Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kun tarkemmin rupesin asiaa tutkimaan niin isojen, suomalaisten yritysten tuotteita (juustoissa) saa syödä turvallisin mielin. Itse haluan pitää maalaisjärjen näissä asioissa, jos minun tekee mieli salmiakkia niin minä ostan salmiakkia. Toki kohtuus kaikessa. En halua uskoa että mikäli syön sillointällöin salaatin mukana 100g fetaa, se aiheuttaa minulle keskenmenon.
Voiskohan se suositus tulla siitä, että THL:n ohjeet ylipäänsä kehottavat terveydenhuollon ammattilaisia jotenkin näin, että "tukekaa äitiä mieluummin syömään monipuolisesti, ja valitsemaan sellaisia ruokia, mistä vitamiinit saa ruoasta, kuin että tarjoaa helppoa ravintolisävaihtoehtoja". Ehkä se on niin, että pienempikin määrä puhtaasta ruoasta saatua vitamiinia on parempi kuin 100% määrä teollisesta ravintolisästä saatua...
Eikös chiasiemenet mene sillä rajalla ettei niitä saa markkinoida syötäväksi kun ei ole tutkimusdataa takana vai muistelenko nyt väärin? Itse annoin omat chiat vanhemmilleni..