Raskauspahoinvointi

Mulla on semmoset säädettävät pahoinvointi rannekkeet. Ei ne ihmeisiin pysty, mut mä pystyn niitten avulla syömään (ja pitää ruoan sisällä) ja käymään töissä ilman suurempaa kuvotuksen tunnetta. Mutta mä en voi sietää lihan hajua tällä hetkellä ja oli mulla rannekkeet tai ei, se haju yksinkertasesti vaan kuvottaa ja oksu nousee kurkkuun
 
Mulla ei kyllä mitään vaikutusta rannekkeista, samaan tapaan lentää ku tähänkin asti!
 
Yöks..täällä ei näköjään selvitty ilman oksentelua tällä kertaa. Pari päivää ollu jo tosi huono olo, ja siinä hilkulla ollu, että tuleeko ylös - eilen illalla sitte lopulta tuli.

Mä tilasin kokeeksi noi rannekkeet keskiviikkona ku alko olo olla hirvee. Eilen oli jo postilaatikossa ja pääsin testaamaan. Vähän ajan päästä tuntuki, että saattas toimiaki. Oli hetken jopa niin hyvä olo, että sain pestyä vessan. Mutta seuraavana hetkenä olo muuttuki päälaelleen ja laatta lensi. Vaan sainpa sentään oksentaa puhtaaseen pönttöön :grin Että tiedä sitte...
 
Mä hommasin kans eilen ne rannekkeet, ja mulla aikas hyvin on helpottanut oloa. Aikaisemminkaan ei oo tarvinnu oksennella, mutta nyt ei oo enää koko ajan sitä tunnetta että laatta lentää hetkenä minä hyvänsä. Etovaa oloa on kyllä vielä, mutta paljon iisimpänä kuin eilen.
 
Meinasin kans pyytää kaverilta lainaan rannekkeet mutta sit joutuis jo paljastaa olevansa raskaana
 
Aamulla vedet ylös ja sit myöhemmin kun uskalsin syödä ni tuli puurot ja leipä ylös ei kiva :angry1 tuli kaksinkertaisena takas kun en eilen oksentanut :sad001
 
Mitä noi rannekkeet oikein on? Kuulostaa mielenkiintoselta. .
Itse viikolla 9 menossa eikä ole oikeastaan pahemmin pahoinvointia ollut.
Välillä ollut ahdistusta/paniikkimaisia oloja joihin liittynyt myös pientä pahoinvointia mutta se nyt voi johtua ihan siitä kun olen ikäni kärsinyt paniikkihäiriöstä.
Tässä nyt pelolla odotellaan että tuleeko kunnon pahoinvointia vai ei, oksentaminen on ehkä kamalinta maailmassa. x/
Tsemiä teille muille pahoinvoinnista kärsiville ja muistakaa mennä lääkäriin jos menee olo liian heikoksi..!
 
Luulin jo, et pahoinvointi loppu, mut tais palata kahta kauheempana takasin. Eilen oksensin koko illan ja jos jotain söin ja join, ni saman tien tuli ylös. Ihanaa...Aamu alko tietty oksentaen, ehtihän sitä kulauksen vettä juoda...ja sit jos syö, niin se oksentaminen on paljon rankempaa kuin pelkän veden oksentaminen.
 
Huomenna neuvola, viikot tänään 8+0.. voi kun ottais tosissaan siellä nämä olot kun töihin en kyllä kykene.. sen verran huono happi:confused005
 
Toivottavasta Mamabel :thumleft Omalla kohdalla ainakin pahoinvointi loppui kakkosen kohdalla kokonaan pariksi viikoksi tipan jälkeen.

Mun tekis mieli mennä makaamaan vessan lattialle ja antaa vaan kaiken tulla. Yöh...
 
On väärää huhua. Viimeks kuvotti ja oksensin vain ja ainostaan iltaisin -jos edes oksensin. Ja tyttö siis tuli. Uskomuksia kaikki :)
 
Kyllä tää jatkuva etominen vois jo loppuu.. Ei auta vaikka söis parin tunnin vällein ja vähän. Ku ei saa välillä ees leipää alas. Kahvi maistuu ihan tupakalle?! Hyi stna..
 
Mulla tuli sen eilisen Oksentamisen jälkeen raudan maku suuhun, kaikki maistu oudolta, vesi, maito ja ruoka. Onneksi meni ohi sit Iltaa myöden ja tilalle tuli taas jäätävä alavatsakipu eli vissiin jotain supistuksia... en tiedä.
 
Kurjaa kun teil on noin pahoja oloja :/ Kumpa alkais pian helpottamaan!
Mä tässä ihmettelen, että mua ei ällötä tällä kertaa kahvin haju kun ekassa raskaudessa en sietänyt sitä yhtään. Juon ihan normisti edelleen aamukahvin. Outoa..
 
Takaisin
Top