RaskausOireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun mielestä oma ihokin haisee kyllä väliin pahalta. Mutta mies, mies se vasta pahalta haiseekin!! Mun mielestä mieheni on tuoksunut aina hyvältä, ei koskaan hikiseltä (ok, urheilun jälkeen) vaan aina puhtaalta ja hyvältä, mutta nyt kaikki hiuksista lähtien haisee muka pahalta....

Ja nenäverenvuodot voivat aiheutua siitä, kun raskausaikana limakalvot ohenevat, niin samaa tapahtuu tietysti nenän puolella + lisääntynyt verimäärä niin voi sitten noita nenäverenvuotojakin tulla. Mulla yökkäilystä johtuen ilmeisestikin silmiin tullut verenpurkaumia ja samalla myös nenään, kun niistäessä tulee välillä vähän vertakin.

Vaivaako ketään muuta täydellinen seksuaalinen haluttomuus....?

Mamsi mulla on ihan sama. Ja tosi kiva kun olen kosmetologi yrittäjä niin pitää dödöä käyttää ihan tosissaan

Vaivaako ketään muuta täydellinen seksuaalinen haluttomuus....?

Juu ei paljoa petipuuhat kiinnosta, kun silmät ei meinaa väsymykseltä pysyä auki ja pahoinvointi pahenee juuri iltaa kohden... Mies on yleensä tosi ymmärtäväinen, mutta välillä on tunnelmat vähän kireät kun "sä vaan nukut".

Juu petihommat ei kiinnosta yhtään,totaalinen mielenkiinnon lopahdus! Itseä kyllä väsyttää tasaisesti koko ajan mutta uni ei tule ei sitten millään. :( yö unet jää yleensä maksimissaan 7h.

Joo ei täälläkään vauhdikasta oo ollut.. Väsymys ja pahoinvointi vähentää osaltaan kiinnostusta, mut suurempi ongelma on molemminpuolinen pelko :/ ei näköjään auta vaikka kuinka tietäisi, ettei keskenmenoa voi sillä aiheuttaa. Olen nyt päättänyt antaa "armoa" tämän eka kolmanneksen (hellyttä kuitenkin piisaa ja ongelma on tosiaan molemminpuolinen), jos siltä tuntuu, mutta sitten viimeistään np-ultran jälkeen käyn määrätietoisesti hommiin ettei nyt mitään koko raskauden kuivaa kautta tulisi!

jansko, hauskaa siksi, että jotenkin ironista tai sarkastista. :D

Meillä kyllä peitto heiluu. Välillä tekee älyttömästi mieli, välillä ei yhtään. Meillä tosin vaikuttaa se, että nyt vasta on esikoisen jäljiltä alkanut eppariarpi kestämään eikä aina tarvitse säätää. :) (sori, jos jollekin liikaa infoa :D)

Viittaan edellisen sivun kirjoitukseeni väsymyksestä ja yötöistä... Niinkun ajattelinkin, pomo ei ollut ymmärtäväinen. Tai oli, mutta niin vähäisissä määrin että yritti vain mitätöidä puheillaan minun huonon olon kokemukseni ja saada minut piiskattua taas täyteen työkuntoon. "Kun ei meillä vaan ole muitakaan työntekijöitä, niin et sinä voi olla tekemättä omaa osuuttasi." Noh, onneksi viestittely rakkaan isoveljeni kanssa auttoi ja sain rohkeutta varata ajan työterveyslääkärille maanantaille. :) Saa asiaan puolueettoman asiantuntijan näkökannan.

Ja tuosta halukkuudesta. Kyllä haluttaa, mutta väärään aikaan! :) Iltaisin ei enää mitään jaksa, aamuisin ei ehdi ja päivisin ei aina pysty. Aika normaalia petielämää meillä loppujen lopuksi on nyt alkuraskaudenkin aikana ollut.

^ sama homma melkein :D alkuillasta kun molemmat oltas kotona oon niin väsynyt että dream on...viikonloppuna sit ilo irti siitä et voi herätä vierekkäin :grin (tai heräänhä mä useinki arkisin samaan aikaan miehen kanssa mut yleensä se lähtee puolen tunnin sisällä töihin :p ). Et ainut mikä peiton heilutusta haittaa on tää väsymys ja siitä johtuva huono olo.

Jovain kuulkaas. Täällä ei oo peitto heilunu se jälkee kun tämä vaavi on alkunsa saanut.. ei haluta ei tipan tippaa. Toivon että tää muuttuu heti ekan kolmanneksen jälkeen... ja nopeasti, säälittää tuo ukkokulta :grin

Muakin mies jo säälittää ihan hirveesti. Se saa tästä raskaudesta kärsiä myös, joutuu tehdä enemmän kun ansaitsis mutta minkäs teet. Mää elän tällä hetkellä aikalailla mielihalujen ehdoilla, nimittäin jos jotain edes vähän tekee mieli ni hyvä on.

Karsea olo palannut. Oksennettu taas ja enköhän tässä kohta pääse taas ystävääni pönttöä tervehtimään.. Kiva kun anoppikin just tulossa käymään. Oon mä tosin ennenki joutunu oksentaa vaikka se on ollu kylässä, mut mieluiten "toimitan" sen homman ihan omien läsnäollessa.

Kyllä meillä ihan normaalisti on peitto heilahdellu, tuntuu että mieskin innostuu entistä tiheämmin, tykkää kovasti et on noi rinnat jo vähän kasvanu ;)

Ääks, mullaki rinnat tosi isot jo mutta niiiiiiin pirun kippeet että mies saa ihailla niitä ihan vain etäältä, sattuu hipaisukin! :grin

Mä kerkesin jo hieman iloita paremmasta olosta, mutta parin viime päivän aikana huonovointisuus sekä järjetön väsymys iskenyt takaisin! Yöllä ei tule uni kyllä sitten millään jaksan illalla valvoa max 9 ja joka yö herään sitte 12 aikoihin eikä uni enää tuu vasta kun aamuyöstä.. nytkin kello jo näköjään 3.18 huhhuh

Onko muilla ruokahaluttomuutta?
Mulle maistuu vain vihannekset ja näkkäri. Juomana ei mene mikään muu kuin sitruunavesi. Toivon todella että tää liittyy vain näihin alkuraskauden oireisiin ja loppuu pian. :( Tosi turhauttavaa kun mikään ruoka ei maistu!
Niin ja nyt siis 11+1

Mulla ollu kans ruokahaluttomuutta.Kaikki nestemäisessä muodossa olevat maistuu,muut ei.Blenderi laulaa siis monta kertaa päivässä :D

Eipä oikeastaan. Tänään ollu vähän pahoinvointia, en oo onneksi joutunut oksentamaan

Täällä jatkuu älytön väsymys.. Ruoka maistuu välillä hyvin, välillä hyvin huonosti. Eilen ja tänään tuntunut nivusissa painetta ja venymistä. Paikat alkaa selvästikin kasvamaan :O

Munkaan tissejä ei todellakaan lähestytä nykyään, välillä peittokin tuntuu sattuvan :D eli se siitä. Ei sillä, tissit on aina ollu turhankin isot, mutta ne on kyllä kivemman malliset nyt, terhakammat. Mutta aauuuu!

Mulla onneks helpottanu ainaki hetkeksi toi rintojen kipeys, koko on tosiaan isompi ja on kovemmat mut ei oo enää niin kipeet mitä oli esim viikko sitten. Kyllä mä silti ennemmin nukun isommat urheilurintsikat päällä ku ilman on tosi hellät aamulla

Tää on niin outoo kun en meinaa saada kahvii alas.. Esikoista odottaessa maistu ihan normisti nyt on pakko juoda ainakin se yks ettei ala pää särkee ja se menee just ja just väkisten..Huono vointisuus on onneks vähän helpannu. Ei tuu niin pahana enää mitä jossain vaihees oli..

Tsemppiä kaikille pahoinvoinnin kans vielä kamppaileville..

Takaisin