Raskauspahoinvointi

inhottavaa olla töissä kun on hirveen huono olo... jja ku siivoojana pakko liikkua kokoa ajan, toisaalta pysyy ajatukset muualla mutta välillä tarttia lepooa.. eikä sitä juurkaa voi ottaa hirveesti ku muutenki kiire..

Täälläkin on nyt alkanut pahoinvointi..tosin lievempänä (vielä ainakin "koputtaa puuta") kuin esikoista odottaessa. Tällä kertaa pahoinvointi keskittyy aamupäivään ja syöminen helpottaa. Ekassa raskaudessa pahoinvointiin ei syöminen auttanut vaan syöty ruoka tuli hetken päästä pihalle. Aamupalan joutui syömään monta kertaa, töissä oksensin ennen tauolle menoa kun maha oli tyhjä ja tauon jälkeen oksensin tauolla syödyn ruuan pihalle, ja oksulla piti juosta muutenkin pitkin päivää. Nyt ei ole tarvinnut vielä oksentaa kertaakaan, yökin vaan tyhjää ja olo paranee kun saa vähän syötyä, aamulla saa tosin syödä vähän väliä jotain että olo pysyy kohtalaisena. Nälän tunnetta en kestä ollenkaan vaan kun nälkä tulee niin on pakko saada ruokaa HETI, sama oli ekassa raskaudessa. Toivottavasti pysyy tällaisena tämä pahoinvointi, tämän kyllä kestää. Tiedän kyllä millaista on oksentaa aamusta iltaan melkein kaikki syöty pihalle :( tsempit vaan kaikille teille!

Eikö tähän pahoinvointiin oo mitään keinoa :/ Syöminen ei auta. Oksennus kurkussa koko ajan. Enkä uskalla oksentaa koska esikoisesta kun kerran menin ja oksensin niin sitte sitä ei voinu enää pidättää enää :/

Aika auttaa :p mulla oli jo kaks hyvää päivää putkeen, nyt taas aamusta lentää.. huomenna pitäis vielä töihin raahautua..

Pitääkin ottaa kauppaan mukaan muovipussi. Just muutama päivä sitten aloin jo pälyillä ympärilleni, et mihin oksennan, jos tulee hätä...ja mihin laitan tytön? Voinko mennä kassojen läpi tyttö ostoskärryissä ja oksentaa kaupan pihalle? Mihin heitän kärrystä tavarat. Eli muovipussi mukaan.

Pahoittelut näin "myöhässä" kommentointi. Yritän näistä ketjuista päästä jyvälle. Ja jos tulee toistoa, niin oon luullut, et kirjotin sen jo aiemmin kesäkuisiin...

Täällä menossa rv 7+5...reilu viikko sitten alko olemaan pientä kuvotusta,mutta nyt on kyllä muuttunut sellaiseksi vellomiseksi...pönttöä ei ole vielä joutunut halailemaan .Kaheksan vuotta sitten odotin esikoista ja sillon pahat olot ei ollu kyllä tätä luokkaa!!Väsymyskin on jotain ihan käsittämätöntä...vois vaan nukkua...ja nukkua...

Mulla ei oo pahoinvointia mut aamusin pitää juosta vessaan ja kovaa että ehtii.. Eli on maha sekaisin :(

Jes, mä pääsin eilen kaupungille ihmisten ilmoille ensimmäistä kertaa kahteen viikkoon! Viimeiset kaksi viikkoa kotosalla ovatkin tuntuneet puolelta vuodelta. Mulla viikkoja nyt 8+5 ja koko ajan olo hiukan kohentunut. Tähän mennessä pahin itselleni oli viikkojen 6-7 vaihteessa, jolloin en tehnyt juuri muuta kuin oksensin. Silloin pelkäsin, että pahin on vasta edessä, mutta ehkä oloni tästä paraneekin. En voi sanoa, että tikissä olisin edelleenkään. Paino tippunut 5kg ja kaikki lämmin ruoka kuvottaa. Oksennan kuitenkin "enää" vain ehkä kerran päivässä :).

Muokattu viimeksi:
Hyii..tuntuu ettei näitä voi lukee ku alkaa vaan kuvottaa entistä enemmän. Täällä siis hieman etovaa oloa koko ajan. välillä on kyllä hieman parempi ja välillä taas tuntuu että vois mennä okselle..

Mulla tää isoin kuvotus alko sunnuntai iltana 7+0. Eilisestä asti olo ollu ihan hirveä.. tänään syöny viilin ja mandariinin ja puolikkaan hk sinisen kylmänä :/ nyt ällöttää koko hk.

Jep, tänään tuli taas etova olo kylään. Onneksi se sijoittuu sentään iltaan, jotta saa pakolliset hommat tehtyä päivällä. Iltaisin ehtii sitten tehdä kuolemaa. :laughing002 Vaikkakin mua on onneksi siunattu melko vähäisillä oireilla. Jos siis kyse on edelleen raskaudesta...

täällä yökitään reilumman kautta mutta ite oksennusta ei näkynyt oo.. onneks .. ei ees tartte haista mikään nii yököttää

Takaisin