rfsu:n Raskaustesti

plouti

Oman äänensä löytänyt
Olisko kellään tietoo rfsu:n raskaustestin positiivinen tuloksesta.. Oon tehny niit nyt 3 ja tää kolmas ni tuli toinen viiva mut aika heikko mut erottaa silti.. Onks se haamu vai mikä se on.. Mul on niin kauhee vauva kuume.. Auttakaa mua.. :( [:(]
 
Mä en muista olenko tehny kertaakaan tota testiä,mutta mulla ne "haamu-viivat" on aina tarkoittanut positiivista. Se voi olla,että sulla on niin alussa ja HCG-hormonia vielä niin vähän että näyttää sitten sellasta himmeetä viivaa. Muuta en osaa sanoa. Kokeile muutaman päivän päästä uudestaan vaikka jollain toisella testillä,jos näkyis jo vähän paremmin. Kaikki apteekin testit mun tietääkseni on sama varmuus prosentti että onko raskaana vai ei. Joten jos epäilet,niin testaile uudestaan. En usko,että on testin merkistä kiinni. [:)] Mutta jos joku muu osaa kertoa paremmin,niin hyvä juttu.
Näin minulta.

Tsemppiä positiiviseen testiin! [:)]
 
Kiitti.. Testasin edellispäivänä apteekin omalla ja siihenkin tuli hailakka haamu.. Tissejä särkee,hiukset ihan rasvaset,finnejä naamassa ja menkka kipuja paikoittain.. Sellanen nyytti olis kyl nii tervetullu.. :) 
 
Tossa ainakin varma testi... http://www.halpa-testi.fi/clearblue_digitaalinen_raskaustesti_viikkonaaytoellaa_1kpl-p-123.html Itse tein sen samoina päivinä, kun menkkojen piti alkaa ja viikotkin piti aika hyvin kutinsa. Tosta sun kyselemästä testistä ei ole kokemusta.
 
Joo täytyy varmaa tilat semmone.. No mut meen ensviikol terkkarii ja siel otetaa testi.. neuvola aikakin on jo varattu.. [:)] Toi rfsu:n testi ni jotku sanoo sitä luotettavaks ja jotku haukkuu sen ihan paskaks.. :/ Mul ei oo ainakaa ennen tullu tollasii haamui sillä testillä vaiks olis mitenpäi kattonu.. Ja apteekin oma testikin anto haaleen haamun.. 
 
Hyvä testi on, kun antoi toivotun plussan [:D] Päivänä jona kuukautisten piti alkaa, näkyi vaaleanpunainen viiva, ei siis ihan täydellinen vielä mutta ihan selkeä viiva kuitenkin. Testasin varmuuden vuoksi tästä parin päivän päästä, jolloin näytti jo ihanaa voimakkaanpunaista viivaa! [:)]
 
no mulla tuli sellanen ns harmaa viiva ja se näkyy kuvassaki aika selkeesti.. Et onko se nyt sit plussa vai mitä se tarkottaa?
 
Se voi olla,että se on plussa [;)]
Siis testasitko toisen kerran jo?

Mä tein kotona 4.päivää myöhemmin kun menkkojen piti alkaa ja mulla näytti molemmat kyllä ihan vahvasti tummanpunaista ja siltikään en oikeen uskonut sitä,soitin terveyskeskukseen ja varasin sinne ajan testiin ja sieltä sitten soitettiin,että "positiivinen on :)". Ihan hyvä,että meet kuitenkii vielä varmistuttaa johonkin terv.kesk. sieltä tulee ainakii varmaa vastausta [:)]
 
oon tehny 3 rfsu:n testii ja tää kolmas viiva oli kaikkein vahvin.. Ja sain apteekin omaan testiinki tosi tosi haaleen viivan.. 
 
Mä en kyllä ees muista minkä merkkinen se mun testi oli,mutta eihän kaikissa ole punasii viivoi. :) kyllä tuo minust kuulostaa ihan järkeenkäyvältä,että oisit. Nyt joku viiminen varmistus vielä terkkarilla niin ei tarvitse arvailla.[:)]
 
Jep.. Hiukan stressaa tämmönen.. :/ Sit ku meen terkkarii ni siel on kumminki iha puhdas nega.. Mä oon niin odottanu tätä.. Toivottavast se ny olis positiivinen.. [:)]
 
Tein testin 5 pv ennen menkkojen alkua.... ja noin viikon olin jo palellut ihan hulluna..

Väsymys,aivan tolkuton palelu joka jatkui tohon viikoille 16...
herkkä tunteiden kanssa,itku/suuttumus..
Nänni ja/tissiarkuus
menkkamaiset kivut
repäisykivut,
ientulehdus
Ei tarvinnut pissalla ravata alkuun...

outoo sinänsä että valkovuoto oli runsaimmillaan tuossa 8-12 vkoilla,tasaantunut nyttemmin.
Eli ei alussa ollu mitään outoa siinäkään.[;)]
 
Ok.. Mua hämää vieläkin niin paljon se rfsu raskaustesti.. Ku tekis mieli iloita et se on plussa mut sit taas ku siitä on kuullu niin paljon pahaa.. Mulla on tissit vähä arat,finnejä,runsaampi valkovuoto,rasvanen iho,ala-selkä kipeenä välillä,palelu vähän väliä et kaiken näköstä.. Neuvola aikakin on jo varattu.. :) 
 
Takaisin
Top