rfsu:n Raskaustesti

Lääkärillä käyty ja laborassa kahteen otteeseen. Ensimmäisenä otettu raskaustesti virtsasta ja tulehdus arvot. negatiivinen testi ja normaalit tulehdusarvot. lääkäri tutki sisäisesti mutta mitään vakavaa ei ainakaan huomannut ja uudelleen laborassa otettiin verestä raskaustesti. Maanantaina saan tietää iltapäivällä et mitä sanoo testi. ei osannut lääkäri oikein sanoa että miksi kuukautiset ei ole tulleet.
 
Onpa outo juttu Pauliina** [&:] Menkat ei ole alkanut ja sitten lääkärin testitkii näyttää negaa [8|] Toivottavasti sieltä verikokeista jotain selviäis. Ja ihme,ettei osaa sanoa ees jotain syytä miksi sun kuukautiset eivät ole alkaneet.
 
Kyllä on outoa minunkin mielestä mutta ootan maanantaita nyt vaan et selviäis jotakin verikokeista. Outoa jos ei mistään saa mihinkään selvyyttä.
 
Niin kyllä jossain on nyt vika,jos ei menkat ala ja ei oo raskaana.. [&:] Jos et ole raskaana verikokeestakaan päätellen niin sit sanot siellä kyllä,että haluut selvyyden menkkojen poisjääntiin. Ei ole normaalia,ellei sulla ole oikeesti tosi epäsäännölliset kuukautiset ja tosi myöhässä! [8|]
 
Ohhoh, hui. [8|]
Jospas sieltä nyt sit maanantaina selviäis, on kyllä tosi kummallista. Ja ihme ettei lääkärikään mitään osannut sanoa, kyllä nyt luulis ettei jätä viikonlopun yli yksin miettimään vaan olis edes jotain veikannut..
Mutta kyllä varmasti kaikki on hyvin![:)]
 
mulla on 2 vuotta ollu päivän tarkat kuukautiset siksi nyt iha ihmeissään. lääkäri oli muutenkin outo kun tutki sisäisesti ja paineli kohtua sit sanoin että sattuu ni sit kysyin et oliko siinä mitää erikoista ni tokas vaa et ei se oo kun vähä turvoksissa. eikä selventänyt vaikka kysyin uudelleen. 
 
No voi jumankauta,kyllä nyt lääkärin pitäis paremmin osata sanoa. [>:]

Ehkä sä olet raskaana,mutta sitten jos sulla ei ole se hormoni niin voimakas vielä tai jotain. Huomennahan se selviää,eikös? :)
 
niin munkin mielestä pitäisi. Joo selviää huomenna. :) kysyin lääkäriltä et voinko olla raskaana siis vai miten kohtu vähä turvonnut? Ja sanoin että minulle aikaisemmin on sanottu että jos on suvussa ollut tapauksia jolla raskaushormooni näkyy todella myöhään niin se olisi mahdollista myös jälkeläisillä. Äitilläni todettiin raskaus vasta kun kuukautiset olivat 6 viikkoa myöhässä koska hänellä ei erittynyt raskaushormoonia yhtä nopeasti kun yleensä. Lääkäri tokaisi kuitenkin minulle että kaikkihan on mahdollista mutta en itse usko tuollaiseen. 
 
Sehän nähdään sitten huomenna,ja jos ei näy niin sun täytyy seurailla tilannetta ja jos ei tapahdu mitään,niin sitten niitten täytyy kyllä kunnolla tutkia,että kaikki on hyvin. :)
 
kyllä:) toivon ettei lääkäri sano ettei mikää vaivaa koska tunnen et kyllä joku on nyt oudosti.
 
hormonit sekaisin. ja tulehdusarvot koholla tutkimista vielä jatketaan, mutta täti kuitenkin saapui tänään. toivon että kaikki palaa normaaliksi ja pääsee taas jatkaa yrittämistä. Parempi että täti tuli kun elää vaan epätiedossa.
 
Kiitos tiedosta wastis :) Täällä käytetään jotain salakieltä,kun en ymmärrä,mutta tiiän ainakii yhen sanan nyt [:D]

Ja Pauliina**lle peukut pystyssä,että enskerralla tärppää!! [:)] Yritystä kehiin.
 
.. Ja liika stressi pois!
Meillä onnas vasta sit ku ei enää edes "yritetty", eli luulen ihan tosissaan et jos sitä stressaa ja miettii ja ajottaa niin tarkalleen kaiken niin voi olla ettei onnistukkaan.
Ainakaan meillä ei... Mut sit nappas kyllä heti ku unohdettiin hetkeks =) <3
 
Helou pitkästä aikaa! :) Eilen käytiin ekas ultrassa ja siellä se pieni vauveli oli.. Laskujen mukaan LA olis ollu 11.11.2010 mutta ultrassa todettiin että vauva olikin 3 viikkoa nuorempi. Siis mun piti olla rv 12 mutta olenkin vasta rv 9+2. Uus LA olis 2.12.2010
 
Onnea onnea vaan nyt kovasti! On ihan menny sivusuun tämä palsta, ettei oo tullu käytyä kattelemassa kirjotuksia.. Mutta eipähän tänne muuta ollut tullutkaan.
Joo niin ne lähes aina heittää jonkun verran ne lasketut ajat kun ei kaikilla tule just sinä päivänä ovis kun kirjoissa sanotaan. Meillä tosin heitti vain 2 pvää [:)]

Mutta nyt eikun aurinkoisia päiviä plouti ja nauti raskaudesta. :) Kirjoittelehan aina kuulumisiasi tänne.
 
Takaisin
Top