Ruokahimoja ja ällötyksiä?

Diku

Kommentoinnin ninja
Onko teille tullut vielä himoja tai ällötyksiä?
Aurajuusto himottais ihan sikana ja pienen siivun kävin napostelemassa. :smug:
 
Greippiä ja lakritsia tekee mieli, ja olutta... pitänee hakea jokin alkoholiton versio kaupasta.
Nuo vähän vaihtelee, tänään teki mieli tosi tulista ruokaa, piti änkeä jalopenoja leivän väliin. :)

Ällötyksiä ei oikeastaan ole kuin hajuista: etikka ja muut vahvat hajut ellottaa. Kalaa ei tee mieli..
 
Mä himoitsen voileipäkakkua! Voisin elää sitä syöden koko raskausajan varmasti:grin:grin pitää varmaa alkaa väsään jos himo yltyy entisestään:hilarious:
 
Sipulin haju sai oksettamaan tänään! Suolainen ja tulinen ruoka on nyt se ykköshitti!
 
Mulla ei ole viela mitaan kumpaankaan suuntaan, viimeksi himoitsin hulluna munariisipasteijoita ja kaikkea muuta suomalaista mita ei varmasti saa taalta. Tein sit ite pasteijat. :p
 
Mulla ei vielä ole ällötyksiä, mutta just nyt himoitsen satsumia:) Ne on niin raikkaita ja hyviä!
 
Suklaalakua himoitsen kaikista eniten ja tietenkin laku kiellossa nyt..... ääh :arghh:
 
Jäätelö. En ikinä syö jäätelöä näin kylmällä, mutta nyt sitä vaan tekee niin mieli.
 
Tänään oli pakko peittää koiranruoka (vaikka oli pelkkää kanaa ja riisiä) talouspaperilla, kun pelkkä näkeminenkin alkoi oksettaa.
Samoin niiden kakkojen kerääminen tienposkesta alkoi yököttää.. :depressed:
 
Vielä ei oo tullut mitään, viimekerralla vetelin appelsiineja ja jugurttia.
Joku makuvääristymä on kyllä, vesi maistuu erilaiselle ku ennen, maalaisleipä maistui kalapuikolle ja hammastahna kans jollein oudolle o_O
 
Mä tuun viel kalliksi näiden himojeni kanssa. Aamupäivällä oli pakko päästä syömään ikean lihapullia :rolleyes:

Ja nyt mullekkin on tullut stoppi koiran ruokkimiseen, jää miehelle se homma nyt.. haju vaa ällöttää iha liikaa.
 
Kaupassa tänään oli tarkoitus ostaa kanaa. Jäipä sitten ostamatta kun pelkkä pakettienkin katsominen alkoi etoa..
Hedelmiä sen sijaan voisi syödä roppakaupalla ja tänään iski kamala mustikanhimo... :D
 
Hirvee vesimelonin ja mustikan himo mulla! Vastapainona rasvanen ruoka etoo tällä hetkellä mua mut toivon et menee ohi ni pääsis vaikka pizzalla käymää ku samaan aikaan himottaa se :hungry:
 
Mulla ei oo mitään vielä, mutta mielenkiinnolla odotan onko samat kuin viimeksi. Viimeksi himoitsin kaikkee tulista. Ja ällötti sipsit ja kaikki muu pikkumässy. Ja vaasan ruispalat (kai koska olin syönyt niitä paljon). Muut ruisleivät ja muut tummat leivät oli ok, mut melkein joka kerta piti ostaa eri leipää.

Salmiakkia tietty himoitsen kun se on kielletty ja kahvia oon himoinnu isompia määriä siitä asti kun ekan kerran tulin raskaaksi ja sitä piti alkaa rajoittaa. Ja punaviini! Oih, mun täytyy mennä lukeen jotain muuta ketjua. :)
 
Eilen söin antaumuksella sipsiä vaikka normaalisti välttelen sitä viimeiseen asti! Muuta en oo huomannu, kaikki normiruoka menee alas.
 
Salmiakkia himoitsen. Jatkuvasti.
Mites kahvinjuojat, uppoaako enää? Itellä vähän niin ja näin. Tekee kyllä mieli kahvia, mutta lopulta saa todeta että puolet mukista onkin jäänyt juomatta. Alkuun nimittäin vähän jännitti että miten onnistuu rajottamaan suositusmääriin, mutta näköjään kroppakin tietää mikä kannattaa ja mikä ei... :D
 
Takaisin
Top