Raskauspahoinvointi

> Niin ja dehydraation merkkejä kannattaa tarkkailla. Jos ei pissaa oikein tule (tai on tummaa/sakkaista), huimaa kovasti, syke tiheentynyt, vaalentuneet ikenet, päänsärkyä, niin silloin todennäköisesti nestehukkaa ja pitää lähteä tiputukseen!

Sama huomio. Kuivaa ykää on aika paskamaista kakoa. Täytyy ottaa kokeiluun lasi vettä. Mulla tosin oksennuta tulee just niin kauan kun maha on totaalisen tyhjä.
I feel you! Jos sua yhtään helpottaa, niin mä olin tuossa pisteessä viime viikolla, mutta nyt olo hiukan parantanut. Tulee parempia päiviä!

Täälläkin aivan järkyttävää pahoinvointia alkaen heti aamusta loppuen siihen kun illalla vihdoin nukahtaa. Eilen oli eka neuvola ja viikkoja siis 6+1. Neuvolatäti kehoitti kokeilemaan niitä pahoinvointi rannekkeita ja semmoset sitten tilasin. Toivottavasti tulis nopeasti, sillä saikkua sain vaan 2 päivää.

Kaikki haisee hirveen voimakkaalle ja haaveilen siitä milloin voisin avata jääkaapinoven ilman oksentamista. En voi mennä mihinkään ilman ämpäriä, hyi.

Kauheesti tekis mieli kahvia, ja joinkin kupillisen, mutta siitä tulee niin paha olo! sama homma oli kakkosen ja kolmosen kanssa, tosin kakkosesta tuli paha olo myös vedestä, maidosta, mehusta, leivästä, perunasta jne jne jne.... Ja voinkin pahoin viikolle 24 asti :( Toivottavasti tämä ei yllä samoihin...

Mä en oo uskaltanu juoda aamukahvia tai muutenkaan kahvia kohta kahteen viikkoon, tuli niin järkyttävän huono olo siitä :(

Mulla sea band rannekkeet toista päivää.. en kyllä osaa sanoa onko yhtään apua. 2 lusikallista puuroa pysyi sisällä kuitenkin.

Täällä alkoi olot 2 pvää sitten, nyt 6+2. Jauhelihan haju on kauhein. Vielä ei sentään ole tarvinnut posliinijumalan kanssa tehdä tuttavuutta..

Mamabel88 mulla myös 6+2 ja toista pvää pahaolo. Ruoan tekeminen tuntuu haasteelliselta koska sitä olis saatava heti kun tulee vähänkään heikko olo :/ en tiedä pitääkö valmis pöperöillä mennä hetki ja toivoa että tää pahoinvointi loppuis :/

Oi, onpa huippua että joku muukin matkustaa samoilla viikoilla ja päivillä:greet025 ite aattelin nyt turvautua pahoinvointirannekkeeseen ja kokeilla olisko jelppiä.. täällä tuntuu aaltoilevan olot.

Apteekista saa ja netistä myös. Kaverilta saan kun ei hänellä auttanut ranneke lainkaan. Huomasin muuten Jonttunen et sullakin esikoinen 5 v :smiley-bounce013

Täytyy huomenna tutustua. Juu poika 5v on esikoinen. Sullakin? Taidetaan olla samaa ikäluokkaakin mikäli toi 88 pitää sulla nimimerkin perässä paikkaansa?

Aamulla tuli oksennettuu ekaa kertaa iha kunnolla :( nyt on kurkku ihan turvoksissa ja vatsa niin tyhjä ku voi olla. Mielummin kyllä näin ku jatkuvaa etovaa oloa :(
Tänään 7+4

jonttunen: mulla tyttö 06/2009! ja oon 88! mistä päin kirjottelet?

minä ja maha: oliko sulla pitkään etovaa oloa ennenkuin konkretisoitu oksentamiseen?

Takaisin