rfsu:n Raskaustesti

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja plouti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiedän tunteen, itekki olin ja olen tietysti edelleenki ihan hekumoissani [:D]
Niinhän sitä sanotaan että raskaus on elämän parasta aikaa, eli nauttikaamme siitä <3 Jokos sulla oli neuvola? kerroppa sit kuulumiset heti.

Tasalukema [:)] Noniin. Neuvolassa sitten varmistuu vielä,jos se pystyy kuulemaan sydänäänet jo,riippuu millä viikolla nyt olet :) eli mun laskujen mukaan 6+3. 

Mulle heräs kysymys eilisestä testistä. Siihen ilmesty melkein heti se vaaleenpunanen viiva mutta nyt siinä on vain sellainen ohut viiru? Onko normaalia? 

Kyllä sä olet raskaana mun mielestä jos se testin viiva on näyttänyt vaaleenpunasta tekohetkellä,silloin se vaikuttaa. Nyt kun sulla on se testi jäljellä,niin ajan myötä ne tai se viiva muuttuu kun se testi ns.vanhenee,mut se ei vaikuta tulokseen minkä sait tekohetkellä.
Mulle kerrottiin joskus näin,kun mietin samaa juttua,että miksi haalistu tai muuttu väri..

voithan tehdä uuden testin jos tahdot. Mutta ne tai se viiva ei ikuisesti siinä pysy..sen takia ohjeissakin aina lukee,että "Lue tulos 5min kuluessa" -koska myöhemmin siihen ei voi luottaa,just tuon takia että se saattaa muuttaa väriä tai hälvetä. Jotenka ei mitään hätää. :)

Siks raskaustestejä ei pitäisi säilyttää sen jälkeen kun se on tehty,ettei tule väärinkäsityksiä. [;)]

Moi! Tein itekkin rfsu:n raskaustestejä yht. 3kpl ja niissä oli kaikissa tooosi hailukka punanen se toinen viiva. vein miehelleni sen tulkittvaksi joka kerta ja kyl siinä hyvässä valossa 2 viivaa näkyi, toinen vaan oikein hailu. Tein testit kk-alkamispvänä, siitä ylihuomisena ja vielä siitäkin ylihuomisena ja aina sama tulos. Hain kuitenkin apteekistakin testin (apteekin raskaustesti) ja siinä tuli 2 viivaa, jotka oli punasempia, mutta toinen silti hailukampi kuin toinen. Vahvasti siis raskaana olen, tai ainakin keskiviikkoon asti luulen niin! [:)] Nyt olisi RV 7 alkamaisillaan...

Helou. Eilen neuvolassa käynti mutta sydänääniä ei vielä kuunneltu. Seuraavalla kerralla kuunnellaan sitten eli 12.4 [:)]

Noniin :) Sulla on niin alussa vasta. Mullakin oli eka neuvola rv 8+3 ja silloin kuunneltiin sydäntä,mutta eihän silloin mitään kuulunut vielä,eikä oikein kohtuakaan tuntunut. Mutta seuraavana kertana sitten kuuluikin kun oli viikkoja 11+4,ja se oli kyl itseasiassa ultrakäynti,mutta kuuluipa kuitenkin. [:)]

Maltillista odotusta sulle plouti ((:

No eikun niitä lappusia tutkimaan mitä sieltä sait! :) Joo, meilläkin kuunneltiin vasta 12+2 mutta hyvin kuului. Joillakin kuuluu sit vähä myöhemmin vasta mut aina ultrassa ultraaja näkee kuin sydän lyö!
Millos sulla olis eka ultra vai onko se tuolloin 12.4? Siellä se vasta onkin huikeet tunnelmat sitten! Ihania päiviä teille <3

H1987 Ei,kun tyttö pitäisi tulla :) Moni sanoo,että mulla on tyttömaha,ja jotkuu harvat että poikamaha ja ultrauksessa ei luvannut mitään,mutta sanoi vauvan näyttävän tytöltä [:)] Mutta sen näkee sitten synnytyksessä viimeistään [:D] Toivottavast on nyt tyttö,kun on aika tytön väristä tavaraa tuolla jo hankittu [:D]

Aijaa, sun kuvaa vaan katoin ja näyttäs mun silmään ainaki et vatsa eteenpäin enemmän kun sivuille..
mut näyttää varmaan vaan ku sivuprofiili :) Mulle taas sanotaan et mulla on ihan poikamaha :P
on ihan kivasti jo kasvanutkin massu...

Hei kaikille tasapuolisesti ! :) Ihana lukea kuinka on unelmat täyttynyt !:) Kysyisin jo kokeneimpien konkareiden neuvoja. Tässä nyt oon laskenut ja pähkäillyt ja ihan kaikkea, kun viimeinen hedelmällinen päivä on laskujen mukaan ollut 12.3 ja silloin ollaan makuuhuoneessa oltu jne. kuukautiset on ollut viimeksi 20.2 ja ei vieläkään näy. kiertoni on pitkään ollut 32 päivää. nyt kuitenkin se on 37 päivää eli 5 päivää myöhässä. Kuukautiskivut alkoivat ihan ajallaan mutta ei niitä silti ole näkynyt. Mieheni huomasi että olen koko aika väsyksissä ja jotenkin huonovointisen oloinen. Nyt kuitenkin eilen viimeksi testasin ja edelleen näyttää negatiivista. Ja tein  rfsu:n raskaustestin. Onko mahdollista että voisin olla raskaana mutta sitä ei vielä näe ja jos niin voi olla ni milloin olisi luotettava testata. oikun olen malttamaton [:D] 

Tosi ihanaa et unelmat täyttyvät [:)]!

Mä olin rv 7+6 ku ekan kerran kävin neuvolassa. Ja ei miulta silloin mitään sydänääniä kuunneltu. Ku ei ne ois varman ees kuulunu.

Pauliina, kyllä minusta voit olla raskaana. Kannattaa tehdä muutaman päivän päästä uusi testi. 

Kiitos avusta ! :) maltan odottaa vielä muutaman päivän. tänään taas kuukautiskipujen tapaista kipua, mutta harvakseltaan ja häviää nopeasti. toivotaan että täälläkin unelmat pian täyttyisivät :)

pakko kysyä vielä että mikä on ollut teidän rv kun olette tehneet positiivisen testin ? itselläni siis laskujen mukaan olisi 4+4 luin myös tänään tarkemmin noita viikkokohtaisia juttuja ja neljännen viikon kohdalla sanottiin että istukkahormonia ei välttämättä ole vielä tarpeeksi näyttämään tulosta viikolla neljä. siksi olisi kiva kuulla milloin on saanut positiivisen?:)

Takaisin