Ristiäisjärjestelyt alkaisi olla hyvällä mallilla. Tällä viikolla jo paljon selvinnyt ja sovittu :)
Ristiäiset pidetään pääsiäissunnuntaina ja paikkana seurakunnan tila. Saatiin juuri se minkä halusinkin. Pappikin sovittu, mutta tarkempaa aikaa ei oo vielä lyöty lukkoon eikä sitä milloin pappi tulee kotiin sopimaan yksityiskohdista. Yritetään saada se tapaaminen tulevalle viikolle.
Kummiehdokkaat käyneet katsomassa vauvaa ja kaikki neljä suostuneet kunniatehtävään :) kummeiksi tulee siis mun sisko, miehen veli ja kaveripariskunta, jonka parempi puolisko on mun lapsuuden ystävä ja miehen työkaveri.
Sit selvisi, että toinen mun siskoista oli virkannut poitsulle kastemekon!!! Kuulemma viittä vaille valmis, lähetti tosiaan kuvan ja se on aivan hurmaava juhla-asu
Tarjoilukin on jo aika lailla suunniteltu. Hoidetaan itse, koska vieraita tulee alle 20 ja mä ja siskot leivotaan ja tehdään voileipäkakut yms mielellämme itse. Kastemekkoa tekevä sisko ottaa vastuulleen kakun ja voileipäkakut ja me tehdään sit nuoremman siskon (+ äidin) kans loput. Haluaisin tehdä ainakin suklaasuukkoja, mut en oo ennen kokeillut, joten niistä tehdään testiversio ens kuussa. Sit teen varmaan bravuuriani eli feta-tomaatti-basilika-piirakkaa ja jotain keksejä... Siinä ois jo ihan hyvä setti, ehkä vielä joku yks juttu lisäks, kääretorttu...?!
Niin joo ja nimellä varustetut servetit tulee... En vaan osaa päättää väriä, vaikee elämä