rfsu:n Raskaustesti

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja plouti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tuli oireet jo ennen plussausta, eli aika pian tärpin jälkeen. Se on niin yksilöllistä miten kukakin oireilee vai oireileeko mitenkään... ja onhan tuo ihmisen mielikin niin hassu, että oireita voi tulla vaikkei raskaana olisikaan ja ovulaatio-oireet monella voi olla samankaltaisia kuin raskausoireet.

Mä tein pari predictorin testiä ja ne näytti haamua, en ollut raskaana. Ja kolme raskauttani olen testannut predictorilla ja on näyttänyt selkeän plussan tai negan. Eli vaikka olin raskaana, tein kaksi negaa ja sitten vasta plussan, koskaan en haamua.

Mulla oli oireina silloin hirvee väsymys,kiukkuisuus,pahoinvointi,rintojen arkuus ja tais jossain välissä olla turvotustakin.

Heippa. Uskoisin et on plussa. Mulla näytti myös rfsu:n testi haaleaa viivaa. Se olikin ainut joka näytti ees jotain. Testasin kalliit clearbluen digitaali viikkonäytöt, johon tuli "ei raskaana", menkat oli tuolloin jo myöhässä, mut aattelin et kyllä siihen pitää luottaa, kun ei sitä voi väärin ymmärtää. Kun ei vieläkään kuulunut menkkoja, testasin uudestaan rfsu:lla, ja tulikin selkeet viivat, ja ihan kohta raskaus puolivälissä :D

Mulla samat oireet kun Tiiaa:lla.. Vatta on iltasin ku jalkapallo [:D] Niin ja hyvä etten mä oo ainoo kenelle niitä epämääräsiä haamuviivoja tulee.. :) Mulla on aika vahva tunne tästä hommasta että voisin sittenkin olla raskaana.. Kiitos teidän vastailijoiden. No mutta raporttia tulee ensviikolla ku oon käyny terkkarissa.. 

mua ihmetyttää kun käyn nykyään joka päivä paskalla tai joka toinen päivä?! [:D] Normaalisti 2-3 kertaa viikossa? Liittyiskö tämmönen oire mitenkään alkuraskauteen? 

Mä en kyllä muista olisko mulla ollut tommosta..tai itseasiassa jonkin näköstä vatsan löystymistä kyllä havaitsin ja saatoin ehkä itsekin ravata joka aamu ennenkun mihkään lähdin [:D] Mulla nyt on kyllä muutenkin ollut vähän herkkä vatsa,mutta mutta...paha sanoa,en muista [8|] voihan se sulla olla,jos se on tapauskohtaista,että kaikille ei tuu,ja joillekkin tulee :) sehän kyllä selviää kuuluuko se oireisiin. 

ei oo kuvaa kyllä yhestäkään testistä. Noista vessa käynneistä tuli mieleen, että mulla taas toimi ennen vatsa joka päivä, nyt ehkä sen 2-3 kertaa viikossa :D

Mä olen aina käyttäny rfsu:n testejä ja aina näyttäneet oikein! eli joskus kun olen tehnyt enkä ole ollut raskaana niin ei ole tullut kyllä minkäänlaista viivaa. Ja nyt ennen uutta vuotta 2 pvää menkat myöhässä ja testin tein niin hailakka viiva tuli ja sen jälkeen tein 2 testiä eri päivinä ja viivat niissäkin, hieman selvemmät. Ja olemme onnellisesti raskaana jo viikkoa 14+ :)
Onnea kovasti! <3

täällä on noi rfsu.n testit todettu ihan huipuiks :)  mun mielest niin parhaat testit mitä vaan on :)  kolme päivää oli menkat myöhässä ja jo näytti haaleeta. No poika syntykin sitten 090809 :) ja nyt toisen kanssa sama juttu :) tai tais olla 4pv menkat myöhäs ja näytti jo haaleen viivan :)

tsemppiä sinne :)

Kiva kuulla.. No menkat olis nyt sit viikon myöhässä :) Ja rv 5+1 laskujen mukaan.. En oo uskaltanu tehä uutta testiä.. Neuvolaan 23.päivä. [:)]

No jos sulla ei yleensä ole menkat myöhästellyt ollenkaan tai ehkä parilla päivällä ja nyt on viikon myöhässä niin minusta tuo kuulostaa jo raskautumiselta!! [:)] Onko ollut raskauteen liittyviä oireita?
Teet uuden testin jos siltä tuntuu,mutta kuulostele nyt sitten vielä muutama päivä [;)]

Onnea!

pahoinvointia on ollu ja tissit hieman kipeät. Nännit on todella arat.. :/ ja alaselkää särkee välillä+tänään lonkka puutui? onkohan raskausoire?

Kaikki muut ovat mun mielestä oireita. Lonkka sulla varmaan puutu siksi jos sulla on noita muita selkä-vatsasärkyjä. Voihan jollain olla puutumisia,itselläni ei kuitenkaan ollut silloin. :) 

Jep.. Mun tekis nii mieli tehä testi mut en oikee uskal jos en ookkaa raskaana.. Ei voi oikeen uskoo todeks sitä et olis raskaana.. :)

Takaisin