rfsu:n Raskaustesti

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja plouti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä tuo aika selvästi kuulostaa siltä,että olet raskaana :) Siis jos sulla ei yleensä menkat myöhästele tuolla tavalla viikkotolkulla,niin voi olla että oletkin.. seuraile vaikka pari päivää vielä ja teet testin sitten [;)]

Plussaa toivottelen sulle!! [:)]

http://jadekivi.net/testi.jpg

Tässä raskaustesti minkä mä tein 4.päivää myöhemmin kun menkkojen piti alkaa. Tämän kuvan siis googlesta löysin. Mulla oli nuo molemmat viivat ihan tummanpunasia,niinkun tuo oikeanpuolimmainen viiru näyttää.

kukkuu täältäkin!

tietty ois mukavaa jos plussatuuli tulis, mutta menkat ne voi myöhästellä ihan siitä syystä kun stressaa niin paljon että onko vai eikö oo raskaana ja oireita tulla jo ajatuksen voimasta..

no Taatu! Mä kyllä tunnen oman kehoni ja tiedän ettei kaikki ole niinkuin ennen. Olen saanut testiin haamun jne.. Että niin.. 

Mulla ainaki tuli kaks päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää just semmonen tosi hento haamuviiva siihen rfsu:n testiin. Laskettuun aikaan neljä viikkoa enää, joten kyllä se hentokin viiva totta oli!! [:)] Testin löysin vielä jostain citymarketin ale-korista punasella hintalapulla, mutta oli silti hyvin toimivainen!

Joo kyllä mäkin olen niin käsittäny et haamut on positiivisia jos ne siis on yhtä paksuja kuin kontrolliviiva. Eli jos sun haamu oli ohut niin se luultavasti on ns. viivan paikka mutta jos se on ihan selkeästi saman kokoinen kuin toinen viiva, on se minun mielestäni positiivinen!
Toivotaan parasta <3

Ja voin vielä sanoo vaikka varmaan vähä huvittavalta kuulostaakin, minä en usko oikein et olen raskaana, se tuntuu todella uskomattomalta, vaikka on 2 kertaa ultrassa käyty ja nähty pikkuinen ja vatsakin on alkanut jo kasvaa kovasti. Silti piru olkapäällä väittää etten ole raskaana, ja testit tehtyäni menin neuvolaankin sillä mielellä, että no käydään nyt sit mut turhaa tämä on :D ja ensimmäinen ultra ja mies näki pikkuisen ensin niin näin kun hänen kasvoillaan paistoi hymy ja ylpeys, sillon mulla pääsi itku vaikken edes pientä vielä nähnyt ja kun näin tuntui se silti ihan epätodelliselta. Niinkuin vieläkin...

Jospa viimeistään synnytystuskissani tajuan, että OLEN RASKAANA :D
Tsemppiä sinulle ja ilmottele kun tiedät .. :)

Joo siis se on yhtä pasksu kun kontrolliviiva.. Mutta ilmoitus tulee viimeistään 23.päivä :) En kyllä itsekkään voisi uskoa että olisin raskaana [:D]

Kyllä sitä mullakin on välillä semmoinen tunne,varsinkin aamuisin kun herää että en ole raskaana,mutta sitten nousee sängystä ylös ja pirpana alka polskia niin kyllähän tämä täyttä totta on [;)]

helou pitkästä aikaa! Tänään tuli vaaleenpunanen viiva b-suren testillä :) Eli raskaana ollaan [:)] Voi että mä oon onnellinen

[font="trebuchet ms"]Ihanaaaaa plouti <3
onnea hirrrrveästi! oon vähän miettinytkin sua ja ihmetelly mikset oo kirjottanu ( ajattelin myös pahinta ja siksi en viittinyt vielä kysyä )
Mutta aivan ihanaa, onnea onnea [:)]
Nyt eikun voimaan pahoin. [:D]

Takaisin