Ruokahimoja ja ällötyksiä?

Nyt on tullu eka himotus mika oli myos edellisessa raskaudessa, kaurapuuro! :grin
 
Samoin muuten Makkarin tuplajuustohampparit maistui viimeksi alkuraskaudessa ja niitakin oon himoinnut jo monta paivaa. :oops:
 
Eilen meinas laatta lentää kun mies avas juustonaksupussin...hyi helv....!
Kiivejä ja verigreippejä tulee vedettyä aika paljon. Muuten voisin melkeimpä syödä vaan pastaa ja riisiä :D
 
Oooh, mä antaisin mitä vaan juustonaksuista. Suolan ja rasvan himo on kova! Tosin, ei ole pelkkä raskausoire. On muutenkin heikkokohta :wink
 
Mä oon aina ollut perso jäätelölle, mutta nyt tekis mieli hotkia litra tai kaks per päivä.. :woot:
 
Minäkin voisin vetää jäätelöä litratolkulla. :D muutenkin tekee mieli kaikkea kylmää ja raikasta, kiivit, päärynät ja mehujäät on maistuneet. Salaatit on kans jees. Lämmin ruoka ei meinaa upota millään, mutta koitan syödä kuitenkin edes vähän. :hungover:
Sipsit on ollut aina mun heikko kohta, mutta nyt ajatuskin sipseistä ällöttää. Ehkä ihan hyvä.. :smiley-ashamed004
 
Illalla Alko himottaa popkornit pyöritettynä jäätelöön ja tuorekurkku siihen dipattuna. Se oli aikaisemmin himona ja tuli nyt uusiksi. Cheeseballs sipsit kans himona kun ne vie pahan olon pois. Nyt hirvee himo ajella fukuun lounaalle mutta ku muksuille ne taas ei uppoa nii pitää jättää välistä. Kiva olla tääl etelässä käymässä kun himot eri ruokapaikkoihin iskee nii kovaa et huh. Meillä päin ku oo oikein mitään kivaa raflaa
 
Eilen illalla löysin itteni useaan otteeseen keittiöstä valmistamasta niinkin suurta herkkua kuin juustoviipaleisiin käärittyjä säilykejalapenoja. :D Mies vähän ihmetteli kun ihan euforiassa mätin menemään. Täytyy tänään käydä hakee lisää jalapenoja, nyt kun löyty hetkellinen helpotus etovaan oloon. :grin
 
Jauheliha sai oksentamaan, samoin kanan paistaminen ja siitä tehty risotto :depressed: Mieluusti söisin nyt kaikkea raikasta ja kylmää vaan, mutta en jäätelöä, vaikka sitä normaalisti rakastankin :wideyed:
 
Kahvi ja salaatinlehdet ällötti ja kuvotti kamalasti aiemmin, mut nyt on pahoinvointi tainnut loppua kun taas kahvi maistuu!
 
8+5 ja kahvi on kans alkanu taas maistua. Ja suklaa :rolleyes: mutta edelleen pitää syödä koko ajan ettei tuu paha olo. Ja nälkä on koko ajan :D
 
Pitsa himottaa edelleen, mutta nyt on tullut suolakurkkuhimo. Ihan jäätävä sellainen, voisin vetäistä koko purkillisen kerralla, jotain hillintää löytyy etten, mut ei oo helppoo :P
 
Täällä kahvia menee max 2 kuppia päivässä vaikka yleensä saatan lipittää pannullisen. Suolakurkkua tekee aina välillä mieli ja pitsaa tai hampparia :D yritän hillitä nuita jälkimmäisiä. Itseasiassa nyt ku mietin niin mullaki on kaurapuuron syönti lisääntynyt :D Vielä ei mitään suurempia himoja ole tullu.
 
Tänään oli aamukahvin upottamisessa omat haasteensa. Normaalisti näin kotiviikonloppuisin aamukahvia menee se kaksi kuppia, ja yhteen kuppiin mahtuu 3 dl ja iltapäivällä toinen sama määrä. Eilen join töissä vaan yhden automaattikupillisen, joka on reilu desi ja nyt on vähän sellainen olo, että alkaako kahvi tökkiä. :D Toisaalta ihan hyvä että tökkii, mutta silti vähän harmittaa, koska rakastan kahvia. Ja jäätelöä tekee mieli ihan törkeesti :D
 
Ällöttää lähes kaikki, oon ulkomailla ja paikallinen ruoka ei uppoo enää lainkaan. Lähinnä maistuu (ei varsinaisesti himota) ruisleipä ja suomalainen juusto (onneks niitä saa täältä!), eilen löysin italialaista mustaherukka jätskiä, joka maistui taivaalliselta. Salmiakki himottais (sitä ois) ja monet tutut ruuat (joita ei saatavilla).
 
Ja ihan raskauden alussa (olinkohan sillon edes vielä plussannut), alkoi yhtäkkiä tehdä mieli lihaa, tuntui, että on joku puutostila, 20 vuoden vegeruokavalion jälkeen, ja söin sitä melkein päivittäin vähän. Mutta viikon jälkeen tuli täydellinen stoppi. Hyvin ohimenevä on omituinen himo.
 
Mun tekee kauheesti mieli hedelmiä ja salaattia! Yleensä oon semmonenki suklaanmussuttaja, mutta nyt ei oo kyllä kummemmin tehny mieli!
 
Mä en oo kans syönyt suklaata aikoihin, ajatuskin siitä inhottaa, kamalaa :D
 
Mulla ei oikeen vieläkään tee mieli mitään. Silti sit menee ok alas kun alkaa vaan syömään. Mikään perusruoka ei oikeen uppois. Haluttaa kaikkea erikoista. Leipä menee vieläkin ehkä parhaiten, sit jotku smoothiet. Viikonloppuna söin hesen aterian ja maistui ihan hyvältä vaikka epäilytti etukäteen :D
 
Joo kumma on tää erikoisten ruokien himo.. eilen oli pakko syödä kiinalaista koska vaan teki mieli.. mikään perusmättö ei vaan yhtään maistu :D
 
Takaisin
Top