RaskausOireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kanssa finnejä naama täys :/ ja kädet kesii (atopia)...

Sent from my C2105 using Vau Foorumi mobile app

Mulla lensi tänä aamuna ekaa kertaa oksennus.... Rinnat on kipee ollu koko ajan ja turvottaa.... :/ lisäks oon nyt viikon kärsiny hirveestä "virtsatientulehduksesta", jonka takia kävin lääkärissä, ja näytteetpä olikin puhtaat.... voi kurjuus! nyt viikon sinnittelyn jälkeen on viimein alkanut vähän helpottaa kotikonstein...

Täällä jotkut mainitsi, että ovat saaneet flunssan? Mulla kanssa lenssu. Tai siis ärsyttävä kuiva yskä, joka jatkunut jo yli viikon. Isompaa flunssaa ei oo tullu eikä nosta myöskään kuumetta. Todella ärsyttävää!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla ollu vähän rinnat arat,pissattaa ja nälkä iskee todella nopeasti,eli tarttis kokoajan mussuttaa jotain :D

Rinnat arat ja koko ajan etova olo, ja pakko muistaa syödä säännöllisesti, muuten ihan kamala oksetus-olo vaikka en ole oksentanut (vielä ainakaan). Makeeta ei tee mieli, ja avokado, joka mun suuri herkku ei mene edes ajatustasolla alas. Ja syön ihan eri ruokaa kun tavallisesti. Käytän paljon viherpirtelöitä ja chia-siemeniä, vegaani-proteiineja, pähkinää, mutta en vaan pysty juomaan smoothieta tms kun koostumus ällöttää ja muutenkin nuo tavallisesti niin herkulliset asiat ei nappaa. Oon sit syöny kaiken maailman mössöjä, esim eilen illalla oli IHAN pakko saada kanajauheliha-maissipasta mössöö! Hassua! Ja omenaa kaikissa muodoissa tekee mieli! :cool05
Onko täällä muuten muita ruokarajoitteisia? itse olen täysin maidoton ja gluteeniton ja punainen liha ei ole kuulunut ruokavaliooni vuosiin.
Niin ja nää hiukset, saisi koko ajan olla pesemässä!

Vilijonkk4 mulla oli kanssa tota yskää! Alko kiinnittymisen aikoihin muutama viikko sitten ja nyt rupee vasta helpottaan. Ei flunssaa tai mitään mutta limaista yskää ja ääni käheenä..

Rinnat turvottelee täälläkin ja nännit on tosi arat! Lievää kuvotusta joskus mutta ei oikein muuta... Mun täytyy välillä kokeilla noita nännejä että vieläkö aristaa. Ne kun on se selkein merkki tällä hetkellä:grin Vatsaa turvottelee myös mutta se näyttää vaan siltä että olisin haalinu muutaman kilon lisää...

Mulla oli keväällä tosi kovat oireet kun oli tm, mutta nyt ei ole vielä mitään oireita. Taas muistutus itselle siitä miten jokainen raskaus todella on yksilöllinen. Ja enhän mä tiedä tämän tilannetta, mutta jotenkin olen toiveikas kuitenkin. :) Jos toiset ottaa ilolla oireet vastaan niin mä otan tämän oireettomuuden, jospa se olisikin hyvä merkki tällä kertaa. ;)

Mulla alkoi oireilu rintojen arkuutena muutamaa päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa, vaan eivät kuukautiset alkaneetkaan, ja rintojen arkuus sen kuin jatkuu. Lauantaina plussasin, ja nyt pitäisi viikkoja olla 5. Edellä mainitun lisäksi ainoa oire on ruokahaluttomuus. Onko muilla kokemusta tällaisesta? Muuttuukohan pahoinvoinniksi jossain vaiheessa, vai pääsisinkö näinkin 'helpolla'? :D / ensiodottaja

Mulla ei oo rinnat arat,mut turvonneet.Ja hajut haisee ei tuoksu.Hiukset lähtee päästä,jatkuva nälkä.suolasta tekee mieli.meetwurstia menis paketti kaupalla.Niin ja tää väsymys.

Piiwii, mä oon myös ensiodottaja ja ruoka ei meinaa maistua. Aina muistutettava itteään syömisestä, ettei nälän takia tulis heikko ja huono olo. Hajut ei tee kyllä hyvää, selvästi nokka herkempi!

Sunshine, minäkin oon miettinyt nuita digitestin viikkoja. Pelotti kun kahteen testiin tuli 1-2, kolmanteen 2-3 sitten onneksi (tein joka toinen päivä). Tosin en ole ihan varma et milloin pitäisi mitäkin näyttää kun mulla on vähän epäsäännöllinen kierto. Hyvä että tuollanenkin keksintö on tehty et näkee ne viikot, mut samalla saa sit stressata niitten takia! ;) Toivottavasti ei merkkaa mitään huonoa vaikka ei viikot nousekaan tosi nopeesti.

No mulla on tässä se paha kun ovulaatio tehtiin hormoni pistoksella, eli tiedän sen hedelmöittymis ajankohdan ja sikäli alkaa pelottaa jos ei huomenna ala jo olla siinä testissä sitä 3+ kun on sitten 5+4...viimeksi siis meni kesken just tuolleen kun aloin ihmetellä kun tuli vaan tuo 2-3 vaikka olisi pitänyt näyttää jo enemmän ja pääsin neuvolaan ultrattavaksi ja siellä näkyi vaan se kohta mihin vauvan olisi pitänyt kehittyä ja olikohan päivä välissä ja alkoi vuodot ja kivut..ja tosiaan oireet oli silloinkin vähäisempiä kuin kahdessa onnistuneessa raskaudessa..eikä nytkään oireilla hurraamaan pääse..niin en ole oikein uskaltanut juhlia tätä raskautumista..niin ei tule niin järkyttävä pettymys..vaikka tulee se silti jos taas menee kesken :/ tulen sitten huomenna kertomaan mitä testi näytti :) ja se voi tosiaan näyttää vähemmän, jos ovulaatio ei olekaan ollut silloin keskivälillä kuukautiskiertoa..ja kaikilla hormonitasot ei ole niitten käyrien yläpäässä, joten sekin voi vaikuttaa..ja ihan sekin että kuinka laimeaa virtsa on..

Niin, moni asia voi vaikuttaa testin tulokseen (muuten, helppo muita rauhoitella et se on ihan normaalia, mut omalla kohdalla sit pelko persiissä :P ) Voi, kuulostaa niin ikävältä tuo sun kokemus.. Toivotaan et huomenna kuullaan iloisia uutisia! :) En tiedä milloin itse testaisin seuraavan kerran, ois yks digitesti kaapissa vielä.

Sunshine, toivotaan että huomenna tikussa lupaavia tuloksia! Kuten sanoitkin, virtsatestissä kuitenkin vaikuttaa niin moni asia ja hormonitasot on niin erilaisia. Mutta tarrasukkia sinne.

Omiin oireisiin; olen nyt menossa torstaina taas verikokeeseen, sain sen sovittua hoitolan kanssa. Aiempi verikoe (11 pv alkionsiirrosta) otettu siis perjantaina, ja nyt torstaina (17 pv alkionsiirrosta) pitäisi nähdä onko suunta tarpeeksi nouseva vai mikä on tilanne. Pelottaa ihan sikana. Suurempia oireita ei juuri ole. Tänään oli vähän huono olo ja tisseissä ensimmäistä kertaa EHKÄ jotain tuntemuksia.

Sunshine, mulle tuli digitestiin eilen päivällä 2-3 vaikka raskausviikkoja oli 5+3... Mun piti muka varmistaa että eteenpäin mennään, no kattia kanssa :excited001 Ehkä yhden(kaksi) digitestiä vielä ostan, ihan vaan varmuuden vuoksi...........

Sunshine84, onneksi olkoon! Minäkin varovaisena pessimistinä etsin sellasta matkavakuutusta, mikä korvaisi mahdollisen kskenmenon. Matkalla kun ollaan, niin olen rv 7-8.

Oireita kyllä löytyy. Tissit turvonneet ja arat,väsyttää paljon, äklöttää/on paha olo mutta vielä en oo oksentanu, oon herkkänä eli oon tirauttanu kyyneliä telkkariohjelman takia :D useammin nälkä ja ja ja.. :D

Täällä kanssa oireet vaihtelee mut ihan hirvee turvotus :/

Sent from my C2105 using Vau Foorumi mobile app

Minäkin olen digitellyt, tänään 5+1 ja digi näytti oikein 3+
Harmittaa vain ku sain neuvola ajan vasta lokakuulle, hmps joten... digeilen ainakin vielä seuraavalla viikolla kerran ja sitä seuraavalla myös!

Muut oireet on pysyny samana, väsyttää ja rinnat kipeet, alavatsa kipuilee aina iltaa kohti ja turvotus on kyllä aikamoinen!

Takaisin