rfsu:n Raskaustesti

Heips Pauliina!
Minä olin 4+3 kun jo plussasin haalean viivan ja 4+6 tuli ihan selkeä viiva. Mutta olemme kaikki yksilöitä nii eihän sitä tiedä, jotkut plussaa myöhemmin.. Se hormonikin varmaan kehittyy elimistössä ihan eri tahtiin jokaisella.
Mutta tsemppiä ja uutta testiä ostamaan!
Ja turha stressi pois [:)]
 
Kiitos kovasti ! :) yritän olla rauhallinen ja elää muutamia päiviä ajattelematta asiaa. :) toivotaan tosiaan että onnistuis. tänään aamulla tein taas testin mutta vielä näytti ainakin negaa :/ laskurin mukaan 4+5 mutta tosiaan ihmiset on erilaisia:) ajattelin odottaa perjantaihin taas jos sit jo näkyis jotakin. Olot ovat olleet aamusin ja iltasin iha järkyttäviä ja nälkä on koko aika Onneksi olen päiväkodissa töissä niin saa syödä yhtä useasti kun lapsetkin ja saa ajatukset muualle aina työpäivän ajaksi:)
 
Mä plussasin rfsu:n testillä ihan selvästi viikoilla 4+4. Ostin varmuudeksi sen Clearbluen digitaalisen testin ja se näytti, että olisin raskaana 5+ viikolla [:-] Asiahan piti varmistaa gynellä ultran kanssa ja siellä selvis, että tuo 4+4 oli kuitenkin oikein. Vähän hämmensi kyllä se digitaalinen testi senkin puolesta, että mulla oli mielestäni selvä ovulaatio puolen kuun kohdalla, mutta oikeassahan sitten lopulta olin. Ilmeisesti oli vaan hormoneja paljon liikkeellä ja pahoinvointi olikin sen mukainen. Nyt alkaapi huomenna 18. viikko ja tämä onkin eka pahoinvoinniton viikko.

Yksilöllistähän tuo on, että missä vaiheessa kunnon plussa tulee. Ja monestihan se ovis ei kaikilla olekaan puolen kuun kohdalla (eikä kuukautisetkaan välttämättä sitä 28 päivää), joten alkio saattaa olla nuorempi kuin kuukautisista voisi päätellä ja silloin voi plussaan mennä aikaa aikaa jopa pari viikkoa oletetusta 4+0 - kohdasta.
 
 
Heips!

Minä myös sain kyseisellä testillä haalean viivan sinä päivänä kun kuukautisten piti alkaa, mutta jotenkin oli itsellä epäileväinen olo. Tein parin päivän sisään vielä muutaman muunkin merkkisen testin ja kaikista haalea viiva. No, kolme päivää tästä menkkani alkoivat. Tein vielä yhden testin ja se näyttikin negaa. Joten kyseessä oli ilmeisesti kemiallinen raskaus.

Toisella kerralla, kun sitten olin oikeasti raskaana, sain silloinkin haalean viivan ensimmäisestä testistä. Mutta silloin vaan jotenkin tiesi et nyt ollaan raskaana. Ja parin päivän päästä testiin ilmestyi oikein selkeä viiva!

Toivotaan vahvoja plussia sinne[:)]!
 
täytyy toivoo et jotain selvyyttä kohta saisi koska mulla ollu niin kovin pitkää kun muistan niin kierto 32 ja nyt tänään se on jo 40 ja kuukautisista ei tietoakaan mutta ei myöskään positiivisesta raskaustestistä. löysin tänään laatikosta one step testin joka menee kuukauden päästä vanhaksi joten käytinpä pois mutta en tykännyt liuskatestistä ollenkaan. jotenkin kovin epäselviä viivoja.
 
Taisin tehdä testin ku olin rv 4+5. Ja se näytti siloin selkäasti positiivista. Mutta jokaisen naisen elimistö reagoi eri tavalla.
Tein jonkun halvan testin jossa oli mukana pipetti. Viikon päästä tein uuden testin ku en mainannu uskoa tulosta todeksi [;)].
 
Osa naisista ovuloi vasta juuri ennen kuukautisia eli on mahdollista, että olet raskaana, mutta se selviää vasta kun on aikaa on enemmän kulunut. Toivotaan parasta, että siellä on pikkuinen alkio! [:)]
 
Kyllä sitä toivotaan ja kovasti ! :) kuukautiset ihan kohta 2 viikkoa myöhässä mutta raskaustesti vaan näyttää edelleen negatiivista. mietin että pitäisikö soittaa lääkärille ja kysyä neuvoa vai odottaa vaan rauhassa. nyt olisi siis menossa 5+3
 
Mä plussasin rv 5+6 ja ihan kirkuvan punaiset viivat tuli silloin! En toki tiedä oisinko aiemmin jo saanut positiivisen tuloksen, en tajunnu tehdä testiä kun en edes ajatellut olevani raskaana [:D] Vaikkakin oli menkat 1,5 vkoa myöhässä ja menkkakipujen tapaisia kouristuksia vatsassa ollut, kahvi maistunut pahalle ja väsyttänyt, silti en vain ajatellut edes moista mahdollisuutta (negatiivisia testejä kuitenkin pari tehtynä aiemmin viime vuonna).. Nyt tänään rv 28+0 ja kovasti jo Poitsua odotellaan syntyväksi!
 
mulla ois meneillään nyt 5+4 ja testiin ei ilmesty edes haamua. Kuukautiset huomenna 2 viikkoa myöhässä. Lääkäriin soitin ja sanoi että aika varmasti olet raskaaana, mutta se ei vaan ole selvillä ja koita jaksaa vaan odottaa ja kestää pahaa oloa. tottakai koitan mutta en vaan pysty uskoa että kuukautiset ovat 2 viikkoa myöhässä mutta testi näyttää puhdasta negaa. Lukenut että porukka testannu 3 päivää menkkojen myöhästyttyä ja on jo selvä plussa. arrh oon epätoivossa täällä. Olisi kiva saada edes joku selvyys, kun tiedän ettei kaikki ole normaalisti. Olotila on ihan erilainen kun ennen.
 
Kyllä varmasti olet raskaana, jos sulla pahaaoloa on ollut ja kenties väsyttänyt? Kuukautiset tietysti voi myöhästyä tai joko jäädä kokonaan pois jos stressaa jotain asiaa kovin.. mutta tuskin siitä johtuu jos kuitenkin olet voinut pahoin jne.
Maltti on valttia, sanotaan. :) Ymmärrän kyllä hyvin, että pitkältä tuntuu aika mutta odotus palkitaan, ainakin toivottavasti.
Odottele vielä muutama päivä ja sitten uuden testin ostoon.
Olen kuullu, että apteekin oma testi ja first signal olis kuulemma erittäin "tasokkaita ja halpoja" eli tavallaan varmoja. Kokeile seuraavaks jommalla kummalla niistä :) cb on niin julmetun kallis ettei sellasta raaskis ostaa.. vaikka varmasti kaikkein tarkin on.
 
Kiitos taas kovasti H1987 ! auttaa taas ehkä jaksaa. Kävin tänään ostamassa first signal testejä kaksi ja huomenna testaan taas ku viimeksi testannnut maanantai aamuna. En ole mielestäni stressannut oikein mistään pikemminkin entistä rennommin ottanut elämän lähi kuukausina.:)
 
ainiin ja tuosta väsymyksestä ja pahoinvoinnista, että usein tulee yökkäys kohtauksia ja kanaa koitin syödä toissa päivänä ja ei onnistunut vaikka aina rakastanut kanaruokaa. Ja todellakin väsynyt nukuin 13h yöunet vapaapäivinä ja kun herään ni olen siitä 4 tunnin päästä menossa jo päikkäreille ja tuntuu että voisin koko aika vaan nukkua
 
Voi vitsi, mulla teki curry pahaa kun siis laitoin kanan sekaan alkuraskaudessa :) samoin chili ja pippurit :D
Tuleppa heti sit ilmottamaan miten kävi, ja hirmuisesti onnea testaamiseen!! <3
 
testi tehty aamulla ennen töihin lähtöä ja ihan puhdasta negaa näyttää :( alan menettää toivoni :S yli kaks viikkoa kuitenkin menkat myöhässä ja istukka hormooniahan pitäisi olla jo aikasta runsaasti tässä vaiheessa jos olisin raskaana :S eikö näin?
 
en oikein osaa sanoo.. mulla on muutamia kavereita jotka on plussannu vasta viikoilla 8-10. soita sinne lääkäriin ja sano et haluut varmuuden asiasta, ettet osaa olla jos et tiedä. kyllä ne ottaa ja tutkii sit! :)
 
Hyvä..
Koska onhan siinä nyt joku juttu, jos ei kuukautiset ala mut et olis raskaanakaan...
toivottavasti nyt ei sit mitään pahempaa.
Ilmottele kun tiedät ja onnea odotukseen, täällä toivotaan vain yhtä ihanaa asiaa. :)
 
Takaisin
Top