RaskausOireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rosmariini. Minullakin on ollut päänsärkyjä paljon, ei onneksi ihan noin montaa päivää peräkkäin mut useasti viikossa ja joskus pari päivää putkeen. Lämpimästä kauratyynystä on tullut hyvä kaveri, mikään ei tosiaan auta! Tsemppiä!

Onko monella menkkamaisia maha kipuja jotka kestää vaan jonkun minuutin kylläki. Jos oon väärällaisessa asennossa nii aivan ko se kaveri huomauttas että nyt oot tyhmästi ja sit alkaa kipu tai särky. :o

^ on välillä, ihan lyhytkestosia. Sellasta jännää juilimista alamahassa (joskus kyllä tuntuu et juilii alapäässä :grin ). En sanois ite kivuks, sellasta hassua jomotusta niinku menkat ois alkamassa..

Huhhei että ihminen voi olla malttamaton! Elikkäs nyt ollut viimeiset 4h niin paha olo että vessa varmasti kutsuu milloin vain norjan kielikurssille! :) kp 27/28 ja testiä kehiin! No yllätys vieraita paikalle ja testi jäi 30min vessaan ja tässä tulos. Olisikohan se plussa nyt tosiaan vai viivanpaikka. Tosin sama testi viimeksikin ja viiva ei kyllä noin tummaksi mennyt parin tunnin päästäkään :) Välistä kunnon menkkamaisia kipuja ja alaselkä aiva jumissa,eilen sai sitten ravata vessassa koko ajan löysän mahan vuoksi.. oiskohan tää.. :p

Liitteet

• 20141013_102159.jpg
    20141013_102159.jpg
    388.8 KB · Katsottu: 46
Et TODELLAKAAN! Hoitsu ilmeisesti, kun työnkuva kuulostaa niin tutulta. Täällä toinen, tosin nyt luojan kiitos opiskeluelämässä taas vaihteeks. Itse en ois voinu olla kahtena viime viikkona MITENKÄÄN töissä, kun en oo aina luennoillekaan päässy. Me ollaan hoivattu toisia tarpeeks. Tää on nyt omassa elämässä tärkeetä ja ainutlaatuista aikaa ja sille pitää antaa arvonsa ja aikansa. Sitäpaitsi, töihon jos menee huonokuntosena, aiheuttaa pahimmillaan vaan vaaraa asiakkaille ja lisätyötä työkavereille. Nimim. burnoutin kokenut "sisar hento valkoinen"

Joo sisar hento valkoinen täälläkin. :) Nyt on alkaneet pahoinvoinnit saada jotain päivärytmiä (????), aamulla kun saa suuhun heti jotain niin oksennus ei ehdi tulla, ja päivä menee suhtkoht ok. Illasta alkaa sitten rajumpi pahoinvointi, ja oksennus tulee silloin jos tulee. Eilen ei tarvinnut taaskaan oksentaa, ehkä tää tästä. :) Mulla on nyt ke-to aamuvuorot jonka jälkeen 3pv vapista, meen nyt kuitenkin yrittämään ja katsotaan sitten mitä tapahtuu.

MUOK. Jäätävä pahaolo alkoi hetkeä myöhemmin, tässä nyt vain oksennusta olen nieleskellyt mutta ei varmaan kauaa sitäkään jaksa. Jaa-a.

Eilen mentiin miehen veljen syntymäpäiviä viettämään ulkonasyömisen merkeissä ja mulla iski pakokauhu jo reilusti ennen ravinteliin pääsyäkään. No, valitsin itselleni lohta ja muusia missä nyt ei hirveesti oli mitään ylitsepääsemättömän voimakkaita makuja, joten pystyin syödä! Woohoo! Ahneuksissani tietenkin söin kun hyvältä maistui niin enemmän kuin moneen viikkoon, ja palkaksi sain aivan jäätävät ilmavaivat ja vatsakivun. :confused: Tuntu, että vatsa oli kokoluokkaa loppuraskaus eikä kyllä naurattanut yhtään. Huhhuh.

Muokattu viimeksi:
Mamsi, Kauhun sekavin onnellisin tuntein ei voi uskoa että plussa olisi! :) Ei pitäisi edes netistä lueskella näistä roskishaamuista mitkä siis itsellänikin kyseessä,mutta en voi uskoa että sama testi olisi tummempi toisena päivänä ilman raskautta! Huih nyt pysykööt poissa punaiset päivät!! :)

Mä oon tähän asti ollu tyytyväinen kun ei isommin oo ollu paha olo, pari kertaa vaan etonut... no nyt sitten ekaa kertaa piti käydä pönttöä halaamassa ja voin sanoa ettei kyllä tarttis mun puolesta tätä useammin tehdä :(

En nyt halua toiveita romuttaa, mutta ainakin Apteekin Raskaustestissähän sanotaan, että 5min jälkeen voi näyttää virheellistä plussaa. Kannattaa tarkistaa ko. tuotteen ohjeet ja koittaa vaikka toista huomenna uudestaan :)

Orangiina, joo nyt annan asian olla ja annan asioitten mennä omalla painollaa mihin suuntaan nyt ovatkaan menossa. :) Huomenna pitäisi kuukautiset alkaa,mutta ei kyllä ollenkaan sellainen olo.. pianhan tuo selviää. :) Yritän nyt skarpata itseni siihen että testejä en enää tee ja jos punasia päiviä ei näy niin tilaan ensi viikolla ajan labraan. o_O

Hui mikä maailmanlopun väsymys! Pahoinvointi alkaa pikkusen hellittää, mutta tilalle on tullut nukkumatti. Öisin posottelen 10 h unilla ja silti päivisin meinaa nukahtaa jos silmiä vaan ummistaa, eikä jaksa tehdä mitään ylimäärästä. Kauankohan tätä univaihetta kestää...

Ehkä meiän toukokuulaisten pitää vetäytyä talviunille :grin mulla on iltapahoinvointia, toisinsanoen oon 19-20 aikaa niin rättiväsynyt et sit tulee huono olokin...tänään heräsin klo 6 enkä saanu enää unta, nousin sit ylös seiskan aikaa ku mies alko tehä lähtöä töihin. Istuskelin koneella, kävin koiran kanssa lenkillä...makasin sohvalla ja söin. Pari tuntia vietin aikaa pihalla haravan ja kottikärryjen kanssa. Nyt ihan järkky väsy :sleep002 huomenna pitäs heräillä samoihin aikoihin ja heilua muutama tunti kaupungilla ennen neuvolaa..katotaa ni ens yönä ei nukuta ja oon aamulla ihan kuollut :grin

Jansko, mulla ainakin on ollut tosi koviakin vatsakipuja. Just sellasta aaltoilevaa jomotusta, epäilin jo supistukseksi :D ainaki siltä tuntu, tai sitten on aika kullannut muistot miltä se supistus tuntuukaan! Nyt ei oo enää ollu niin kovia kipuja, vaan vähän lievempää. :)

Hennannaa juu mullakin aina sillon tällön tulee ei joka päivä. Mut sehän nyt ois epänormaalia jos ei miltään tuntuis kuiten kun se kohtu kasvaa siellä niin luulis sen vähän tai vähän enemmän nipistelevän :))

Kannatan talviunia!!! :rolleyes: Aamulla herätty 6, kävin hoitamassa elukat, tulin sisälle, söin ja eikun sohvalle vaakatasoon... nytkin nukuttaisi, huoh. Sunnuntaina otin kolmet päikkärit :grin

Täällä on rintsikat mennyt vaihtoon. Ainoastaan comfort brat on hyvät ku muotoutuu kasvun mukana. Aivan jäätävät lollot :D Ei Se kasvu niinkään häiritse, mutta tarviiko muiden olla niin vietävän kipeet?!? Ja myös parit maitotipat valahtaa aina välillä :\

Kauhia ku en osaa yhtään kuvitella et minkä kokosta pitäs seuraavaksi ostaa ku nää mun D:t on ollu jo muutenkin ihan tarpeeksi isot.. varmaan parin viikon sisään joutuu ostamaan joa kasvu jatkuu samassa tahissa

viikkoja 9+2: rintojen kipu helpottanut, turvottaa, röyhtäilyttää ja pissattaa lähes koko ajan. Kusetuksen suhteen yöt on jo helpottanut. Väsymys alkaa helpottamaan, päikkärit kyll tarvii eikä unta tarvi iltaisin odotella. Oksentelua ei onneksi ole ollut, mutta jos unohdan syödä tulee törkeen huono olo eikä siinä enää tahdo mikään maistua. Täytyykin taas juosta vessaan näköjäön... :wink

Takaisin