Mulla alkaa mahan toimimattomuus vissiin kadota (koputtaa puuta). Pari vkoa sitten välillä ummetti ja välillä maha heitti ihan ympäri ja oli kiire vessaan.
Väsymys on edelleen pysynyt ja muutaman tunnin välein syötävä tai on ihan huutava nälkä. Eilen kävin labrassa, piti lähteä jo aamulla kaupunkiin samalla kun mies meni töihin. Söin aamupalan kotona 7 jälkeen, puol kymppi mulla muris maha kaupungilla ollessa et oli pakko käydä syömässä jotain. Muutenkin tuli heiluttua melkein koko päivä jossain niin illalla kun väsy iski olinkin ihan raato.
Väsymys on edelleen pysynyt ja muutaman tunnin välein syötävä tai on ihan huutava nälkä. Eilen kävin labrassa, piti lähteä jo aamulla kaupunkiin samalla kun mies meni töihin. Söin aamupalan kotona 7 jälkeen, puol kymppi mulla muris maha kaupungilla ollessa et oli pakko käydä syömässä jotain. Muutenkin tuli heiluttua melkein koko päivä jossain niin illalla kun väsy iski olinkin ihan raato.
Ainakin nyt muutamaksi päiväksi. Pahoinvointiakaan ei ole oikeastaan kuin ihan hetkittäin, töissä pystyy olla, pystyn syödä (toki määrällisesti edelleen vähemmän kuin ennen), olo on hyvä, mä elän, mä olen ihminen, mä en ehkä kuolekaan jnejnejne. Toki tilalle tullut väsymystä ja tämmöstä mut mitä vaan kunhan ei enää tarttis oksentaa.
ei tarvii enää maata keskellä päivää sohvalla puolikuolleena