Meillä ei nyt sit mun vanhemmat varmaan pääse paikalle. Eka reaktio sieltä suunnasta oli "miksei vasta elokuussa". No siksi koska halutaan pitää heinäkuussa, mahdollisimman nopeasti koska nimi on jo ja toi nyt on kutakuinkin eka sopiva vknlppu (12 tai 13.7) eikä todellakaan haluta odottaa elokuuhun johon oli about 2kk. En tiedä loukkaantuko äiti, viestiteltiin niin siitä jää äänensävy aina pois. Mut vittu et ärsyttää. Joo, ymmärrän miks ei pääse ( heidän ystävä pyytänyt heinäkuuksi mökkeilemään eikä vanhemmilla ole autoa et pääsisivät edes välissä kaupunkiin vaikka ei siinä järkeä oliskaan mennä eestaas) mut silti mua harmittaa et jaa, mun vanhemmat ei sit oo paikalla. Kyl sitä oltu kaikkien muiden lasten kemuissa ja ristiäisissä yms ja nyt sit nää jää väliin, vaikka ei maailman suurin vääryys nyt olekaan
Ja sit jos siirretään niin sit joku toinen ei taas pääse jne. Tuli taas sellanen fiilis et mä teen nyt väärin ja pitäis muuttaa aikatauluja ettei muut loukkaannu. Äh. Ehkä vaan pidetään nyt vaan silloin ku me päätettiin ja tulee ketä tulee (saavat kyllä ilmottaa etukäteen). Sit vinisen jos tulee liian vähän jengiä vaik ymmärrän et kesä on kiireistä aikaa...
Ois pitänyt ehkä laittaa marina-ketjuun..
Mut bongasin hyvän idean jostain! Teen videon jossa pyörii tytön kuvia alkuviikoista, ehkä jotain videotakin, taustalla joku kiva biisi ja sit videon lopussa paljastuu tytön nimi. Tää vaatisi vähän sen et kaikki tulis samaan aikaan paikalle, ku aluks oli tarkoitus pyytää jengi porrastetusti. Mut jos nyt kaikki ei tuu nii sit pyydetään se n15hlö+lapset samaan aikaan ja toivotaan et jotenkin mahdutaan meidän kolmioon...
Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app