkkuja tupla-annokset mitä normaalisti, nyt on sit tätä kakkosta ootellessa tuplasti pienemmät annokset. :-D
 
@möhkis Siis just toi sama! Tänään hyvänä esimerkkinä vohveli jossa oli sisällä kalkkunaa yms. Ennen oisin vedellyt helposti kaiken ja jäänyt kaipaamaan toista, nyt puolet rääpitty ja olin ihan valmis lopettamaan.

Saman huomasin eilen ravintolassa, kun tilasin jätkipallon kinuskilla. Se oli muka liian MAKEAA ja en pystynyt syömään kaikkea. Never happened before :D
 
@Serena_ haha. :-D Toisaalta aika ärsyttävää mutta minkäs tälle mahtaa! Mies kyseli tänään että pitäskö mennä joskus jonneki syömään, totesin vaa että en varmana lähe ku jää puolet kuitenki syömättä. :-D
 
Appelsiinimehua olen halunnut useita laseja päivässä, eilen iski himo karpalomehuun, ja ahh.. kylläpä se maistui hyvältä. Mansikat ja ylipäätään tuoreet marjat himottavat myös.
 
Mulla katos kans ruokahalu joiksikin viikoiksi mut nyt alkanut vähän palautuun. Vieläkään ei kyllä yhtä paljon jaksa syödä tai jos syö väkisin niin tulee kauhee olo
 
Mun lihan himo on mennyt ohi :D nyt maistuis vaan mansikat kaiken mahdollisen kanssa :hungry: maitoa ei tee edelleenkään mieli, muut maitotuotteet menee kyllä.
 
Täällä tekisi mieli avomaankurkkua, ihanaa rapeaa ja raikasta, mutta se rupeaa heti röyhtäyttämään niin paljon että sitä ei voi syödä yhtään. Nyt vaan kuolaan vieressä kun esikoinen syö sitä.
 
Alussa elin pari viikkoa lähes puhtaasti appelsiinimehun ja suolatikkujen voimalla. Kaikki muu aiheutti pahoinvointia sellaisella kädellä, ja luoja sentään pakastevihannekset oli ehdoton ei! Yllättäen myös banaani.
Nyt menisi kaikki vihannekset ja marjat sekä hedelmät! Kaikki mikä sisältää C-vitamiinia on pop! Jugurtin sain palautettua aamupalaksi ja tuntuu melkein erävoitolta :grin
 
Rasvainen ruoka kuten pekoni haisee ihan kamalalta kun sitä paistetaan. Aattelin et olis mennyt ohitse jo mut ei vaan lähe millään pois.
 
Tänään ajatuksissani töissä söin salmiakkia tyytyväisenä puoli rasiaa ennen ku tuli mieleen et sehän on kiellettyjen listalla. Maksalaatikkoo rusinoilla tekis mieli kans. :nailbiting: mitään pahoinvointia ei ole ruuan suhteen ilmennyt ni vähän kaikkea tekee mieli syödä mut täytyy yrittää pitää näpit kurissa kun vielä pitkä taival edessä.
 
Eiks maksalaatikossa loppupeleissa oo aika vahan maksaa? :shy: ma oon kylla nautinnolla syonyt salmiakkia silloin kun oon sita onnistunut kasiini saamaan, eli en kovin usein. :rolleyes:
 
Mie oon kans silloin tällöin syönnyt salmiakkia. Aura homejuusto tekis ihan kauheasti mieli syödä ihan pelkälteen. Mut oon hillinnyt itteni enkä oo syönnyt.
 
Min tekis mieli syödä sitä ihan suoraan paketista. Silleen en oikein oo uskaltanut. Mut oon kyl ruokien sekaan sitä laittanut kastikkeitten ja uuni ruokien sekaan.
 
Mulla on niin kovat ruokahalut että voin syödä ihan mitä vaan! Nyt oon alkanu himoitsemaan kaurapuuroa, jota olen koko ikäni vihannut! :p
 
Niin noissa eineksissä aika vähän sitä itteensä mitä mainostetaan ja tuskin sitä laatikko tolkulla tulis syötyä muutenkaan. :angelic: Mut jospa se himo kohta ohi menis.
 
Min ei oo oikein tän pahoinvoinnin takia tehnyt mieli hirveästi mitään syödä. Paitsi välillä sitä homejuustoa.
 
Mie taas normaalisti syön kaurapuuroa joka päivä, mut nyt tän raskauden myötä etoo jo pelkkä ajatuskin sen suuhun lusikoimisesta:hilarious:
 
Takaisin
Top