Mun tekee mieli jatkuvasti jotain tulista. Roskaruokakin houkuttaisi kokoajan paljon enemmän kuin peruskotiruoka(olis kuulemma pojan merkki nämä;D) kuitenkin pidettävä sen verran järkipäässä että mitään tulista kebabia tai hesen mättöjä ei tule haettua.
Normaalisti välttelen perunan, vehnän ja maitotuotteiden syömistä(juustoa ei lasketa :D ) ja nyt sitten tulee vedettyä tuota kaikkea! Perunaa tekee pari kertaa viikossa mieli ihan tosissaan. Pastaa menee myös ja jogurtteja, viilejä ja rahkoja.
Salmiakki on ollut mun "huume" jo ihan pienestä lapsesta asti. Liekö ainainen matala verenpaine syypää salmiakinhimooni. Sitä kun nyt ei saisi nykysuositusten mukaan syödä ollenkaan ja melkein neuvolatäti suuttui kun yritin saada "luvan" edes vähän syödä salminnnakkia niin oon nyt salaa sitten syönyt max 20g päivässä. En siis jokapäivä, mutta silloin kun heikottaa niin pari namia helpottaa oloa ja verenpaineetkin on pysynyt paljon parempana.
Muuten on ylipäätään jotain syötävä sen max 3tunnin välein vähäsen jos meinaa tolpillaan pysyä ja että väri pysyy kasvoilla :)