Voihan ranteet! >:| Pakko kertoa kun itellä oli jäätävät rannekivut varmaan puolivuotta ja kävin röntgenit ja magneettikuvat eikä mitään löytynyt. Sitte selviskin että se on mun yli liikkuvien nivelten aiheuttamaa..
"Käden lihastreeni auttaa, vaikka ei kuulemma ole muutenkaan huonot voimat naiseksi." Nyt oon ollu saikulla heinäkuun lopusta asti, eikä ole kyllä rannetta enää särkenyt ja antaa varata sille painoa! Eli syy kipuun on pakko olla tietokoneen hiiren käyttö..
Joku puhui kipeästä kohdasta mahassa.. Ootko huomannu et potkiiko vauva just siihen kohtaan? Tai työntää pyllyään tms? Itel ainakin yksi kohta mahasta välillä kipeä kun pirpana tykkää monottaa aina samaan suuntaan..
Joku puhui kipeästä kohdasta mahassa.. Ootko huomannu et potkiiko vauva just siihen kohtaan? Tai työntää pyllyään tms? Itel ainakin yksi kohta mahasta välillä kipeä kun pirpana tykkää monottaa aina samaan suuntaan..
! Heräsin jo toista yötä peränjälkeen 40 min (!!!) välein vaihtamaan kylkeä mikä sattu niin paljon, että oisin voinu joka kerta itkee... Sen lisäksi lonkkakivut ei enää helpotakkaan herättyä vaan jatkuu vielä koko aamupäivän ja alkaa sitten illalla uudelleen. Oon kuulemma "vähän väsähtäneen" näkönen 

Muutaman tunnin sängyssä pyöriskelin vatsakipukohtausten kanssa, kunnes pääsin vessaan ja koko vatsa tyhjeni vetenä... Ei kivaa! Alkuraskaudessa oli mulla viimeks samanlainen kokemus. Toivottavasti tästä ei tulis mitää pysyvämpää riesaa nyt... 
. Paha olo mulla on edelleen koko ajan, joten en tiedä johtuuko noista suolen jutuista vai muusta. Hyvin kummallista kuitenkin...
.
Eilenkin piti mennä aikaisin nukkumaan, koska ei vaan jaksanut oksetusoloa pitempään. Onneksi ei sentään tarvi töihin enää mennä. Mä en niiiiin tajua ihmisiä, jotka kykenee siellä käymään loppuun saakka. Nyt lähden lyllertämään liitoskipuineni ja supistuksineni lähikauppaan, koska satsumat uhkaa loppua ja semmoinenhan ei käy laatuun.