RaskausOireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon kans huomannut,että toi on paras asento Ei sekään ihan joka yö vie lonkkasärkyjä pois,mut vähentänyt merkittävästi!

Joo toi on munki mielestä paras asento :) mä oon normaalisti mahallaan nukkuja nii toi muistuttaa vähän sitä :)

Sama täällä! Tuossa asennossa normaalistikin nukun ja se on nytkin ehdottomasti paras nukkuma-asento. Su-ma yön kärvistelin iskiaksen tyylisistä kivuista ennen kun hoksasin ottaa yhden lisätyynyn siihen ylemmän jalan alle korokkeeksi ja avot, nyt on taas hyvä nukkua. :)

Mä aloin kaivaa lisä tyynyjä sänkyyn kunnes tajusin et heitin viimekesänä meiän vanhoja tyynyjä ronskisti roskiin.. Ostettiin sillon uudet tyynyt,, Täytyy huomenna yrittää käydä tyyny ostoksilla että mäkin saan jonkun hyvän asennon nukkuakseni..:)

Tais olla viimeinen työmatka tämän raskauden aikana. Lähti nimittäin aamukoneessa taju. Onneksi oli lentoemännät tilanteen tasalla ja nappasivat kiinni, niin etten osunut mihinkään alas tullessa...

Neuvolassa rauhoittelivat, että matala verenpaine, lentokoneen huono ilma, erikoisaikainen herätys ja lentokoneen matalampi paine voi ihan hyvin tuota tehdä. Mutta ei suositellut ylimääräistä lentelyä enää. Sen verran vaan, että pääsee täältä perjantaina kotiin :)

Oli kyllä etupenkin japanilaisilla ihmeteltävää, kun meikämammaa keräiltiin sieltä penkkien välistä :D

enough hui kamala! Onneksi kuitenkin kaikki hyvin

Juu lentoemännät kyllä oli tosi kultaisia ja toimivat loistavasti. Olisi tuossa saattanut sattua pahastikin, jos olisi ilman koppaajaa kaatunut.

Kiva että sait tuohon jonkinmoisia mahdollisia syitä, itsellä viime raskaudessa pyörtymisen jälkeen neuvolassa nosteltiin vain olkia.

Onkos muut vielä oksennelleet? Itsellä nousee lähes päivittäin semmoisia määriä ruokaa takas ylös että nielaisun/jen jälkeen saan vaan ihmetellä miksen juossut vessaan :meh:

enought. Onneksi ei käynyt mitään ja otahan nyt iisisti... Kyllä varmasti säikäytti.. Mutta onneks kaikki hyvin.. :)

Bnt. Inhottavalta kuulostaa että sulla vieläkin on noin oksettava olo.. :( Toivottavasti loppuis pian.. Tsemppiä..

Mä en uskalla vastata Bnt:n kysymykseen, koska aina kun oon menny kehumaan, että NO NYT ei oo tarvinnu enää laatata, niin hyvin nopeesti on tuo ihana oire tullut takasin :p

Onko teillä pissatulehduksia ollut? Jos on niin miten olette erottaneet oireet normaali raskausoireista. Nim. Liitoskivut,kylkikivut,pistäminen kävellessä, selkäkivut, hellä alavatsa ja vessassa ravaaminen. Ota näistä tolkkua mitkä normaalia ja milloin pitäisi edes miettiä muita vaihtoehtoja. Raskaus on ihanaa. Pupuja ja sateenkaaria..

Minulla oli joskus puolivälissä raskautta pissatulehdus. En erottanut asiaa oikeastaan mistään.. Mutta aloin epäillä itse asiaa, koska tuntui että alavatsaan juili jotenkin ja sitten se hieman ehkä säteili myös selkään. Ajattelin sen kuuluvan normaali raskauteen. Pissalla kävin usein,samalla tavalla kuin ennenkin. Mutta samalla tuntui ettei rakko jotenkin tyhjentynyt kunnolla, vaan olisi voinut pissata melkein heti uudelleen. Pissaamisen lopussa tuntui hieman epämiellyttävä tunne rakossa tai jossain sekä sellainen paine. Eli en oikein oireista osannut sen enempää päätellä, mutta sain neuvolan kautta heti lähetteen labraan ja sitten vein näytteet niin tulos olikin positiivinen ja saib lääkkeet. Joten jos yhtään epäilee niin asiaa eteenpäin vaan. Hoitamattomana voi mennä munuaisaltaisiin ja se on ilmeisesti sikiölle jo suuri riski. Altaiden tulehduksenkin olen kokenut...en suosittele... :D

Miksi hemmetissä tuolla lukee muuten mun s.posti nimenäni?? Olen yrittänyt muutenkin saada vaihdettua nimimerkkini Kyfistä johonkin muuhun mutta ei ole onnistunut.. nyt sitten tonne on ilmestynyt miun s.posti? Mitä halvattua...? :o

Joo nyt itsekin sain näkymään taas Kyfin. Oli varmaan joku tilapäinen häiriö tms. En ymmärrä miksen saa vaihdettua tuota Kyfiä johonkin oma keksimään nimimerkkiin.. ohjeita olen noudattanut ja katsonut kaikki läpi mutta ei vain onnistu.. täytyy varmaan koittaa muuttaa ihan selaimen kautta :)

Takaisin